Doortastender dan bij het bouwen van woningen in NL, ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is die Schoof zich populair aan het maken?
Eigenlijk verdient de Westoever een eigen topic want daar zit Hamas wel maar maakt de dienst niet uit. Een hele andere dynamiek en daarnaast een extra factor van onuitstaanbare bendes kolonisten die veelal door het Israëlische legen gefaciliteerd worden in hun gedrag.quote:
Even een beetje indekken om vervolging te voorkomen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
‘Kabinet voert druk op’. in Israël hebben ze nog nooit van de heer Schoof gehoordEn geven ze ook geen ene klote wat de beste man te zeggen heeft
Oh ja, waar dan? Toch niet in Gaza daar is Israel op dit moment de baas.quote:
Daar kun je beter zelf mee beginnen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Even een beetje indekken om vervolging te voorkomen.
Gaan er TRIBUNALEN komen?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Even een beetje indekken om vervolging te voorkomen.
Ik ben toch geen FvD'er. Nederland heeft het genocide-verdrag ondertekend dan moeten ze zich dus maximaal inzetten om genocide te voorkomen. Iets wat ze opzichtig hebben nagelaten.quote:
Gaat Schoof daar naar toe?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben toch geen FvD'er. Nederland heeft het genocide-verdrag ondertekend dan moeten ze zich dus maximaal inzetten om genocide te voorkomen. Iets wat ze opzichtig hebben nagelaten.
Geen idee waarom je over tribunalen begint, of vind je het ICJ een tribunaal?
En dus heeft Israël nog altijd geen bestaanszekerheid.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja en seculariteit is er ook nog niet en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.
Dus gewoon op dezelfde voet verder blijven gaan dan maar? Tot wanneer?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dus heeft Israël nog altijd geen bestaanszekerheid.
Welke voet? Op blijven roepen tot de vernietiging van Israel? Ze daar nog wat bij ondersteunen ook, of hoe zie JIJ het precies voor je?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus gewoon op dezelfde voet verder blijven gaan dan maar? Tot wanneee?
Lijkt me niet. Schoof is ook maar een trekpop. Bij Srebrenica werd de Nederlandse verantwoordelijkheid op 10% gesteld door de hoge raad. Is de hoge raad een tribunaal volgens jou?quote:
Schoof kan zich beter nog eventjes druk maken om de Christenenvervolging in de wereld, de woningbouw, de Mocromaffia, stikstof, de Zorg, de handel met de VS, MH17, extreemlinks, de massamigraties en de energietransitie.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben toch geen FvD'er. Nederland heeft het genocide-verdrag ondertekend dan moeten ze zich dus maximaal inzetten om genocide te voorkomen. Iets wat ze opzichtig hebben nagelaten.
Geen idee waarom je over tribunalen begint, of vind je het ICJ een tribunaal?
Na secularisatie?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Schoof is ook maar een trekpop. Bij Srebrenica werd de Nederlandse verantwoordelijkheid op 10% gesteld door de hoge raad. Is de hoge raad een tribunaal volgens jou?
Maar vertel nou even over de vervolgstappen na secularisatie. Je hebt er nu ook een nachtje over kunnen slapen. Ik ben reuze benieuwd.
Religie stamt nog uit de tijd dat de mens reeds vragen had maar nog geen antwoorden daarop.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Na secularisatie?
Dan is er geen enkel probleem.
Zie Nederland. Zie alle landen waar de Verlichting doorgebroken is en men elkaar niet langer de hersenen inslaat vanwege religie.
Moedeloos irritant ben je. De vraag wordt aan jou gesteld. Jij weigert te antwoorden en dan moet maar met een wedervraag antwoorden.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oprechte vraag hoor: wat verwacht JIJ nu precies?
Ik HEB je beantwoord. Herhaaldelijk.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Moedeloos irritant ben je. De vraag wordt aan jou gesteld. Jij weigert te antwoorden en dan moet maar met een wedervraag antwoorden.
De bal ligt bij Israël. Die mogen als bezetter en als veruit grootste partij de eerste stap zetten zonder in de tussentijd zich schuldig te maken aan oorlogsmisdaden, genocide of etnische zuivering.
Waarom ligt de bal bij Israel? Hamas heeft de oorlog gestart en heeft nog steeds niet alle gijzelaars vrijgelaten, als Hamas die vrij laat zou dat een geste van goede wil zijn. Zolang ze dat niet doen lijkt het me Israel vrij goed in zijn recht te staan om hun mensen terug te krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Moedeloos irritant ben je. De vraag wordt aan jou gesteld. Jij weigert te antwoorden en dan moet maar met een wedervraag antwoorden.
De bal ligt bij Israël. Die mogen als bezetter en als veruit grootste partij de eerste stap zetten zonder in de tussentijd zich schuldig te maken aan oorlogsmisdaden, genocide of etnische zuivering.
Heb je moeite met lezen of wat is je probleem? Ik geef je een duidelijker antwoord dat jij die in het wilde weg met een term rondstrooit zonder daarbij te vertellen hoe je dat ziet.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik HEB je beantwoord. Herhaaldelijk.
Nu is het aan jou. Wat verwacht JIJ nu eigenlijk van Israël?
We hebben een club die Israël wil vernietigen. Wat moet Israël daar precies mee doen? Geef eens antwoord.
En wanneer kunnen we dan resultaat verwachten. In Nederland voerden we meer dan 100 jaar na de verlichting nog de oorlog in Atjeh, die was vrij bloedig. Maar je antwoord komt dus neer op gewoon niets doen dan komt het vanzelf goed. Dat is wel heel diep inzicht dat je toont.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Na secularisatie?
Dan is er geen enkel probleem.
Zie Nederland. Zie alle landen waar de Verlichting doorgebroken is en men elkaar niet langer de hersenen inslaat vanwege religie.
Ja, hier is geen chocola van te maken...quote:Op maandag 28 juli 2025 21:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb je moeite met lezen of wat is je probleem? Ik geef je een duidelijker antwoord dat jij die in het wilde weg met een term rondstrooit zonder daarbij te vertellen hoe je dat ziet.
Verhongeren. Ook onschuldige kinderen die niet eens in leven waren toen er op Hamas gestemd werd. Misschien moeten ze NL om tips vragen, die heeft ook een bloedig verleden en wel ervaring.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, hier is geen chocola van te maken...
De vraag was niet moeilijk, Vliegbaard. WAT verwacht je van Israël m.b.t. een club die haar wil vernietigen?
Wat is jouw inzicht ook weer?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we dan resultaat verwachten. In Nederland voerden we meer dan 100 jaar na de verlichting nog de oorlog in Atjeh, die was vrij bloedig. Maar je antwoord komt dus neer op gewoon niets doen dan komt het vanzelf goed. Dat is wel heel diep inzicht dat je toont.
Ooit van proportionaliteitabeginsel gehoord?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom ligt de bal bij Israel? Hamas heeft de oorlog gestart en heeft nog steeds niet alle gijzelaars vrijgelaten, als Hamas die vrij laat zou dat een geste van goede wil zijn. Zolang ze dat niet doen lijkt het me Israel vrij goed in zijn recht te staan om hun mensen terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |