Nederland?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:05 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Verhongeren. Ook onschuldige kinderen die niet eens in leven waren toen er op Hamas gestemd werd. Misschien moeten ze NL om tips vragen, die heeft ook een bloedig verleden en wel ervaring.
Oh, wat interessant.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ooit van proportionaliteitabeginsel gehoord?
Ja heel vervelend. Kun je iemand opsluiten omdat hij graag mensen wil vermoorden maar dat nog niet gedaan heeft?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, wat interessant.
In welke vorm kunnen we over proportionaliteit spreken en de wens tot vernietiging
Secularisatiequote:Op maandag 28 juli 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je de vraag kunnen beantwoorden?
In Israël waren ze daar al een heel eind mee. Vandaar al die rechten voor vrouwen, homo's en andersgelovigen.quote:
Je hebt gewoon geen antwoord.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de clown van België even als verkenner voorop sturen?
Uhm ja, doodsbedreigingen hebben doorgaans juridische gevolgen ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja heel vervelend. Kun je iemand opsluiten omdat hij graag mensen wil vermoorden maar dat nog niet gedaan heeft?
De bal ligt bij Israël. Die mogen als bezetter en als veruit grootste partij de eerste stap zetten zonder in de tussentijd zich schuldig te maken aan oorlogsmisdaden, genocide of etnische zuivering.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen antwoord.
Je weet dat Hamas Israël wil vernietigen; dat wilde ze voor, tijdens en na 7 oktober.
Alsnog ligt de bal kennelijk bij Israël. Vandaar: wat verwacht je van Israël?
Ja fuck around met 1200 onschuldige burgers, en ondervind wat er dan met je gebeurt, nog plannetjes de komende jaren?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ooit van proportionaliteitabeginsel gehoord?
Benoem die eerste stap eens.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De bal ligt bij Israël. Die mogen als bezetter en als veruit grootste partij de eerste stap zetten zonder in de tussentijd zich schuldig te maken aan oorlogsmisdaden, genocide of etnische zuivering.
Als gevolg daarvan half Gaza platgooien en een 20-voudig aantal doden achterlaten strookt niet met proportionaliteit in ieder geval.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja fuck around met 1200 onschuldige burgers, en ondervind wat er dan met je gebeurt, nog plannetjes de komende jaren?
Lord-Ronddraai in NWS / Israël - Hamas - #361 Hamas blijft moeilijk doenquote:Op maandag 28 juli 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is jouw inzicht ook weer?
- Israël haar dome ontnemen
- Israël ontwapenen
- Israël internationaal isoleren
- Hamas extra bewapenen
... wetende, zoals je zelf aangeeft, dat Hamas genocidale plannetjes heeft voor Israël.
Dus vertel, hoe is jouw 'inzicht' precies realitisch, rationeel en weldoordacht?
Dat zou een begin zijn inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Benoem die eerste stap eens.
Gezellig rond de tafel met Hamas en vragen of ze willen stoppen met hun vernietigingswens?
En weer nul verantwoordelijkheid bij Hamas. Jeweetwel, de groep waarvan je zelf aangeeft dat ze genocidale plannen hebben voor Israël. Geen woord over de gijzelaars, of reparaties voor de 1200 nabestaanden van afgeslachte Israëli's.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lord-Ronddraai in NWS / Israël - Hamas - #361 Hamas blijft moeilijk doen
Even vergelijken.
Een deal maken voor een twee-statenoplossing, terugtrekking uit de West-Bank en Gaza. Netanyahu en andere oorlogscriminelen in Den Haag deponeren. Hoewel ik ook tevreden ben als ze in Israel berecht worden en levenslang of equivalent krijgen. Ze zullen ook herstelbetalingen moeten doen aan Palestina laten we zeggen 10% van hun GDP voor 20 jaar. Demilitarisatie zou ook een goed idee zijn.
Dus je noemt niet dat ik een twee-statenoplossing suggereerde. Je noemt niet de terugtrekking uit de West-Bank of Gaza. Je noemt niet het vervolgen van Oorlogsmisdaden, je noemt niet de herstelbetalingen.
Je verzint dat ik zeg dat Hamas bewapend moet worden. Je verzint dat ik een internationaal isolement belangrijk vindt, dat klopt alleen zolang Israel genocidaal is en misdaden tegen de mensheid begaat.
Je verzint dat ik specifiek de Iron dome noem, als ik het over demilitarisatie heb heb ik het over vermindering van de macht van het leger niet over totale afschaffing ervan.
Dat is inderdaad hoe discussie met je meestal gaat. Je luistert niet naar wat de ander zegt, verzint wat bullshit bij elkaar. En duikt zelf om iets van substantie te zeggen om je punten te onderbouwen.
Vervolging?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Even een beetje indekken om vervolging te voorkomen.
Rond de 800 onschuldige burgers toch? de rest was IDF.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja fuck around met 1200 onschuldige burgers, en ondervind wat er dan met je gebeurt, nog plannetjes de komende jaren?
Oh ja, dan ben je schuldig.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:23 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Rond de 800 onschuldigen toch? de rest was IDF.
Nou ja, eigen ziekenhuizen bewust bombarderen en daar proberen Israel de schuld van te geven lijkt me ook niet echt van proportionaliteit te getuigen, nog maar niet te spreken over het gebruik van burgerschilden en ziekenhuizen om je terreur te blijven it. Nogmaals Israël heeft niet voor dit conflict gekozen, Hamas wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als gevolg daarvan half Gaza platgooien en een 20-voudig aantal doden achterlaten strookt niet met proportionaliteit in ieder geval.
Brood kost ongerekend 85 euro bij de lokale Hamas bakker.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar ochoch wat zijn ze toch begaan met mensenrechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |