abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:26:26 #176
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218929574
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Diegene die gewelddadig wordt zit sowieso fout, maar dat betekent niet dat de ander geen enkel aandeel heeft gehad in de escalatie. Vervolgens maakt Wilders er een spectaculair verhaal van met 20 betrokkenen om weer lekker te kunnen kankeren op Marokkanen.

Daar kan je ook genoeg op kankeren zonder halve waarheden gigantisch op te kloppen.
Je had na de eerste 7 woorden mogen stoppen wat mij betreft :) De rest is niet zo relevant. Ook suggereerde je volgens mij dat de vrouw is geslagen is ruzie zocht terwijl je dat helemaal niet weet. Ik vind die post daarom misplaatst.

Dat Wilders de zaak heeft overdreven acht ik niet onwaarschijnlijk, maar laten we ook de politie niet blind geloven want ook die hebben baat bij een bepaalde berichtgeving.

quote:
[..]
Ik zag het maar wilde er je niet mee plagen.

SPOILER: Grapje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218929844
Politie heeft altijd gelijk en ze hebben gezworen om niet te liegen tijdens de eed.

Dus Wilders is de leugenaar maar dat wisten we al toch
pi_218929962
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:47 schreef EnzoItaliano het volgende:
Politie heeft altijd gelijk en ze hebben gezworen om niet te liegen tijdens de eed.

Dus Wilders is de leugenaar maar dat wisten we al toch
Wilders is wel iemand die de zwakkeren van de samenleving wil beschermen tegen de toenemende islamisering. Iedere zwakkere kan dus blij zijn met Geert Wilders.
pi_218930037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:36 schreef torentje het volgende:

[..]
De islamisering van de wereld en dus ook Nederland valt toch niet te ontkennen?
:')

Wilders fans en feiten is geen combi.
pi_218930087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:04 schreef Servieskast het volgende:
Wilders fans en feiten is geen combi.
Toch is hij een soort van beschermheilige van de zwakkeren van de samenlevingen. Iedere zwakkere kan met hem blij zijn.
pi_218930227
Ik vind het topic nu wel erg vermakelijk worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218930398
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Wilders is wel iemand die de zwakkeren van de samenleving wil beschermen tegen de toenemende islamisering. Iedere zwakkere kan dus blij zijn met Geert Wilders.
WIlders komt van de VVD. De VVD is niet voor de zwakkeren kan ik je verzekeren.

pi_218930437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:07 schreef the-eye het volgende:

[..]
Maar je geloof toch wel dat er een ruzie is geweest waarbij een klap is gegeven?
Ja, want de politie heeft het er over. Ik weet de rest niet, ik was er niet bij. Wilders ook niet. De politie weet kennelijk meer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:08 schreef torentje het volgende:

[..]
Toch is hij een soort van beschermheilige van de zwakkeren van de samenlevingen. Iedere zwakkere kan met hem blij zijn.
Dat is niet waar. Zijn paradepaardjes eigen risico en verlaging van huur zijn snel vergeten. Je stemt niet op pvv als je zwak bent, dan past de SP meer bij je. Je stemt op de pvv, omdat je asielzoekers weg wil en zo dom bent te geloven dat hij dat voor elkaar gaat krijgen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ziedend
Ok.
pi_218930454
Ze hebben beiden gelijk. De politie en Wilders.
De vrouw heeft denk ik het verhaal enorm opgeblazen maar het is wel echt gebeurt. Ze zal wel een vette bek gehad hebben en de mocro zal geslagen hebben.
Dat verhaal heeft ze opgedikt naar Wilders gestuurd en hij heeft het ongechecked gebruikt in zijn optreden (dom wel)

De politie dempt het verhaal maar ontkent niet dat er geslagen is naar een vuilnisvrouw. En je moet dat ook niet bagatelliseren, dat doe je niet bij een gemeente ambtenaar ook niet als die een grote bek heeft.

Nou ja, einde van het verhaal het gaat nergens over : tokkie tegen mocrie
Vakman pur sang
pi_218930488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
WIlders komt van de VVD. De VVD is niet voor de zwakkeren kan ik je verzekeren.

[ link | afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:33 schreef Servieskast het volgende:
Dat is niet waar. Zijn paradepaardjes eigen risico en verlaging van huur zijn snel vergeten. Je stemt niet op pvv als je zwak bent, dan past de SP meer bij je. Je stemt op de pvv, omdat je asielzoekers weg wil en zo dom bent te geloven dat hij dat voor elkaar gaat krijgen.
Het is voor mij belangrijker dat de islamisering wordt gestopt. Want ik zie te weinig fysiek zwakkeren en teveel domme krachten(zowel groot als klein) hier in het land
pi_218930946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:38 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
Het is voor mij belangrijker dat de islamisering wordt gestopt. Want ik zie te weinig fysiek zwakkeren en teveel domme krachten(zowel groot als klein) hier in het land
Wat is Islamisering volgens jou?
pi_218931001
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Noem mij maar Henk dan, want voor mijn part hakken ze inderdaad zo'n grijpgraag handje af _O_
Precies, dus ik snap die angst niet. Beide extreemrechtse groepen willen hetzelfde. Ze geloven alleen in een ander sprookje (of niet)
pi_218931003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:36 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Dat de zwakke broeders onder ons Nederlanders het prima vinden dat Nl islamitisch zou worden.
Vakman pur sang
pi_218931055
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:43 schreef Fok-it het volgende:
Tja erg kwalijk wederom van de leider van onze grootste politieke partij. Maargoed de reacties hier zullen wel zijn dat Wilders net zo goed gelijk had kunnen hebben, en dat de aandacht weer afgeleid wordt van de echte problemen.

Maar he, Timmermans en Jetten zijn het probleem van de polarisatie hoor.
Timmermans en Jetten zijn medeverantwoordelijk voor de toegenomen onveiligheid voor vrouwen in dit land, en voor het tragische einde van (onder andere) #Lisa.
pi_218931091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:38 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
Ik kan niets met mensen die geen feiten onderbouwen. Maar fijn dat je toegeeft dat je discrimineert.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:51 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Timmermans en Jetten zijn medeverantwoordelijk voor de toegenomen onveiligheid voor vrouwen in dit land, en voor het tragische einde van (onder andere) #Lisa.
Hoe hebben ze dat dan gedaan?
pi_218931126
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat de zwakke broeders onder ons Nederlanders het prima vinden dat Nl islamitisch zou worden.
quote:
Als je die 6% toepast op de totale bevolking van Nederland (~ 17,8 miljoen in 2025), kom je uit op ongeveer 1,07 miljoen mensen.
bullshit verhaal. er moet heel wat gebeuren dat Nederland Islamitische gaat worden. 94% is dat nog niet in nederland.

Sommige mensen zijn teveel geindoctrineerd door Wilders.
pi_218931165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:02 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
[..]
bullshit verhaal. er moet heel wat gebeuren dat Nederland Islamitische gaat worden. 94% is dat nog niet in nederland.

Sommige mensen zijn teveel geindoctrineerd door Wilders.
6% is al veel te veel.
Nu al overal moskeeën, Arafat sjaaltjes, hoofddoeken en pallie gekkies.
Vakman pur sang
pi_218931184
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:36 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Dat de zwakkeren van de samenleving buiten geloven helemaal niks meer mogen en niet uit het hoekje worden gehaald waar de klappen vallen.
pi_218931231
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
6% is al veel te veel.
Nu al overal moskeeën, Arafat sjaaltjes, hoofddoeken en pallie gekkies.
En toch is 94procent van de nederlandse geen islamiet. Ik weet niet of jij deze snapt. 6 procent tegenover 94 procent. Ik denk dat we als op de 10 procent zitten dat we misschien 50 jaar verder zijn. Voor die 6 procent die we nu hebben is ongeveer 50 jaar gedaan.
pi_218931285
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:16 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
En toch is 94procent van de nederlandse geen islamiet. Ik weet niet of jij deze snapt. 6 procent tegenover 94 procent. Ik denk dat we als op de 10 procent zitten dat we misschien 50 jaar verder zijn. Voor die 6 procent die we nu hebben is ongeveer 50 jaar gedaan.
Hij bedoelt misschien dat we die relatief kleine groep van 5- 6% moslims nu al niet aankunnen. Als een kleine Turkse trouwstoet begint te tuuteren in Rotterdam, ligt de halve stad al plat. Alom paniek, politie overbelast. Toch willen linkse mensen meer van dit soort figuren binnenhalen. Verstandige mensen zeggen dan ook terecht, nee liever niet.
pi_218931349
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:23 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Hij bedoelt misschien dat we die relatief kleine groep van 5- 6% moslims nu al niet aankunnen. Als een kleine Turkse trouwstoet begint te tuuteren in Rotterdam, ligt de halve stad al plat. Alom paniek, politie overbelast. Toch willen linkse mensen meer van dit soort figuren binnenhalen. Verstandige mensen zeggen dan ook terecht, nee liever niet.

Jezus.
pi_218931490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:16 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Jij hebt geen verstand van statistiek.
Vakman pur sang
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:10:16 #198
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218931587
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:23 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Die (nu nog) kleine groep zorgt voor een hoop ellende.

En inderdaad er zijn bepaalde lui die er nog meer van willen. Als je dan vraagt waarom in godsnaam dan blijven antwoorden vaag of uit.

Islam draagt namelijk bizar weinig tot niets bij aan de westerse cultuur. Strookt ook niet lekker. Om over fatsoenlijk integreren nog maar te zwijgen.

Maar die oogkleppen gaan zoetjes aan bij steeds meer mensen af gelukkig.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 05:32:38 #199
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218932111
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Die (nu nog) kleine groep zorgt voor een hoop ellende.

En inderdaad er zijn bepaalde lui die er nog meer van willen. Als je dan vraagt waarom in godsnaam dan blijven antwoorden vaag of uit.

Islam draagt namelijk bizar weinig tot niets bij aan de westerse cultuur. Strookt ook niet lekker. Om over fatsoenlijk integreren nog maar te zwijgen.

Maar die oogkleppen gaan zoetjes aan bij steeds meer mensen af gelukkig.
Islam draagt helemaal nergens aan iets bij.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 05:33:27 #200
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218932113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:32 schreef Servieskast het volgende:

[..]

Jezus.
Kijk, je gebruikt ten minste de juiste figuur, niet Mo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')