quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moeten we maar hopen dat Geert er weer met de winst vandoor gaat. Anders is het klaar.
Staat alleen dat ze die proleten beledigd heeft, wat niet zo vreemd is met zulk primaten gedrag.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:53 schreef EnzoItaliano het volgende:
[..]
De politie geeft deze uitleg zelf.
De ultieme voorvechter voor homorechten toch? Wel alleen wanneer het met anti-islam gecombineerd kan worden, maar dat is goed genoeg. Daarbuiten kan je dan prima op moties stemmen die een ander beeld laten zien.quote:
Ik? Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De ultieme voorvechter voor homorechten toch? Wel alleen wanneer het met anti-islam gecombineerd kan worden, maar dat is goed genoeg. Daarbuiten kan je dan prima op moties stemmen die een ander beeld laten zien.
Nee, Wilders. Misschien kan je gewoon een keer daadwerkelijk ingaan op iemands post. Een keertje maar.quote:
Ik heb niks met Wilders.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Wilders. Misschien kan je gewoon een keer daadwerkelijk ingaan op iemands post. Een keertje maar.
Bulldozers liggen gevoelig bij sommige figurenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:07 schreef Jippie het volgende:
Geveegd, graag on-topic houden ajb
[ afbeelding ]
Dat is dezelfde?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Nober het volgende:
Deze chauffeuse is veroordeelt na doodrijden 14 jarige
[ x ]
https://x.com/omroepbrabant/status/1973422902541156606
Maar dan hoor je Wilders niet!!
Dat het inhoudelijke repliek is zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nog reageren in het andere topic? Of zat je toch niet echt te wachten op inhoudelijke repliek?
Dat wilde ik ook graag weten. Maar het gebrek aan antwoord m.b.t. de relevantie van die opmerking van internetgebruiker @Nober lijkt boekdelen te spreken.quote:
Ik heb het al eerder aangestipt op voorzichtige wijze... Maar hoe ben jij zo van het padje geraakt Maestro?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meld je gezellig aan voor de iftar 2026.
Donderstraal toch eens op met je belachelijke act . Ik nodig je uit om in mijn buurt eens bonje te komen maken met een Marokkaan en ik garandeer je dat er meteen 20 in je nek zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------------------------------
Wilders staat weer eens schaamteloos te liegen, dit keer over een verkeersruzie die hij opblaast tot een horrorverhaal met twintig MarokkanenDe politie moet hem alweer corrigeren want wat hij beweert klopt van geen kant. Toch slikt domrechts dit soort sprookjes elke keer als zoete koek, omdat het hun vooroordelen bevestigt. Wilders misbruikt gewone mensen voor zijn propaganda en maakt Nederland met dit soort verzinsels niet veiliger, maar juist dommer en gevaarlijker.
Het eeuwige downplayen en vergoelijken van alle geweld wat niet Nederlands is. Want ja anders wordt het weer zo onrustig in "de wijken".quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:35 schreef Cockwhale het volgende:
Het was maar een eenvoudige, standaard mishandeling, waarbij het slachtoffer net zo schuldig was als de kaakstomper, aldus de politie.
Ook heeft het slachtoffer op aanraden van, uhh ik bedoel na bemiddeling van de politie, geen aangifte gedaan. Ze was immers net zo schuldig.
Normale mishandeling... echt he. Kan die woordvoerder ook even een normale kaakslag krijgen?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
oh volgens de politie was het maar een normale mishandeling dan is het prima
Eigenlijk eentje die er niet eens toe doet als ik oom agent moet geloven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Normale mishandeling... echt he. Kan die woordvoerder ook even een normale kaakslag krijgen?
Welja joh het was maar een tikkie toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Eigenlijk eentje die er niet eens toe doet als ik oom agent moet geloven.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welja joh het was maar een tikkie toch?
Gaan we echt die kant op?
Waarom staat die onzin m.b.t. een andere vrouw die een kind dood reed er dan nog?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:07 schreef Jippie het volgende:
Geveegd, graag on-topic houden ajb
[ afbeelding ]
Je laat het wel uit je blote hoofd met al die "toevallige omstanders"quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:35 schreef Cockwhale het volgende:
Het was maar een eenvoudige, standaard mishandeling, waarbij het slachtoffer net zo schuldig was als de kaakstomper, aldus de politie.
Ook heeft het slachtoffer op aanraden van, uhh ik bedoel na bemiddeling van de politie, geen aangifte gedaan. Ze was immers net zo schuldig.
Gelijk heb je. Ik ken dit soort vrouwen. Alleen maar provoceren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:46 schreef EnzoItaliano het volgende:
[..]
De vrouw schijnt heel wat geprovoceerd te hebben. Ja dan kan je dit verwachten maar Wilders maakte er weer een propaganda verhaaltje van om te scoren tijdens de algemene beschouwingen.
De politie is helemaal klaar met de PVV lijkt het wel na die rellen in Den Haag en de eerdere leugen over dat de politie die asielzoeker had vrij gelaten.
Vrij goede troll 8/10quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:46 schreef EnzoItaliano het volgende:
[..]
De vrouw schijnt heel wat geprovoceerd te hebben. Ja dan kan je dit verwachten maar Wilders maakte er weer een propaganda verhaaltje van om te scoren tijdens de algemene beschouwingen.
De politie is helemaal klaar met de PVV lijkt het wel na die rellen in Den Haag en de eerdere leugen over dat de politie die asielzoeker had vrij gelaten.
TR gezet?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waarom staat die onzin m.b.t. een andere vrouw die een kind dood reed er dan nog?
Beetje off-topic, vind je niet? Dit gaat over een andere vuilnisvrouw. Deze Lidwina is 41, terwijl de vuilnisvrouw uit Wilders verhaal 24 is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Nober het volgende:
Deze chauffeuse is veroordeelt na doodrijden 14 jarige
[ x ]
https://x.com/omroepbrabant/status/1973422902541156606
Maar dan hoor je Wilders niet!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |