abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218920656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad belezen.

Dat schijnt bepaalde mensen nogal te grieven.
Nou inderdaad zeg, vandaar dat ik het benoem

Maar ook als intellectueel kan je nogal ver afglijden in een obsessie blijkt maar weer. En ook sommige intellectuelen vinden nepnieuws kennelijk geen enkel probleem :) zeker als dat goed samengaat met de desbetreffende obsessie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218920657
Ik lees vooral een hoop bagatelliserende bewoordingen van de politie maar goed, dat zal mijn racistische inborst wel zijn.
pi_218920660
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
top, laten we derhalve per direct stoppen met voornoemde busladingen en de haathutten van Mo.
Nee, want dan scheer je alle gelovigen over één kam. Er zijn ook veel meer “liberale” moderne moslims. Bovendien zullen er vast ook seculiere mensen tussen zitten.

Maar wat mij betreft mag je bewezen “haalbaarden” de toegang wel ontzeggen ja.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:09:26 #29
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218920677
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik lees vooral een hoop bagatelliserende bewoordingen van de politie maar goed, dat zal mijn racistische inborst wel zijn.
Ook wordt mij niet helemaal duidelijk wat er nou precies gelogen zou zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218920685
Deze chauffeuse is veroordeelt na doodrijden 14 jarige

twitter

https://x.com/omroepbrabant/status/1973422902541156606

<Dit betreft een andere vrachtwagenchauffeuse>

Maar dan hoor je Wilders niet!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 02-10-2025 23:04:11 ]
pi_218920716
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Nober het volgende:
Deze chauffeuse is veroordeelt na doodrijden 14 jarige

[ x ]
https://x.com/omroepbrabant/status/1973422902541156606

Maar dan hoor je Wilders niet!!
Dezelfde dame? yikes.

Ik bedoel het moet toch iets met dit topic te maken hebben dus ik ga er even van uit dat dat de vuilniswagenrijdster in kwestie is.

[ Bericht 7% gewijzigd door vul_maar_in op 02-10-2025 20:17:56 ]
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:12:34 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou inderdaad zeg, vandaar dat ik het benoem

Maar ook als intellectueel kan je nogal ver afglijden in een obsessie blijkt maar weer. En ook sommige intellectuelen vinden nepnieuws kennelijk geen enkel probleem :) zeker als dat goed samengaat met de desbetreffende obsessie.
De enige obsessie die ik zie is de ongezonde obsessie van lui die beter zouden moeten weten om alles wat met islam te maken heeft een beetje op te poetsen.

Gebruiksvriendelijk maken, en zo.

Ondertussen is de SGP natuurlijk een enorm gevaar.

Homohaat en vrouwenonderdrukking mag wel, zolang het niet voortkomt uit heel witte, heel gristelijke bronnen. Komt dat het wel, moeten we manen tot begrip en dialoog en mogen we vooral niet veralgemeniseren.

Iedereen weet toch hoe fijn het leven eruit ziet voor homo's, vrouwen en andersdenkenden in die prachtige islamitische landen... waar we zoveel van kunnen leren?

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 02-10-2025 20:21:09 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218920822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ondertussen is de SGP natuurlijk een enorm gevaar.
Niemand die dit zegt, maargoed als jij eenmaal in je woke-rage zit ben je niet meer te stoppen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:18:51 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218920830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hilarisch toch?

Heel progressief NL loopt te kraaien van plezier dat we die klootviolen van het christendom naar de regeionen van privé en vergetelheid hebben gedwongen..

.. ondertussen ontbreekt het aan diezelfde types om net zo kordaat op te treden tegen de bij elkaar geplagieerde bullshit van Mo... Immers, die aanhangers hebben i.t.t. tot die verrotte christenen vaak een tintje, en dus wordt het ineens allemaal wat ingewikkelder om tegen religie te fulmineren.

Echt, verdoe m'n tijd niet met je gespeelde verontwaardiging.
Goed zo, zeg het ze! Pak die STOMME progressieve schimmen in je hoofd maar even flink aan!
Huilen dan.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:21:44 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920864
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Goed zo, zeg het ze! Pak die STOMME progressieve schimmen in je hoofd maar even flink aan!
Schimmen? Ze zitten gewoon hier, met hun 'diversiteitscirkel' en wit privilege.

Islam is geweldig. Lijfspreuk van 'links, progressief' Nederland sinds 2001.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218920900
^proest
pi_218920910
Links progressieve partijen liegen en bedriegen het Nederlandse volk al decennialang voor.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218920932
Stichting Wilders +3 zetels
pi_218920985
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Links progressieve partijen liegen en bedriegen het Nederlandse volk al decennialang voor.
Hm dus Rutte vond je dan wel heel integer? Of je schaart de VVD ook onder links uiteraard.
pi_218920988
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat er wel meer aan de hand is.
Was al in meerdere kanten bekend.

https://www.dagelijksesta(...)bemoeiden-zich-ermee

Mevrouw heeft zelfs bloemen gekregen van de gemeente.
Als De Digitale Standaard het schrijft weet je sowieso al dat het verhaal waarschijnlijk schromelijk overdreven is. En maar een beetje waar.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:29:08 #41
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218920991
quote:
Sinds wanneer is de VVD links en progressief?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:29:34 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920998
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:28 schreef recursief het volgende:

[..]
Als De Digitale Standaard het schrijft weet je sowieso al dat het verhaal waarschijnlijk schromelijk overdreven is. En maar een beetje waar.
Precies, laten we op JOOP en de NOS varen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218921012
quote:
Ga je nog reageren in het andere topic? Of zat je toch niet echt te wachten op inhoudelijke repliek?
pi_218921031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een journalistiek medium gelijkstellen aan een activistisch blog als JOOP of de activisten van de dagelijkse standaard. :')

Open anders even een topic over een uitspraak van een andere politicus van al-dan-niet-links-en-of-progressief-signatuur-of-uit-die-contreien als je het daar over wilt hebben.
pi_218921070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bijna alles is betrouwbaarder dan ranzig fake newsriool De Digitale Standaard.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:38:01 #46
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218921088
quote:
Mishandeling Utrechtse vuilniswagenchauffeur staat niet op zichzelf, incidenten aan de orde van de dag
De mishandeling van een 28-jarige Utrechtse vuilniswagenchauffeur op de Overvechtse Apollodreef staat niet op zichzelf. Afgelopen jaar is er al vier keer melding gedaan van agressie en geweld tegen medewerkers van de inzameldienst. Deze cijfers tonen slechts het topje van de ijsberg
https://www.ad.nl/utrecht(...)van-de-dag~a14a3eff/
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:39:48 #47
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218921112
Los van de hele links/rechts-, islam/christendom-, en immigratiediscussie, is het natuurlijk wel ontzettend sneu om een eenvoudige mishandeling als politiek standpunt te gebruiken, terwijl er niet eens een rechterlijke behandeling bij komt kijken. Als het écht zo erg was geweest was er wel aangifte gedaan, maar zelfs dan is is dit een heel kleine casus die nooit gebruikt zou mogen worden voor landelijke politiek.
AZ
ALKMAAR
pi_218921137
quote:
RTV Utrecht heeft het nieuws niet eens gebracht, ook niet dat burgemeester Dijksma een bos bloemen is gaan brengen.

Zo houden de media van alles onder de pet. Cherrypicken op de mediaredacties.
pi_218921140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hilarisch toch?

Heel progressief NL loopt te kraaien van plezier dat we die klootviolen van het christendom naar de regionen van privé en vergetelheid hebben gedwongen..

.. ondertussen ontbreekt het diezelfde types om net zo kordaat op te treden tegen de bij elkaar geplagieerde bullshit van Mo... Immers, die aanhangers hebben i.t.t. tot die verrotte christenen vaak een tintje, en dus wordt het ineens allemaal wat ingewikkelder om tegen religie te fulmineren.

Echt, verdoe m'n tijd niet met je gespeelde verontwaardiging.

Links zal nooit een vuist maken tegen de islam zoals het dat doet tegen het christendom.

Teveel tintjes, en dus lonkt het gevaar van racisme.
Het Christendom bestaat nauwelijk meer in Nederland.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:43:55 #50
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218921149
Dus een vuilnisvrouw krijgt een klap maar we willen dit niet als mishandeling zien en dus is Wilders degene die liegt :')
Wekenlang horen we hoe geweld tegen vrouwen moet stoppen maar als er dan een vrouw notabene tijdens haar werk met geweld te maken krijgt doen we niks en is het verweer "Ja maar zij zei ook onaardige dingen"

De grens ligt toch echt nog steeds bij geweld. Dat zou mi ook de politie moeten weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')