Nou inderdaad zeg, vandaar dat ik het benoemquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad belezen.
Dat schijnt bepaalde mensen nogal te grieven.
Nee, want dan scheer je alle gelovigen over één kam. Er zijn ook veel meer “liberale” moderne moslims. Bovendien zullen er vast ook seculiere mensen tussen zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
top, laten we derhalve per direct stoppen met voornoemde busladingen en de haathutten van Mo.
Ook wordt mij niet helemaal duidelijk wat er nou precies gelogen zou zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik lees vooral een hoop bagatelliserende bewoordingen van de politie maar goed, dat zal mijn racistische inborst wel zijn.
Dezelfde dame? yikes.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Nober het volgende:
Deze chauffeuse is veroordeelt na doodrijden 14 jarige
[ x ]
https://x.com/omroepbrabant/status/1973422902541156606
Maar dan hoor je Wilders niet!!
De enige obsessie die ik zie is de ongezonde obsessie van lui die beter zouden moeten weten om alles wat met islam te maken heeft een beetje op te poetsen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, vandaar dat ik het benoem
Maar ook als intellectueel kan je nogal ver afglijden in een obsessie blijkt maar weer. En ook sommige intellectuelen vinden nepnieuws kennelijk geen enkel probleemzeker als dat goed samengaat met de desbetreffende obsessie.
Niemand die dit zegt, maargoed als jij eenmaal in je woke-rage zit ben je niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ondertussen is de SGP natuurlijk een enorm gevaar.
Goed zo, zeg het ze! Pak die STOMME progressieve schimmen in je hoofd maar even flink aan!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hilarisch toch?
Heel progressief NL loopt te kraaien van plezier dat we die klootviolen van het christendom naar de regeionen van privé en vergetelheid hebben gedwongen..
.. ondertussen ontbreekt het aan diezelfde types om net zo kordaat op te treden tegen de bij elkaar geplagieerde bullshit van Mo... Immers, die aanhangers hebben i.t.t. tot die verrotte christenen vaak een tintje, en dus wordt het ineens allemaal wat ingewikkelder om tegen religie te fulmineren.
Echt, verdoe m'n tijd niet met je gespeelde verontwaardiging.
Schimmen? Ze zitten gewoon hier, met hun 'diversiteitscirkel' en wit privilege.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed zo, zeg het ze! Pak die STOMME progressieve schimmen in je hoofd maar even flink aan!
Hm dus Rutte vond je dan wel heel integer? Of je schaart de VVD ook onder links uiteraard.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Links progressieve partijen liegen en bedriegen het Nederlandse volk al decennialang voor.
Als De Digitale Standaard het schrijft weet je sowieso al dat het verhaal waarschijnlijk schromelijk overdreven is. En maar een beetje waar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat er wel meer aan de hand is.
Was al in meerdere kanten bekend.
https://www.dagelijksesta(...)bemoeiden-zich-ermee
Mevrouw heeft zelfs bloemen gekregen van de gemeente.
Sinds wanneer is de VVD links en progressief?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Links progressieve partijen liegen en bedriegen het Nederlandse volk al decennialang voor.
Precies, laten we op JOOP en de NOS varen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Als De Digitale Standaard het schrijft weet je sowieso al dat het verhaal waarschijnlijk schromelijk overdreven is. En maar een beetje waar.
Ga je nog reageren in het andere topic? Of zat je toch niet echt te wachten op inhoudelijke repliek?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Een journalistiek medium gelijkstellen aan een activistisch blog als JOOP of de activisten van de dagelijkse standaard.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, laten we op JOOP en de NOS varen.
Bijna alles is betrouwbaarder dan ranzig fake newsriool De Digitale Standaard.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, laten we op JOOP en de NOS varen.
https://www.ad.nl/utrecht(...)van-de-dag~a14a3eff/quote:Mishandeling Utrechtse vuilniswagenchauffeur staat niet op zichzelf, incidenten aan de orde van de dag
De mishandeling van een 28-jarige Utrechtse vuilniswagenchauffeur op de Overvechtse Apollodreef staat niet op zichzelf. Afgelopen jaar is er al vier keer melding gedaan van agressie en geweld tegen medewerkers van de inzameldienst. Deze cijfers tonen slechts het topje van de ijsberg
RTV Utrecht heeft het nieuws niet eens gebracht, ook niet dat burgemeester Dijksma een bos bloemen is gaan brengen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/utrecht(...)van-de-dag~a14a3eff/
Het Christendom bestaat nauwelijk meer in Nederland.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hilarisch toch?
Heel progressief NL loopt te kraaien van plezier dat we die klootviolen van het christendom naar de regionen van privé en vergetelheid hebben gedwongen..
.. ondertussen ontbreekt het diezelfde types om net zo kordaat op te treden tegen de bij elkaar geplagieerde bullshit van Mo... Immers, die aanhangers hebben i.t.t. tot die verrotte christenen vaak een tintje, en dus wordt het ineens allemaal wat ingewikkelder om tegen religie te fulmineren.
Echt, verdoe m'n tijd niet met je gespeelde verontwaardiging.
Links zal nooit een vuist maken tegen de islam zoals het dat doet tegen het christendom.
Teveel tintjes, en dus lonkt het gevaar van racisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |