Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
of visquote:
quote:
Ik doe denk ik vanavquote:
Ik doe denk ik vanavond zalmquote:
vanavond chipolata worstjes denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik doe denk ik vanav
[..]
Ik doe denk ik vanavond zalm
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl je een bitterbal hapt?
Bahquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik doe denk ik vanav
[..]
Ik doe denk ik vanavond zalm
quote:
Zalmquote:
PFEFFERMINZ?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ze hebben nu een vet lekkere tijdelijke soort reep bij de Kruidvat van Ritter Sport, niet vergeten te checken of ze meer hebben. Die was gisteren snel op.
Echt hequote:
shii dutniiquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii_ @:airwin @:dezwabber
Welke smaak?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ze hebben nu een vet lekkere tijdelijke soort reep bij de Kruidvat van Ritter Sport, niet vergeten te checken of ze meer hebben. Die was gisteren snel op.
Dat is gewoon crackquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii @:airwin @:dezwabber
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii @:airwin @:dezwabber
hopelijk is het dan mooi weer en kan ik naar het strandquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel mooi. Morgen ga ik.
maar t werkt wel want je bent erquote:
Ik kan jullie toch niet alleen laten.quote:
@Shiiquote:
Hallo mijn allerbeste vriendjequote:
das beter, bij een edit werkt de mention niiquote:
quote:
quote:
Hier gaat de zon schijnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk is het dan mooi weer en kan ik naar het strand
Heul nietquote:
quote:
Die verkoopster mag wel een cursus klantvriendelijkheid doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Random verhaal, ik weet niet eens of ik het gister of eergister al heb verteld, dat is de leeftijd, maar ik had zaterdag kleren gepast voor een bruiloft, beetje een dure kakzaak. Wat ik had gepast was het net niet allemaal, dus ik had alles weer teruggehangen. Vraagt die verkoopster of ik er al uit was, wat ik wilde houden? Dus ik zeg 'ik denk er nog even over na'.
Verkoopster: Pah!
En draait zich met een ruk om en loopt weg.
Nou doei he met je dure kutwinkel.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Random verhaal, ik weet niet eens of ik het gister of eergister al heb verteld, dat is de leeftijd, maar ik had zaterdag kleren gepast voor een bruiloft, beetje een dure kakzaak. Wat ik had gepast was het net niet allemaal, dus ik had alles weer teruggehangen. Vraagt die verkoopster of ik er al uit was, wat ik wilde houden? Dus ik zeg 'ik denk er nog even over na'.
Lol, hoe bouw je geen klantenkring.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Asociaal.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder komt er dus vaker en die stond echt te kijken vanquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Dat is wel een goede om ervoor te zorgen dat je daar iig niet nog eens heen gaat
En hoe koud wordt het?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier gaat de zon schijnen.
Dat was die verkoopster zeker niet.quote:
Oh dat is lekkerquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het was geen makkelijke naam maar gelukkig lag het boven in de prullenbak:
[ link | afbeelding ]
Je kent die scene in Pretty Woman toch wel?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was die verkoopster zeker niet.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het was geen makkelijke naam maar gelukkig lag het boven in de prullenbak:
[ link | afbeelding ]
Je gaat toch niks kopen in een dure kakwinkel als het niet is wat je zoekt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja soms wil je niets kopen dat moet ze toch snappen?
Die kijkt blijkbaar niet verder dan uiterlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kent die scene in Pretty Woman toch wel?
brrrquote:
Ja,zomer is wel voorbij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brrr
hier is het vanavond ook koud, had een spijkerbroek aan met shirt en wilde eigenlijk nog een jas aan
Die verkoopster in Pretty Woman ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kijkt blijkbaar niet verder dan uiterlijk.
zn opmerking past idd wel bij de filmquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die verkoopster in Pretty Woman ook niet
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:33 schreef gianni61 het volgende:
In Yellowstone zit ook zo'n soort scene IYKYK
nooit gekeken dus IDKYKquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:33 schreef gianni61 het volgende:
In Yellowstone zit ook zo'n soort scene IYKYK
quote:
Snel de serie kijken dan.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Snel de serie kijken dan.
ik heb 4 seizoenen in een paar dagen gekeken
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje. Ik wil iemand in Nederland een cadeaubon cadeau doen waarbij diegene dan bij boekenwinkels, bol.com, overal zeg maar iets kan kopen. Bestaat de VVV bon nog? En is dat nog goed? Of bestaat er inmiddels iets beters?
bestaat nog idd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje. Ik wil iemand in Nederland een cadeaubon cadeau doen waarbij diegene dan bij boekenwinkels, bol.com, overal zeg maar iets kan kopen. Bestaat de VVV bon nog? En is dat nog goed? Of bestaat er inmiddels iets beters?
De bon bestaat niet meer, daarvoor is de VVV Cadeaukaart voor in de plek gekomen. Maar die doet nog steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
poteeto pohtaatoquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De bon bestaat niet meer, daarvoor is de VVV Cadeaukaart voor in de plek gekomen. Maar die doet nog steeds hetzelfde.
Dus met die VVV cadeaubon kun je dan een cadeaubon voor een winkel naar keuze kopen? Je kunt er niet online direct mee betalen zeg maar?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestaat nog idd.
en volgens mij kun je er ook bij Primera nog steeds mee betalen. Koopt diegene daar een kadokaart voor bol of wehkamp of whatever online winkel.
is makkelijker dan de omslachtige weg van opsturen etc
Ja kan het bij websites gebruiken. Heb ik ook gedaan, moet webwinkel gewoon VVV accepterenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus met die VVV cadeaubon kun je dan een cadeaubon voor een winkel naar keuze kopen? Je kunt er niet online direct mee betalen zeg maar?
ik heb de laatste paar dagen van mijn vakantie echt heel nuttig besteedquote:
Netflix & chill is heel nuttigquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar dagen van mijn vakantie echt heel nuttig besteed
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Netflix & chill is heel nuttig
ah bol kun je nu bij VVV zelf omzetten, dat scheelt. Dat kon eerder niet, dan moest je het opsturen naar bon... of dus bij primera een bol kaart kopenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.vvvcadeaukaar(...)nFilterType=Acceptor
O_oquote:
De laatste keer dat ik een VVV bon heb gebruikt betaalde je daar gewoon in fysieke winkels mee. Voel me erg oud nuquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah bol kun je nu bij VVV zelf omzetten, dat scheelt. Dat kon eerder niet, dan moest je het opsturen naar bon... of dus bij primera een bol kaart kopen
Nu omzetten staat bij meerdere webwinkels. Das handiger
Wel hoorquote:
dat kan nog primaquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een VVV bon heb gebruikt betaalde je daar gewoon in fysieke winkels mee. Voel me erg oud nu
Herkenbaar. Dat is me al zó vaak gebeurdquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
AAAAAAH
De buurman kwam net aan de deur om iets te overleggen over de nieuwe ketel en rookgaskanalen weet ik veel wat
en mijn BEHA'S HANGEN HIER TE DROGEN AAN HET DROOGREK
Nu moet ik verhuizen.
je buurman is nog nooit bij de Hema geweest?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
AAAAAAH
De buurman kwam net aan de deur om iets te overleggen over de nieuwe ketel en rookgaskanalen weet ik veel wat
Nu moet ik verhuizen.
Of misschien heeft Ger super pikante BH's, dat weten we natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
je buurman is nog nooit bij de Hema geweest?
Valt best mee.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
AAAAAAH
Nu moet ik verhuizen.
Hij ging wel meteen met zijn rug ernaartoe te staanquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat is me al zó vaak gebeurdMaar volgens mij boeit dat die andere persoon totaal niet
BEEEEEEquote:
Waar wil je heen verhuizen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Zit op funda te kijken, hoef ik misschien ook geen nieuwe ketel meer.
Ergens waar er niks meer vervangen hoeft te worden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar wil je heen verhuizen?
waarom liggen jouw seksspeeltjes over de vloer in de badkamer, in de douche?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Valt best mee.
Ik had laatst loodgieter over de vloer, in de badkamer, in de douche, waar de seksspeeltjes ook lagen...
Het hele dorp weet er nu van!quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat is me al zó vaak gebeurdMaar volgens mij boeit dat die andere persoon totaal niet
Moet de buurman maar zijn ogen dicht doenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
AAAAAAH
Nu moet ik verhuizen.
Ze lagen in het mandje maar wel heel openbaarquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom liggen jouw seksspeeltjes over de vloer in de badkamer, in de douche?
die staan ook op de site van CdL.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of misschien heeft Ger super pikante BH's, dat weten we natuurlijk niet.
Volgens mij gebeuren dat soort dingen als Muis een fles wijn opentrekt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom liggen jouw seksspeeltjes over de vloer in de badkamer, in de douche?
Je moet eens wetenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren dat soort dingen als Muis een fles wijn opentrekt.
de kurk wordt een seksspeeltje... plopquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren dat soort dingen als Muis een fles wijn opentrekt.
Hij heeft alleen knuffels en komt niet in de badkamerquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Verwar je ze nooit met hondenspeeltjes?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
een knul van 11....
die hoort toch gewoon met lego en blokken te spelen ipv met een groepje waaronder een 15jarige een fatbike te stelen
das niet goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Tijd dat ik weer aan het werk ga. Zit mezelf nu te haten dat ik mijn laatste vrije dag aan het verdoen ben met nutteloos op het internet browsen
zo'n rubberen piep kip?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
een knul van 11....
die hoort toch gewoon met lego en blokken te spelen ipv met een groepje waaronder een 15jarige een fatbike te stelen
zo heet die van 11 nietquote:
jezelf hatenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toch doen we dat hier met z'n allen.
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toch doen we dat hier met z'n allen.
geen idee, maar lijkt me sterk dat ze een vriendengroep hebben waar allemaal jerrysons in zitten.quote:
is het nou nodig om de maccie zo af te krakenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
maar waarom staat er nergens in al die nieuwsberichten iets over de echte slachtoffer?
hoe is het met de meid of knul die een pistool tegen het hoofd kreeg?
Hoe is het met de agent die moest schieten omdat een 15jarige niet gewoon zichzelf over kon geven maar naar een McDrek ging met een pistool in zn handen?
waarom is het allemaal informatie over hoe moeilijk de medeverdachten het hebben. Of hoe belangrijk pleegmama zichzelf vindt.
Hoe lief de overleden rover was. Hoe slecht de biologische moeder was in opvoeden van haar zoon en in begrijpen van normen en waarden, dat het hier geen klein mexico met kartels is.
Ik wil een inzamelingsactie voor het echte slachtoffers.
Een stille tocht voor degenen die echt slachtoffers in deze zaak zijn.
McDrek is een onderdeel van de slechte Amerikaanse invloeden net als Haloweenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het nou nodig om de maccie zo af te kraken
skande!quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik kan hier niet eens naar de maccie, moet helemaal mijn eiland af. En dan hebben ze hier ook geen eens fritessaus
Maar wij houden er van.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
Nederland heeft genoeg aan de snackbars en de chinees indische restaurants waar ze de gerechten flink verzuipen met saus waardoor de chinezen het goor vinden
ik 30km onee, 20km tegenwoordigquote:
ik ben alleen niet fan van de McDrekquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Lees je dat @:bitterbal? Jij bent niet de enige.
Jij hebt alle vreetdingen veel te dichtbij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er 200 meter voor lopen.
Dus die nieuwe burger ga je ook missen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik kan hier niet eens naar de maccie, moet helemaal mijn eiland af. En dan hebben ze hier ook geen eens fritessaus
Ik vind de maccie zonder fritessaus eigenlijk gewoon geen goede maccie experiencequote:Op dinsdag 30 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Je eet daar patat vanwege de saus. Zonder saus is het gewoon slappe drek en kan je beter naar de lokale snackbar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind de maccie zonder fritessaus eigenlijk gewoon geen goede maccie experienceGa er hier ook nooit naartoe.
Of de WhatsApp-groep uitbreiden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet daar toch maar eens een account gaan aanmaken
Die hebben ze in Zwitserland dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je eet daar patat vanwege de saus. Zonder saus is het gewoon slappe drek en kan je beter naar de lokale snackbar.
Die moest geheim blijvenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of de WhatsApp-groep uitbreiden.
Nog een reden om maar gewoon in Nederland te blijven.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ze in Zwitserland dan ook weer niet.
Nee, eet dus ook al 12 jaar nog maar zelden frietjes.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ze in Zwitserland dan ook weer niet.
Sus.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Heb een discord account aangemaakt.. maar hoezo was de username kwiwi al in gebruik? Is er een imposter?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Heb een discord account aangemaakt.. maar hoezo was de username kwiwi al in gebruik? Is er een imposter?
waar en vooral... welke!!quote:
Hebben we een KSC discord groep?quote:
Pit & Pitquote:
En dan alles dubbel gaan postenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben we een KSC discord groep?
Ik bestel altijd bij theevandemarkt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pit & Pit
English Breakfast
Groene Earl Grey
Groene Sencha thee
Groene thee met gember en sinaasappel
Ik heb nog zwarte earl grey en lady grey in de kast staan dus die hoefden nog niet
Ik wissel weleensquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij theevandemarkt.
Stond voorheen op de weekmarkt bij mij in de stad.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wissel weleens
Deze kende ik nog niet
Eerder bestelde ik veel bij BonAppeTea oeid maar die bestaat niet meer
En lekkere thee?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stond voorheen op de weekmarkt bij mij in de stad.
hmm... ff gekeken, maar duurder dan van bruggen...quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pit & Pit
English Breakfast
Groene Earl Grey
Groene Sencha thee
Groene thee met gember en sinaasappel
Ik heb nog zwarte earl grey en lady grey in de kast staan dus die hoefden nog niet
thx, die zet ik even in mn favo.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij theevandemarkt.
thee van de maand en regelmatig korting.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
thx, die zet ik even in mn favo.
doen ze veel onzin mailen?
altijd mooi idd dat soort mails. soms vervloek ik die bedrijven wel. van bruggen is af en toe een beetje te actief... maar goed.. scheelt wel dat elke keer als ik wil bestellen er een actie is of komt binnen korte tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
thee van de maand en regelmatig korting.
Voor een volgende keer eens naar kijkenquote:
Is het al druk?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Foqueville channel op discord gemaakt, voor als het noodlot toeslaat
gezelligquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Foqueville channel op discord gemaakt, voor als het noodlot toeslaat
Stormloopdiscordquote:
Neequote:
Je kunt een invite link maken, maar het is niet de bedoeling dat je die op FOK! zet, geloof ik.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeMoet nu mensen toevoegen en heb jullie usernames niet. Of kunnen jullie dat vinden met de naam Foqueville? Zit nu lekker tegen mezelf te kletsen
Oh, maar hoe vinden we elkaar dan weer als FOK! na de zoveelste stuiptrekking dan toch echt het loodje legt?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt een invite link maken, maar het is niet de bedoeling dat je die op FOK! zet, geloof ik.
Dan moeten we allemaal naar Zwitserland afreizen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, maar hoe vinden we elkaar dan weer als FOK! na de zoveelste stuiptrekking dan toch echt het loodje legt?
Gezel mozzarel!quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal naar Zwitserland afreizen.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, maar hoe vinden we elkaar dan weer als FOK! na de zoveelste stuiptrekking dan toch echt het loodje legt?
Foqueville will live onquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Het is niet zo leuk als op FOK! zie ik want je mist de iconic smileys zoalsMaar ja, dan kunnen we in ieder geval verder ergens als het lichtje ooit uit gaat hier
Die kan je toch importeren.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Het is niet zo leuk als op FOK! zie ik want je mist de iconic smileys zoalsMaar ja, dan kunnen we in ieder geval verder ergens als het lichtje ooit uit gaat hier
Rustig aan, zo technisch is deze oma nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan je toch importeren.
maak hem burgermeester dan kan hij alles fixenquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustig aan, zo technisch is deze oma niet
Oh sorry. Ja, ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustig aan, zo technisch is deze oma niet
quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak hem burgermeester dan kan hij alles fixen
Denk dat ik de zware gouden burgemeester ketting dan maar aan een ander moet gevenquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh sorry. Ja, ik ook niet.
Thermometer geeft nu ook 27,6 graden aan. Nou dat geloof ik niet.quote:
Op bokt heb je die smileys wel, dacht ikquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
De bokt discord?quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op bokt heb je die smileys wel, dacht ik
Moeten we de ponniemeisjes van ons afslaan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op bokt heb je die smileys wel, dacht ik
Als ze maar geen puntige knieën hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we de ponniemeisjes van ons afslaan.
Dan voeg je ze zelf toe.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ze Tsjechoslowakije niet eens normaal kunnen uitspreken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze maar geen puntige knieën hebben.
dat had je zonder ess ook gedaan.quote:
Is dit wat Van der Staaij nu is gaan doen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
Heel erg benieuwd naar.
[ link | afbeelding ]
Raar dorpquote:
Geen idee wie dat is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit wat Van der Staaij nu is gaan doen?
SGP mannetje.quote:
Durf je toch niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga je terug in de airfryer gooien
Ach, niks wat je niet al 10 keer gedaan hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat hem gaat worden dit jaar ivm nieuwe baan
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
Duitse patiënt (88) in ambulance overlijdt bij botsing met trein - https://nos.nl/l/2584675
Oh dat is wel heel erg fucked zeg.
Dat is ook wel waar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stil zetten op de overweg is ook niet echt heel praktisch
dat lijkt me best koudquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:16 schreef essnhills het volgende:
Mijn oom heeft jarenlang op de ambulance gezeten.
gelukkig iddquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:16 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig zijn ze er allemaal redelijk ongeschonden vanaf gekomen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat lijkt me best koud
[..]
gelukkig idd
is ook niet makkelijk om een ambu veilig en snel door het verkeer te banen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even mijn urenregistratie invullen en het is weekend
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
@:essnhills ook nieuw bij de Kruidvat:
[ link | afbeelding ]
ja und?quote:
Ziet er uit als millionair shortbread.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
@:essnhills ook nieuw bij de Kruidvat:
[ link | afbeelding ]
Pa.quote:
Ja maar....quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan wennen.
doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nigella Lawson is in haar ochtendjas aan het koken
dat is vast erg vervelend om te kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
waarom heb jij een ochtendjas van Nigella Lawson?quote:
Asjkenazisch Joodse traditie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze heeft wel lekkere wafels gebakken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asjkenazisch Joodse traditie.
ik zei wel pake en oma.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Wij zeggen heit en mem.
Haha nou goed.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei wel pake en oma.
maar wij zijn niet Fries genoeg
Is handig voor als ze blijft slapen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb jij een ochtendjas van Nigella Lawson?
Dat is raarquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Wij zeggen heit en mem.
mooi op tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nou goed.
Ik denk dat ik maar moet gaan slapen zo.
Ik heb het idee dat ik een belangrijk deel van dit gesprek heb gemist.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is handig voor als ze blijft slapen.
Sommige dingen moet je gewoon er bij verzinnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik een belangrijk deel van dit gesprek heb gemist.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh wij hebben vandaag illegaal gedaan in het bos![]()
Vlakbij het azc dus ik geef gewoon asielzoekers de schuld dat mijn hond los moest lopen
Je dacht zeker ik wil vandaag iets wilders dan normaalquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit vast in de Geert Sfeer
Wel makkelijk hè, zo'n zondebok.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geleerd van FOK! dat je asielzoekers en migranten overal de schuld van kan geven
Je vergeet de Rabobankquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geleerd van FOK! dat je asielzoekers en migranten overal de schuld van kan geven
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef ze ook de schuld van die wekker die mijn rust morgenochtend bruut gaat verstorenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel makkelijk hè, zo'n zondebok.
Kleding al klaargelegd?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef ze ook de schuld van die wekker die mijn rust morgenochtend bruut gaat verstoren
Je bent me kwijtquote:
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ookquote:
waar ga je heen?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ook
Nergens. Ik lig op de bankquote:
Aapje heb ik nog.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ook
gaattie z'n diploma ophalen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als NK maar niet kwijt is voor z'n grote dag morgen.
zal hij nog weten waar zijn haargel is?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
welke datum is t morgen?quote:
Even vragen aan 'm misschien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal hij nog weten waar zijn haargel is?
want zn haartjes moeten natuurlijk wel strak blijven liggen de hele dag
hij moest de eerste week toch een uur reizen met de oottooo?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Zie NK nu al helemaal voor me met z'n grote kipling tas, inclusief broodtrommeltje, op de fiets met regenpak aan
Alles wat ik nodig heb is een muffin toch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen kleding?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wat ik nodig heb is een muffin toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |