gezelligquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Foqueville channel op discord gemaakt, voor als het noodlot toeslaat
Stormloopdiscordquote:
Neequote:
Je kunt een invite link maken, maar het is niet de bedoeling dat je die op FOK! zet, geloof ik.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeMoet nu mensen toevoegen en heb jullie usernames niet. Of kunnen jullie dat vinden met de naam Foqueville? Zit nu lekker tegen mezelf te kletsen
Oh, maar hoe vinden we elkaar dan weer als FOK! na de zoveelste stuiptrekking dan toch echt het loodje legt?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt een invite link maken, maar het is niet de bedoeling dat je die op FOK! zet, geloof ik.
Dan moeten we allemaal naar Zwitserland afreizen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, maar hoe vinden we elkaar dan weer als FOK! na de zoveelste stuiptrekking dan toch echt het loodje legt?
Gezel mozzarel!quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal naar Zwitserland afreizen.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, maar hoe vinden we elkaar dan weer als FOK! na de zoveelste stuiptrekking dan toch echt het loodje legt?
Foqueville will live onquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Het is niet zo leuk als op FOK! zie ik want je mist de iconic smileys zoalsMaar ja, dan kunnen we in ieder geval verder ergens als het lichtje ooit uit gaat hier
Die kan je toch importeren.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Het is niet zo leuk als op FOK! zie ik want je mist de iconic smileys zoalsMaar ja, dan kunnen we in ieder geval verder ergens als het lichtje ooit uit gaat hier
Rustig aan, zo technisch is deze oma nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan je toch importeren.
maak hem burgermeester dan kan hij alles fixenquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustig aan, zo technisch is deze oma niet
Oh sorry. Ja, ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rustig aan, zo technisch is deze oma niet
quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak hem burgermeester dan kan hij alles fixen
Denk dat ik de zware gouden burgemeester ketting dan maar aan een ander moet gevenquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh sorry. Ja, ik ook niet.
Thermometer geeft nu ook 27,6 graden aan. Nou dat geloof ik niet.quote:
Op bokt heb je die smileys wel, dacht ikquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
De bokt discord?quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op bokt heb je die smileys wel, dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |