Nog een reden om maar gewoon in Nederland te blijven.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ze in Zwitserland dan ook weer niet.
Nee, eet dus ook al 12 jaar nog maar zelden frietjes.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ze in Zwitserland dan ook weer niet.
Sus.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Heb een discord account aangemaakt.. maar hoezo was de username kwiwi al in gebruik? Is er een imposter?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
Heb een discord account aangemaakt.. maar hoezo was de username kwiwi al in gebruik? Is er een imposter?
waar en vooral... welke!!quote:
Hebben we een KSC discord groep?quote:
Pit & Pitquote:
En dan alles dubbel gaan postenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben we een KSC discord groep?
Ik bestel altijd bij theevandemarkt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pit & Pit
English Breakfast
Groene Earl Grey
Groene Sencha thee
Groene thee met gember en sinaasappel
Ik heb nog zwarte earl grey en lady grey in de kast staan dus die hoefden nog niet
Ik wissel weleensquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij theevandemarkt.
Stond voorheen op de weekmarkt bij mij in de stad.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wissel weleens
Deze kende ik nog niet
Eerder bestelde ik veel bij BonAppeTea oeid maar die bestaat niet meer
En lekkere thee?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stond voorheen op de weekmarkt bij mij in de stad.
hmm... ff gekeken, maar duurder dan van bruggen...quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pit & Pit
English Breakfast
Groene Earl Grey
Groene Sencha thee
Groene thee met gember en sinaasappel
Ik heb nog zwarte earl grey en lady grey in de kast staan dus die hoefden nog niet
thx, die zet ik even in mn favo.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij theevandemarkt.
thee van de maand en regelmatig korting.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
thx, die zet ik even in mn favo.
doen ze veel onzin mailen?
altijd mooi idd dat soort mails. soms vervloek ik die bedrijven wel. van bruggen is af en toe een beetje te actief... maar goed.. scheelt wel dat elke keer als ik wil bestellen er een actie is of komt binnen korte tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
thee van de maand en regelmatig korting.
Voor een volgende keer eens naar kijkenquote:
Is het al druk?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Foqueville channel op discord gemaakt, voor als het noodlot toeslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |