is het nou nodig om de maccie zo af te krakenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
maar waarom staat er nergens in al die nieuwsberichten iets over de echte slachtoffer?
hoe is het met de meid of knul die een pistool tegen het hoofd kreeg?
Hoe is het met de agent die moest schieten omdat een 15jarige niet gewoon zichzelf over kon geven maar naar een McDrek ging met een pistool in zn handen?
waarom is het allemaal informatie over hoe moeilijk de medeverdachten het hebben. Of hoe belangrijk pleegmama zichzelf vindt.
Hoe lief de overleden rover was. Hoe slecht de biologische moeder was in opvoeden van haar zoon en in begrijpen van normen en waarden, dat het hier geen klein mexico met kartels is.
Ik wil een inzamelingsactie voor het echte slachtoffers.
Een stille tocht voor degenen die echt slachtoffers in deze zaak zijn.
McDrek is een onderdeel van de slechte Amerikaanse invloeden net als Haloweenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het nou nodig om de maccie zo af te kraken
skande!quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik kan hier niet eens naar de maccie, moet helemaal mijn eiland af. En dan hebben ze hier ook geen eens fritessaus
Maar wij houden er van.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
Nederland heeft genoeg aan de snackbars en de chinees indische restaurants waar ze de gerechten flink verzuipen met saus waardoor de chinezen het goor vinden
ik 30km onee, 20km tegenwoordigquote:
ik ben alleen niet fan van de McDrekquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Lees je dat @:bitterbal? Jij bent niet de enige.
Jij hebt alle vreetdingen veel te dichtbij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er 200 meter voor lopen.
Dus die nieuwe burger ga je ook missen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik kan hier niet eens naar de maccie, moet helemaal mijn eiland af. En dan hebben ze hier ook geen eens fritessaus
Ik vind de maccie zonder fritessaus eigenlijk gewoon geen goede maccie experiencequote:Op dinsdag 30 september 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Je eet daar patat vanwege de saus. Zonder saus is het gewoon slappe drek en kan je beter naar de lokale snackbar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind de maccie zonder fritessaus eigenlijk gewoon geen goede maccie experienceGa er hier ook nooit naartoe.
Of de WhatsApp-groep uitbreiden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet daar toch maar eens een account gaan aanmaken
Die hebben ze in Zwitserland dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je eet daar patat vanwege de saus. Zonder saus is het gewoon slappe drek en kan je beter naar de lokale snackbar.
Die moest geheim blijvenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of de WhatsApp-groep uitbreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |