Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
of visquote:
quote:
Ik doe denk ik vanavquote:
Ik doe denk ik vanavond zalmquote:
vanavond chipolata worstjes denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik doe denk ik vanav
[..]
Ik doe denk ik vanavond zalm
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl je een bitterbal hapt?
Bahquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik doe denk ik vanav
[..]
Ik doe denk ik vanavond zalm
quote:
Zalmquote:
PFEFFERMINZ?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ze hebben nu een vet lekkere tijdelijke soort reep bij de Kruidvat van Ritter Sport, niet vergeten te checken of ze meer hebben. Die was gisteren snel op.
Echt hequote:
shii dutniiquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii_ @:airwin @:dezwabber
Welke smaak?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ze hebben nu een vet lekkere tijdelijke soort reep bij de Kruidvat van Ritter Sport, niet vergeten te checken of ze meer hebben. Die was gisteren snel op.
Dat is gewoon crackquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii @:airwin @:dezwabber
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii @:airwin @:dezwabber
hopelijk is het dan mooi weer en kan ik naar het strandquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel mooi. Morgen ga ik.
maar t werkt wel want je bent erquote:
Ik kan jullie toch niet alleen laten.quote:
@Shiiquote:
Hallo mijn allerbeste vriendjequote:
das beter, bij een edit werkt de mention niiquote:
quote:
quote:
Hier gaat de zon schijnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk is het dan mooi weer en kan ik naar het strand
Heul nietquote:
quote:
Die verkoopster mag wel een cursus klantvriendelijkheid doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Random verhaal, ik weet niet eens of ik het gister of eergister al heb verteld, dat is de leeftijd, maar ik had zaterdag kleren gepast voor een bruiloft, beetje een dure kakzaak. Wat ik had gepast was het net niet allemaal, dus ik had alles weer teruggehangen. Vraagt die verkoopster of ik er al uit was, wat ik wilde houden? Dus ik zeg 'ik denk er nog even over na'.
Verkoopster: Pah!
En draait zich met een ruk om en loopt weg.
Nou doei he met je dure kutwinkel.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Random verhaal, ik weet niet eens of ik het gister of eergister al heb verteld, dat is de leeftijd, maar ik had zaterdag kleren gepast voor een bruiloft, beetje een dure kakzaak. Wat ik had gepast was het net niet allemaal, dus ik had alles weer teruggehangen. Vraagt die verkoopster of ik er al uit was, wat ik wilde houden? Dus ik zeg 'ik denk er nog even over na'.
Lol, hoe bouw je geen klantenkring.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Asociaal.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder komt er dus vaker en die stond echt te kijken vanquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Dat is wel een goede om ervoor te zorgen dat je daar iig niet nog eens heen gaat
En hoe koud wordt het?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier gaat de zon schijnen.
Dat was die verkoopster zeker niet.quote:
Oh dat is lekkerquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het was geen makkelijke naam maar gelukkig lag het boven in de prullenbak:
[ link | afbeelding ]
Je kent die scene in Pretty Woman toch wel?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was die verkoopster zeker niet.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het was geen makkelijke naam maar gelukkig lag het boven in de prullenbak:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |