Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
of visquote:
quote:
Ik doe denk ik vanavquote:
Ik doe denk ik vanavond zalmquote:
vanavond chipolata worstjes denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik doe denk ik vanav
[..]
Ik doe denk ik vanavond zalm
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl je een bitterbal hapt?
Bahquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik doe denk ik vanav
[..]
Ik doe denk ik vanavond zalm
quote:
Zalmquote:
PFEFFERMINZ?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ze hebben nu een vet lekkere tijdelijke soort reep bij de Kruidvat van Ritter Sport, niet vergeten te checken of ze meer hebben. Die was gisteren snel op.
Echt hequote:
shii dutniiquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii_ @:airwin @:dezwabber
Welke smaak?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ze hebben nu een vet lekkere tijdelijke soort reep bij de Kruidvat van Ritter Sport, niet vergeten te checken of ze meer hebben. Die was gisteren snel op.
Dat is gewoon crackquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii @:airwin @:dezwabber
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ?@:ltvdk @:4everblackeyed @:Dr_flash @:shii @:airwin @:dezwabber
hopelijk is het dan mooi weer en kan ik naar het strandquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel mooi. Morgen ga ik.
maar t werkt wel want je bent erquote:
Ik kan jullie toch niet alleen laten.quote:
@Shiiquote:
Hallo mijn allerbeste vriendjequote:
das beter, bij een edit werkt de mention niiquote:
quote:
quote:
Hier gaat de zon schijnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk is het dan mooi weer en kan ik naar het strand
Heul nietquote:
quote:
Die verkoopster mag wel een cursus klantvriendelijkheid doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Random verhaal, ik weet niet eens of ik het gister of eergister al heb verteld, dat is de leeftijd, maar ik had zaterdag kleren gepast voor een bruiloft, beetje een dure kakzaak. Wat ik had gepast was het net niet allemaal, dus ik had alles weer teruggehangen. Vraagt die verkoopster of ik er al uit was, wat ik wilde houden? Dus ik zeg 'ik denk er nog even over na'.
Verkoopster: Pah!
En draait zich met een ruk om en loopt weg.
Nou doei he met je dure kutwinkel.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Random verhaal, ik weet niet eens of ik het gister of eergister al heb verteld, dat is de leeftijd, maar ik had zaterdag kleren gepast voor een bruiloft, beetje een dure kakzaak. Wat ik had gepast was het net niet allemaal, dus ik had alles weer teruggehangen. Vraagt die verkoopster of ik er al uit was, wat ik wilde houden? Dus ik zeg 'ik denk er nog even over na'.
Lol, hoe bouw je geen klantenkring.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Asociaal.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder komt er dus vaker en die stond echt te kijken vanquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Dat is wel een goede om ervoor te zorgen dat je daar iig niet nog eens heen gaat
En hoe koud wordt het?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier gaat de zon schijnen.
Dat was die verkoopster zeker niet.quote:
Oh dat is lekkerquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het was geen makkelijke naam maar gelukkig lag het boven in de prullenbak:
[ link | afbeelding ]
Je kent die scene in Pretty Woman toch wel?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was die verkoopster zeker niet.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het was geen makkelijke naam maar gelukkig lag het boven in de prullenbak:
[ link | afbeelding ]
Je gaat toch niks kopen in een dure kakwinkel als het niet is wat je zoekt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja soms wil je niets kopen dat moet ze toch snappen?
Die kijkt blijkbaar niet verder dan uiterlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kent die scene in Pretty Woman toch wel?
brrrquote:
Ja,zomer is wel voorbij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brrr
hier is het vanavond ook koud, had een spijkerbroek aan met shirt en wilde eigenlijk nog een jas aan
Die verkoopster in Pretty Woman ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kijkt blijkbaar niet verder dan uiterlijk.
zn opmerking past idd wel bij de filmquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die verkoopster in Pretty Woman ook niet
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:33 schreef gianni61 het volgende:
In Yellowstone zit ook zo'n soort scene IYKYK
nooit gekeken dus IDKYKquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:33 schreef gianni61 het volgende:
In Yellowstone zit ook zo'n soort scene IYKYK
quote:
Snel de serie kijken dan.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Snel de serie kijken dan.
ik heb 4 seizoenen in een paar dagen gekeken
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje. Ik wil iemand in Nederland een cadeaubon cadeau doen waarbij diegene dan bij boekenwinkels, bol.com, overal zeg maar iets kan kopen. Bestaat de VVV bon nog? En is dat nog goed? Of bestaat er inmiddels iets beters?
bestaat nog idd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Vraagje. Ik wil iemand in Nederland een cadeaubon cadeau doen waarbij diegene dan bij boekenwinkels, bol.com, overal zeg maar iets kan kopen. Bestaat de VVV bon nog? En is dat nog goed? Of bestaat er inmiddels iets beters?
De bon bestaat niet meer, daarvoor is de VVV Cadeaukaart voor in de plek gekomen. Maar die doet nog steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef kwiwi het volgende:
poteeto pohtaatoquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De bon bestaat niet meer, daarvoor is de VVV Cadeaukaart voor in de plek gekomen. Maar die doet nog steeds hetzelfde.
Dus met die VVV cadeaubon kun je dan een cadeaubon voor een winkel naar keuze kopen? Je kunt er niet online direct mee betalen zeg maar?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestaat nog idd.
en volgens mij kun je er ook bij Primera nog steeds mee betalen. Koopt diegene daar een kadokaart voor bol of wehkamp of whatever online winkel.
is makkelijker dan de omslachtige weg van opsturen etc
Ja kan het bij websites gebruiken. Heb ik ook gedaan, moet webwinkel gewoon VVV accepterenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus met die VVV cadeaubon kun je dan een cadeaubon voor een winkel naar keuze kopen? Je kunt er niet online direct mee betalen zeg maar?
ik heb de laatste paar dagen van mijn vakantie echt heel nuttig besteedquote:
Netflix & chill is heel nuttigquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar dagen van mijn vakantie echt heel nuttig besteed
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Netflix & chill is heel nuttig
ah bol kun je nu bij VVV zelf omzetten, dat scheelt. Dat kon eerder niet, dan moest je het opsturen naar bon... of dus bij primera een bol kaart kopenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.vvvcadeaukaar(...)nFilterType=Acceptor
O_oquote:
De laatste keer dat ik een VVV bon heb gebruikt betaalde je daar gewoon in fysieke winkels mee. Voel me erg oud nuquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah bol kun je nu bij VVV zelf omzetten, dat scheelt. Dat kon eerder niet, dan moest je het opsturen naar bon... of dus bij primera een bol kaart kopen
Nu omzetten staat bij meerdere webwinkels. Das handiger
Wel hoorquote:
dat kan nog primaquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een VVV bon heb gebruikt betaalde je daar gewoon in fysieke winkels mee. Voel me erg oud nu
Herkenbaar. Dat is me al zó vaak gebeurdquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
AAAAAAH
De buurman kwam net aan de deur om iets te overleggen over de nieuwe ketel en rookgaskanalen weet ik veel wat
en mijn BEHA'S HANGEN HIER TE DROGEN AAN HET DROOGREK
Nu moet ik verhuizen.
je buurman is nog nooit bij de Hema geweest?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
AAAAAAH
De buurman kwam net aan de deur om iets te overleggen over de nieuwe ketel en rookgaskanalen weet ik veel wat
Nu moet ik verhuizen.
Of misschien heeft Ger super pikante BH's, dat weten we natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
je buurman is nog nooit bij de Hema geweest?
Valt best mee.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
AAAAAAH
Nu moet ik verhuizen.
Hij ging wel meteen met zijn rug ernaartoe te staanquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat is me al zó vaak gebeurdMaar volgens mij boeit dat die andere persoon totaal niet
BEEEEEEquote:
Waar wil je heen verhuizen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Zit op funda te kijken, hoef ik misschien ook geen nieuwe ketel meer.
Ergens waar er niks meer vervangen hoeft te worden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar wil je heen verhuizen?
waarom liggen jouw seksspeeltjes over de vloer in de badkamer, in de douche?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Valt best mee.
Ik had laatst loodgieter over de vloer, in de badkamer, in de douche, waar de seksspeeltjes ook lagen...
Het hele dorp weet er nu van!quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat is me al zó vaak gebeurdMaar volgens mij boeit dat die andere persoon totaal niet
Moet de buurman maar zijn ogen dicht doenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
AAAAAAH
Nu moet ik verhuizen.
Ze lagen in het mandje maar wel heel openbaarquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom liggen jouw seksspeeltjes over de vloer in de badkamer, in de douche?
die staan ook op de site van CdL.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of misschien heeft Ger super pikante BH's, dat weten we natuurlijk niet.
Volgens mij gebeuren dat soort dingen als Muis een fles wijn opentrekt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom liggen jouw seksspeeltjes over de vloer in de badkamer, in de douche?
Je moet eens wetenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren dat soort dingen als Muis een fles wijn opentrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |