Asjkenazisch Joodse traditie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nigella Lawson is in haar ochtendjas aan het koken
Ze heeft wel lekkere wafels gebakken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asjkenazisch Joodse traditie.
ik zei wel pake en oma.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Wij zeggen heit en mem.
Haha nou goed.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei wel pake en oma.
maar wij zijn niet Fries genoeg
Is handig voor als ze blijft slapen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb jij een ochtendjas van Nigella Lawson?
Dat is raarquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Wij zeggen heit en mem.
mooi op tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nou goed.
Ik denk dat ik maar moet gaan slapen zo.
Ik heb het idee dat ik een belangrijk deel van dit gesprek heb gemist.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is handig voor als ze blijft slapen.
Sommige dingen moet je gewoon er bij verzinnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik een belangrijk deel van dit gesprek heb gemist.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh wij hebben vandaag illegaal gedaan in het bos![]()
Vlakbij het azc dus ik geef gewoon asielzoekers de schuld dat mijn hond los moest lopen
Je dacht zeker ik wil vandaag iets wilders dan normaalquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit vast in de Geert Sfeer
Wel makkelijk hè, zo'n zondebok.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geleerd van FOK! dat je asielzoekers en migranten overal de schuld van kan geven
Je vergeet de Rabobankquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geleerd van FOK! dat je asielzoekers en migranten overal de schuld van kan geven
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef ze ook de schuld van die wekker die mijn rust morgenochtend bruut gaat verstorenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel makkelijk hè, zo'n zondebok.
Kleding al klaargelegd?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef ze ook de schuld van die wekker die mijn rust morgenochtend bruut gaat verstoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |