Moeten we de ponniemeisjes van ons afslaan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op bokt heb je die smileys wel, dacht ik
Als ze maar geen puntige knieën hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we de ponniemeisjes van ons afslaan.
Dan voeg je ze zelf toe.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Het is niet zo leuk als op FOK! zie ik want je mist de iconic smileys zoalsMaar ja, dan kunnen we in ieder geval verder ergens als het lichtje ooit uit gaat hier
Ik denk dat ze Tsjechoslowakije niet eens normaal kunnen uitspreken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze maar geen puntige knieën hebben.
dat had je zonder ess ook gedaan.quote:
Is dit wat Van der Staaij nu is gaan doen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
Heel erg benieuwd naar.
[ link | afbeelding ]
Raar dorpquote:
Geen idee wie dat is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit wat Van der Staaij nu is gaan doen?
SGP mannetje.quote:
Durf je toch niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga je terug in de airfryer gooien
Ach, niks wat je niet al 10 keer gedaan hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat dat hem gaat worden dit jaar ivm nieuwe baan
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
Duitse patiënt (88) in ambulance overlijdt bij botsing met trein - https://nos.nl/l/2584675
Oh dat is wel heel erg fucked zeg.
Dat is ook wel waar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stil zetten op de overweg is ook niet echt heel praktisch
dat lijkt me best koudquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:16 schreef essnhills het volgende:
Mijn oom heeft jarenlang op de ambulance gezeten.
gelukkig iddquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:16 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig zijn ze er allemaal redelijk ongeschonden vanaf gekomen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat lijkt me best koud
[..]
gelukkig idd
is ook niet makkelijk om een ambu veilig en snel door het verkeer te banen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even mijn urenregistratie invullen en het is weekend
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
@:essnhills ook nieuw bij de Kruidvat:
[ link | afbeelding ]
ja und?quote:
Ziet er uit als millionair shortbread.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
@:essnhills ook nieuw bij de Kruidvat:
[ link | afbeelding ]
Pa.quote:
Ja maar....quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan wennen.
doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nigella Lawson is in haar ochtendjas aan het koken
dat is vast erg vervelend om te kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
waarom heb jij een ochtendjas van Nigella Lawson?quote:
Asjkenazisch Joodse traditie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze heeft wel lekkere wafels gebakken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asjkenazisch Joodse traditie.
ik zei wel pake en oma.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Wij zeggen heit en mem.
Haha nou goed.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei wel pake en oma.
maar wij zijn niet Fries genoeg
Is handig voor als ze blijft slapen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb jij een ochtendjas van Nigella Lawson?
Dat is raarquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Wij zeggen heit en mem.
mooi op tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nou goed.
Ik denk dat ik maar moet gaan slapen zo.
Ik heb het idee dat ik een belangrijk deel van dit gesprek heb gemist.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is handig voor als ze blijft slapen.
Sommige dingen moet je gewoon er bij verzinnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik een belangrijk deel van dit gesprek heb gemist.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh wij hebben vandaag illegaal gedaan in het bos![]()
Vlakbij het azc dus ik geef gewoon asielzoekers de schuld dat mijn hond los moest lopen
Je dacht zeker ik wil vandaag iets wilders dan normaalquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit vast in de Geert Sfeer
Wel makkelijk hč, zo'n zondebok.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geleerd van FOK! dat je asielzoekers en migranten overal de schuld van kan geven
Je vergeet de Rabobankquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geleerd van FOK! dat je asielzoekers en migranten overal de schuld van kan geven
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef ze ook de schuld van die wekker die mijn rust morgenochtend bruut gaat verstorenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel makkelijk hč, zo'n zondebok.
Kleding al klaargelegd?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef ze ook de schuld van die wekker die mijn rust morgenochtend bruut gaat verstoren
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ookquote:
waar ga je heen?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ook
Aapje heb ik nog.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ook
gaattie z'n diploma ophalen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als NK maar niet kwijt is voor z'n grote dag morgen.
zal hij nog weten waar zijn haargel is?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
welke datum is t morgen?quote:
Even vragen aan 'm misschien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal hij nog weten waar zijn haargel is?
want zn haartjes moeten natuurlijk wel strak blijven liggen de hele dag
hij moest de eerste week toch een uur reizen met de oottooo?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Zie NK nu al helemaal voor me met z'n grote kipling tas, inclusief broodtrommeltje, op de fiets met regenpak aan
1 oktober, is daar wat bijzonders aan?quote:
Alles wat ik nodig heb is een muffin toch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |