Wel makkelijk hè, zo'n zondebok.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geleerd van FOK! dat je asielzoekers en migranten overal de schuld van kan geven
Je vergeet de Rabobankquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Geleerd van FOK! dat je asielzoekers en migranten overal de schuld van kan geven
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef ze ook de schuld van die wekker die mijn rust morgenochtend bruut gaat verstorenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel makkelijk hè, zo'n zondebok.
Kleding al klaargelegd?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef ze ook de schuld van die wekker die mijn rust morgenochtend bruut gaat verstoren
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ookquote:
waar ga je heen?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ook
Aapje heb ik nog.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond er laatst 1 terug... met aapje er nog aan ook
gaattie z'n diploma ophalen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als NK maar niet kwijt is voor z'n grote dag morgen.
zal hij nog weten waar zijn haargel is?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
welke datum is t morgen?quote:
Even vragen aan 'm misschien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal hij nog weten waar zijn haargel is?
want zn haartjes moeten natuurlijk wel strak blijven liggen de hele dag
hij moest de eerste week toch een uur reizen met de oottooo?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Zie NK nu al helemaal voor me met z'n grote kipling tas, inclusief broodtrommeltje, op de fiets met regenpak aan
1 oktober, is daar wat bijzonders aan?quote:
Alles wat ik nodig heb is een muffin toch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |