de kurk wordt een seksspeeltje... plopquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren dat soort dingen als Muis een fles wijn opentrekt.
Hij heeft alleen knuffels en komt niet in de badkamerquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Verwar je ze nooit met hondenspeeltjes?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
een knul van 11....
die hoort toch gewoon met lego en blokken te spelen ipv met een groepje waaronder een 15jarige een fatbike te stelen
das niet goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Tijd dat ik weer aan het werk ga. Zit mezelf nu te haten dat ik mijn laatste vrije dag aan het verdoen ben met nutteloos op het internet browsen
zo'n rubberen piep kip?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
een knul van 11....
die hoort toch gewoon met lego en blokken te spelen ipv met een groepje waaronder een 15jarige een fatbike te stelen
zo heet die van 11 nietquote:
jezelf hatenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toch doen we dat hier met z'n allen.
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toch doen we dat hier met z'n allen.
geen idee, maar lijkt me sterk dat ze een vriendengroep hebben waar allemaal jerrysons in zitten.quote:
is het nou nodig om de maccie zo af te krakenquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
maar waarom staat er nergens in al die nieuwsberichten iets over de echte slachtoffer?
hoe is het met de meid of knul die een pistool tegen het hoofd kreeg?
Hoe is het met de agent die moest schieten omdat een 15jarige niet gewoon zichzelf over kon geven maar naar een McDrek ging met een pistool in zn handen?
waarom is het allemaal informatie over hoe moeilijk de medeverdachten het hebben. Of hoe belangrijk pleegmama zichzelf vindt.
Hoe lief de overleden rover was. Hoe slecht de biologische moeder was in opvoeden van haar zoon en in begrijpen van normen en waarden, dat het hier geen klein mexico met kartels is.
Ik wil een inzamelingsactie voor het echte slachtoffers.
Een stille tocht voor degenen die echt slachtoffers in deze zaak zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |