Wat stond er dan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef Puzzie het volgende:
hmmmmm net stond er nog een tekst bij die UI ,, die mij ook aan chuf deed denken
Heeel apart
Ben je zelf niet in staat om te dm-en? Dat is gewoon de kortste weg.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kan het toch doorsturen naar een FA ?! of zijn jullie daar niet toe in staat ?
Deze is ook leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yes ma'm, deze houd ik voorlopig de eerste 10 jaar.
Ja dank je , maar de usert heeft het al verwijderd ... dus voorlopig is het niet nodig ...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je zelf niet in staat om te dm-en? Dat is gewoon de kortste weg.
Gast ik geef je een tip, doe ermee wat je wil.....of niet.
Het duurde even om te wennen, voor mezelf ook hoor.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank je , maar de usert heeft het al verwijderd ... dus voorlopig is het niet nodig ...
Haha ik kwam hem ook al tegen in AMV, wilde je al tippen maar niet meer nodig dusquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF !!! Ik heb hem ff gesommeerd om dat niet meer te doen
Ja klopt en ik weet niet eens meer waar vandaan en kan het ook met de reverse image technologie niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het duurde even om te wennen, voor mezelf ook hoor.
Jij hebt de jouwese echt al vanaf het begin volgens mij.
Voorlopig niet ..quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Haha ik kwam hem ook al tegen in AMV, wilde je al tippen maar niet meer nodig dus
En daarom was het zo kwalijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan zijn pohi te zien is het niet iemand die in dezelfde topics als chufi post.
Houwen hoor, niets meer aan veranderen, dat trekken wij oudjes niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt en ik weet niet eens meer waar vandaan en kan het ook met de reverse image technologie niet meer terug vinden.
Ik zet af en toe een ander hoofddeksel op, ben ik even een lekkere gekke meidquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houwen hoor, niets meer aan veranderen, dat trekken wij oudjes niet.
Lekker gek!quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zet af en toe een ander hoofddeksel op, ben ik even een lekkere gekke meid
Wat is AMV ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Haha ik kwam hem ook al tegen in AMV, wilde je al tippen maar niet meer nodig dus
Ah een sub-topic ..quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Amerikaanse politiek topic in POL
POL / [AMV] VS #1250 Trump is een hersenloze gek
Dat zou een mod toch wel kunnen achterhalen ??!??quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef Puzzie het volgende:
hmmmmm net stond er nog een tekst bij die UI ,, die mij ook aan chuf deed denken
Heeel apart
Goede reis en veel plezier en genotquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:20 schreef kree het volgende:
nou allen het gaat toch gebeuren, ik ga op reis en neem mee
TRV / Reisverslag Balkan landen, op reis met kree
dacht is mss leuk om beetje over te posten enzo hoe ik dit meemaak, voel je vrij daar te vragen trouwens.
voor het eerste dit soort reis die ik doe.
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:20 schreef kree het volgende:
dacht is mss leuk om beetje over te posten enzo hoe ik dit meemaak, voel je vrij daar te vragen trouwens.
Je topic staat al op volgenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:22 schreef kree het volgende:
ik en mijn zusje jongste van de groep, die uiteindelijk uit 6 bestaat dus
Hoe lang ben je al niet op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
volgende week zaterdag vliegen vanaf Rotterdam.
thanksquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Goede reis en veel plezier en genot
hmms met uitzonderingen van familie vakanties of met werk. best heel lang 20 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al niet op vakantie geweest?
Wel al eerder gevlogen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
volgende week zaterdag vliegen vanaf Rotterdam.
Dat weet ik niet meer , ik wilde het checken en toen was het weg ,maar het kan ook zijn dat ik dacht dat ik in POL keek ipv hierquote:
Nou tof even uit je dagelijkse sleur, veel plezierquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmms met uitzonderingen van familie vakanties of met werk. best heel lang 20 jaar ofzo?
Echte vakantie dus. ben nog wel best veel keer in buitenland geweest voor werk, maar ja ik had issues enzo met mezelf. dus eigenlijk is dit eigenlijk de eerste beetje vakantie die normaal is zoals meeste het zouden zien.
vaak genoeg al, ook voor werk en bagage weg en etc. dat is het hele punt niet. ik ben benieuwd naar hoe gaat t met zo'n groepsreis want denk mss moet ik dat meer alleen doen ook.quote:
Je hoeft geen presentatie te geven hoor, gewoon go with the flow. Zelfs in een groepsreis kan je je prima even terugtrekken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:04 schreef kree het volgende:
beetje sociaal angst en groepen enzo daar ben ik banger voor als alle rest, terwijl uiteindelijk pas ik er aardig bij toch wel, want ben over het algemeen nou niet de moeilijkste.
maarja komt van vroeger voor klassen geduwd worden en presentaties enzo, weet niet nog moeite mee, maar ik leer kan het nu beter.
Oh en weet je er zullen vast een paar rokers tussen zitten, dat schept een (foute) band en sta je snel met een aantal onbekende te lullen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:04 schreef kree het volgende:
beetje sociaal angst en groepen enzo daar ben ik banger voor als alle rest, terwijl uiteindelijk pas ik er aardig bij toch wel, want ben over het algemeen nou niet de moeilijkste.
maarja komt van vroeger voor klassen geduwd worden en presentaties enzo, weet niet nog moeite mee, maar ik leer kan het nu beter.
Wat leuk dat je dit met je zusje gaat doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:20 schreef kree het volgende:
Niet druk om maken, iedereen heeft wel wat bijzonders hoor, dus go with the flow, niets moet alles veel mag.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:04 schreef kree het volgende:
en met mijn ma dus. tis mooi dat ze dit nu nog kan enzo... en samen dus met de rest die die mee doet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit met je zusje gaat doen
Ow ik heb weer half gelezen dus, maar echt tof dat jullie dit doen, mooie herinneringen makenquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
en met mijn ma dus. tis mooi dat ze dit nu nog kan enzo... en samen dus met de rest die die mee doet.
ja denk ik ook, toch beetje zenuwachtig over wel. want ken het niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet druk om maken, iedereen heeft wel wat bijzonders hoor, dus go with the flow, niets moet alles veel mag.
Mooi hoor dat ga je herinnerenquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
en met mijn ma dus. tis mooi dat ze dit nu nog kan enzo... en samen dus met de rest die die mee doet.
ja denk ik ook. dat is het doel en gewoon met zijn allen leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik heb weer half gelezen dus, maar echt tof dat jullie dit doen, mooie herinneringen maken
Ik denk dat reizen met een groep voor jou misschien wel een voordeel kan zijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
vaak genoeg al, ook voor werk en bagage weg en etc. dat is het hele punt niet. ik ben benieuwd naar hoe gaat t met zo'n groepsreis want denk mss moet ik dat meer alleen doen ook.
ik denk ken je me aardig oke zelfs zo. dat is het wel nl.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat reizen met een groep voor jou misschien wel een voordeel kan zijn
Juist met sociale angsten en moeite met groepen
je bent niet alleen , een groep kan ook een bepaalde veiligheid geven waardoor je niet het gevoel hebt dat je alle sociale interacties zelf moet regelen, wat weer zorgt voor minder druk.
Het programma van een groepsreis heeft ook een duidelijke structuur en zekerheid. Je weet wat er gaat gebeuren, wat angst kan verminderen. ik denk dat het heel goed voor je gaat zijn en dat je een leuke tijd gaat hebben
Ik denk dat het je sowieso heel veel positiefs gaat geven door het 'gewoon' maar aan te gaan !!quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk ken je me aardig oke zelfs zo. dat is het wel nl.
Maar oke dit is test ff met serie van dit. maar net zo leuk wss niet helemaal alleen. maar voor mij is het ook test wel of ik dat leuk vind.
jaa denk ik ook. je bent schatje echt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat het je sowieso heel veel positiefs gaat geven door het 'gewoon' maar aan te gaan !!
En weet je: het is ook heel mooi om dat met je moeder en zus te ondernemen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaa denk ik ook. je bent schatje echt.![]()
ik denk ook dat het wel goed komt.
ja dat vooralquote:Op zaterdag 27 september 2025 00:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En weet je: het is ook heel mooi om dat met je moeder en zus te ondernemen.
Komt vast goed.
Hey mscholquote:
alle bouw werkzaamheden binnenshuis bijna afquote:
Wat zal je blij zijn als het klaar is he, het brengt altijd zo gedoe met zich mee,quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
alle bouw werkzaamheden binnenshuis bijna af
vandaag alleen nog de glasvezel monteur en dan kan ik dingen gaan bestelllen en bedenken om in te richten
nouja, niet perse leuk maar wel blij dat ik wat dingen kan vervangen enzoquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal je blij zijn als het klaar is he, het brengt altijd zo gedoe met zich mee,
Nu komen de leuke dingen.
Goed uitkijken waar je dingen koopt danquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nouja, niet perse leuk maar wel blij dat ik wat dingen kan vervangen enzo(hopelijk kost het niet al te veel )
vooral afhankelijk van of ik ze op maat moet laten makenquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed uitkijken waar je dingen koopt dan
Komen er aan, ik was even uitslapen want hoef niet naar Utrechtquote:
O, wat wil je kopen dan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral afhankelijk van of ik ze op maat moet laten maken
Lekker hoor uitslapen, groot gelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Komen er aan, ik was even uitslapen want hoef niet naar Utrecht
We hebben een race hier in Amsterdam
ik denk aan rolgordijnen, maar moet/wil er 3 hebben, en dan ook liefst zowat naadloos aan elkaar laten aansluitenquote:
8 uur op is echt wel uitslapenquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor uitslapen, groot gelijk
Gebeurd niet vaak of wel?quote:
Nee op zijn hoogst 1 keer per week maar denk niet dat ik dat haalquote:
Des te lekkerder als het een keertje gebeurd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee op zijn hoogst 1 keer per week maar denk niet dat ik dat haal
Ik ben in ieder geval ruim op tijd om de WK races van de achten te zien iets na 9 uurquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te lekkerder als het een keertje gebeurd.
waar kijk je dat dan, op tv of op locatie?quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval ruim op tijd om de WK races van de achten te zien iets na 9 uur
Vrouwen en de mannen zijn redelijk vlak na elkaar aan de beurt
Nee het is in Shanghai. ik kijk op de site van Worldrowing maar het is ook live op de NOS goed te volgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waar kijk je dat dan, op tv of op locatie?
O, daar ga je niet even snel naar toe, fijn dat je het dan wel via de tv kan volgenquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is in Shanghai. ik kijk op de site van Worldrowing maar het is ook live op de NOS goed te volgen.
https://nos.nl/livestream(...)s-de-finale-acht-m-v
Morguh GOAquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:19 schreef pullup het volgende:
Die hebben geen autootje nodig
[ afbeelding ]
Is dat ook live ergens?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:23 schreef pullup het volgende:
Man3 valse start bij de mannen, dat gebeurt echt nooit
Hij doet het goed..quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mochten er autosport liefhebbers zijn, max lice in de GT3
Bekijk deze YouTube-video
Ook de mannen winnen gewoonquote:
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaarquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Was net op tijd .. dubbel goud op het koningsnummer![]()
![]()
Wat keken die Britten sip met hun zilver...quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaar
Je kan ze zelf op maat maken/inkorten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk aan rolgordijnen, maar moet/wil er 3 hebben, en dan ook liefst zowat naadloos aan elkaar laten aansluiten
maar volgens mij zijn de ramen net iets kleiner dan de gangbare maten
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaar
Dan werken de grenscontroles in DE blijkbaar niet heel goedquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:30 schreef RedShoe het volgende:
Max 1e op de Nurburgring met 43 seconden voorsprong
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan werken de grenscontroles in DE blijkbaar niet heel goed
Laat ze hem er nou maar houdenquote:
Nee nee Max is van onsquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze hem er nou maar houden
Voor een krat bier mogen ze hem hebbenquote:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een krat bier mogen ze hem hebben
Kijk je Ajaxquote:
Ik kijk niet neequote:Op zaterdag 27 september 2025 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk je Ajax
Of wist je dat ze nu spelen
wat voor instellingen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
kut, instellingen op toetsenbord zijn ineens veranderd
Die hebben gelijk toch, al dat milieugejank iedere keer weer. Wij hebben daar helemaal geen last vanquote:
Wees blijquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben gelijk toch, al dat milieugejank iedere keer weer. Wij hebben daar helemaal geen last van
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Al dat gejank, van klimaatontkenners, zorgt er juist voor dat er niks aan gedaan wordt.
Maar de mensheid gaat toch wel naar de klote. De generatie na ons zal het merken.
Wij merken het al, de generaties na ons gaan het moeilijker krijgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Al dat gejank, van klimaatontkenners, zorgt er juist voor dat er niks aan gedaan wordt.
Maar de mensheid gaat toch wel naar de klote. De generatie na ons zal het merken.
Met alle kennis, ervaring, mechanische en digitale hulpmiddelen die we nu hebben... zou de mens het juist makkelijker dan ooit kunnen hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij merken het al, de generaties na ons gaan het moeilijker krijgen.
Daar zit al een omslagpunt.
Tsja....quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met alle kennis, ervaring, mechanische en digitale hulpmiddelen die we nu hebben... zou de mens het juist makkelijker dan ooit kunnen hebben.
Kunnenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met alle kennis, ervaring, mechanische en digitale hulpmiddelen die we nu hebben... zou de mens het juist makkelijker dan ooit kunnen hebben.
Niet in Hilversum.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Waar zijn die houwitsers als he ze nodig hebt
Die zijn antiek, drones werken beter.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Waar zijn die houwitsers als he ze nodig hebt
Wel sneller in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn antiek, drones werken beter.
Een drone stop je ook niet met een schot hagelquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach zo'n houwitser heeft ook wel waten je stopt ze niet met een schot hagel
Daar denken beide partijen in de Ukraïne anders overquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een drone stop je ook niet met een schot hagel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar denken beide partijen in de Ukraïne anders overDe simpele misschien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wat zwaardere echt niet
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Nuchtere Nederlanders.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In Denemarken hebben ze tenminste UFO's.. wij hebben een hobbyïst
Denen zijn ook wel vrij nuchter tochquote:
Ik keek even naar de stand maar ze staan gewoon voor hoorquote:
Ik zet dit maar ff onder een spoiler..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Best knap dat ie nu vele malen meer schade aanricht dan die spuiters van XRquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In Denemarken hebben ze tenminste UFO's.. wij hebben een hobbyïst
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Best knap dat ie nu vele malen meer schade aanricht dan die spuiters van XR
Ik post net zoiets... alleen in een safe space.. je weet niet wat mee leest hč.. Ik vertrouw die @maily voor geen meter!quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Best knap dat ie nu vele malen meer schade aanricht dan die spuiters van XR
Omdat er bij nac al 2 zijn afgekeurd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek even naar de stand maar ze staan gewoon voor hoor
We waren gelijk aan het typen denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik post net zoiets... alleen in een safe space.. je weet niet wat mee leest hč.. Ik vertrouw die @:maily voor geen meter!
Zonder gekheid, ik heb weleens op FOK hier gehoord dat de dingen die je post onder een spoiler niet geindexeerd worden door de zoekmachines.. (dus relatief anoniem zijn )quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
We waren gelijk aan het typen denk ik
Spoilers zijn niet perse nodig
Ok zou het niet precies weten,quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik heb weleens op FOK hier gehoord dat de dingen die je post onder een spoiler niet geindexeerd worden door de zoekmachines.. (dus relatief anoniem zijn )
En die drones worden ook steeds slimmer, kleiner en ... stel je voor dat ze op een vogel gaan lijken?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:09 schreef pullup het volgende:
Maar inderdaad als dit soort groepen hier mee beginnen is het wel een probleem
Denk dat als je een drone spot je waarschijnlijk toch al wat te laat bentquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die drones worden ook steeds slimmer, kleiner en ... stel je voor dat ze op een vogel gaan lijken?
Ik vermoed dat nu al in de oekraine een vogel zijn/haar leven niet zeker is... ga jij het risico nemen als soldaat als je iets ziet vliegen?
Daar zijn beelden van. Zal ze hier maar niet posten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat als je een drone spot je waarschijnlijk toch al wat te laat bent
Dat ligt een beetje aan het type.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat als je een drone spot je waarschijnlijk toch al wat te laat bent
Heb dat soort filmpjes ook al eens gezien jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn beelden van. Zal ze hier maar niet posten.
Ik had eigenlijk al verwacht dat ze er nog handiger geruik van zouden maken ondertussen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan het type.
Maar nu vervangen we de soldaat voor een goalkeeper... volautomatisch.
Anyway.. ik vind het geen fijne ontwikkelingen, laffe manier van oorlog voeren ook.
Altijd fijn als het uitmoorden van je tegenstanders goedkoper kanquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al verwacht dat ze er nog handiger geruik van zouden maken ondertussen.
Oorlog is een heftig middel om dit soort dingen te innoveren en die drones zijn vele malken goedkoper dan al die poep dure raketten
Dat is waar voor gekozen gaat wordenquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd fijn als het uitmoorden van je tegenstanders goedkoper kan
Ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waar voor gekozen gaat worden
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik post net zoiets... alleen in een safe space.. je weet niet wat mee leest hč.. Ik vertrouw die @:maily voor geen meter!
Klinkt goed hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fast food light: Kip kebab van de jumbo in de airfryer.. een broodje, wat sla ... en dan de Kipkebab er op.
Naar keuze aanvullen met roomkaas, of bang bang saus... of... wat je lekker vind
Amsterdammers mogen raden waar dat isquote:
Waarom alleen Amsterdammers ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Amsterdammers mogen raden waar dat is
Precies!quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom alleen Amsterdammers ?
Heel goedquote:
Waarom mocht hij eerst?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel goedIk moest zelf ook heel goed kijken, Dat maupoleum en de kerk verraden het voor me.
Dat eenzame huis is het Pinto huis en daar hebben ze na de aanleg van de metro weer een goed buurtje omheen gebouwd
Las vandaag het artikel in Het Parool.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel goedIk moest zelf ook heel goed kijken, Dat maupoleum en de kerk verraden het voor me.
Dat eenzame huis is het Pinto huis en daar hebben ze na de aanleg van de metro weer een goed buurtje omheen gebouwd
Wil je een herkansing?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom mocht hij eerst?
Ze hebben toch gewonnen hequote:
Duidelijk Damascus dit.quote:
Wat een aanfluiting was ditquote:
Gaza stad voor ..........quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, wat dichterbij
[ afbeelding ]
Je zit best goed te raden maar het is echt nog net wat dichterbijquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie neroclassic... een kerk... en palmbomen... Malta?
Valencia?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit best goed te raden maar het is echt nog net wat dichterbij
Het is Frankrijkquote:
quote:
Wel mooi daar. En duur.quote:
Duidelijk Maastichtquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
En weten we deze?
[ afbeelding ]
Zonder direct naar de link achter de foto te kijken dan
Ja, maar wel een stuk lastiger om de heli van de boot bij het restaurant te krijgen daar... dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef pullup het volgende:
St Raphael is toch duurder dan Nice?
Haha jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar wel een stuk lastiger om de heli van de boot bij het restaurant te krijgen daar... dat dan weer wel.
Menton! Natuurlijk.. daar kom je ook langsquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:16 schreef pullup het volgende:
Nou ja het is Menton, al heel erg in de buurt
Is daar een kabelbaan ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
En weten we deze?
[ afbeelding ]
Zonder direct naar de link achter de foto te kijken dan
Aan de bomen te zien wat noordelijker dan je denktquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb er ook eentje.. waar staat deze tempel?
[ afbeelding ]
Ja, was te makkelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:18 schreef pullup het volgende:
Ik had de foto aangeklikt in de hoop hem wat te kunnen vergroten maar zag in de balk helaas toen al het antwoord
Scherpquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan de bomen te zien wat noordelijker dan je denkt
Daar zal ik ook eens gaan kijken maar dat Adam topic is me al te moeilijk meestalquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:21 schreef chufi het volgende:
Als we toch geoguessn daar is al wat jaren een topic voor
Jappie in SPL / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #68: Adelaide to Zanzibar
Xanten?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Was jij al aan de beurt?quote:
Dat zit boven die boomquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Andersom, wie weet waar het Walhalla staat?
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij al aan de beurt?
Ik had eerst nog 11 keer moeten gokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Klinkt als een standaard nachtclub die je in elke middelgrote stad kan hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Andersom, wie weet waar het Walhalla staat?
Lijkt een beetje op jouw foto van net, maar dan nog in hele vorm.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zit boven die boom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Zonder the Googlen ga ik dat niet wetenquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op jouw foto van net, maar dan nog in hele vorm.
Poppetjes lijken me niet echt dus where everquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 27 september 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder the Googlen ga ik dat niet weten
Wij hebben hier Waalhallaquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard nachtclub die je in elke middelgrote stad kan hebben
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op jouw foto van net, maar dan nog in hele vorm.Ooh.. die staat in Freistat Beiern!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Dat weet jij dan weer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard nachtclub die je in elke middelgrote stad kan hebben
Met ananas ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
Ik ga lekker pizza halen, lange mooie dag geweest
Ik had het al gezien ,wat een bende.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Fruit.. Zoek je nog een huisje?
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/
Smakelijk!quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
Ik ga lekker pizza halen, lange mooie dag geweest
En toch wel een huisje met karakter als je door de troep heen kijkt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het al gezien ,wat een bende.
Zeker, en geen verkeerde prijs.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toch wel een huisje met karakter als je door de troep heen kijkt.
Hoe is de buurt?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker, en geen verkeerde prijs.
Ook niet verkeerd. Rustig buurtje wel.quote:
Ach, met een likje verf is er wel wat van te maken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Fruit.. Zoek je nog een huisje?
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/
En wat DuCKtapequote:Op zaterdag 27 september 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, met een likje verf is er wel wat van te maken.
Op Paramount is er een betere.quote:
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op Paramount is er een betere.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Nou wil ik echt nog een keer naar de Oktoberfesten,
alleen, damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.bild.de/regio(...)0995cc0ee032322776b6
Totdat je moet pissen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is hier reuze gezellig.
Altijd goed dat soort bijeenkomstenquote:
quote:
dat mensen daar vrijwillig tussen gaan lopenquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
alleen, damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen dirndl voor jou?quote:
Dus we gaan samen volgend jaar?quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we gaan samen niet volgend jaar?
Dat was een ninja-editquote:
Obamaquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Een echte president over die oranjeaap
Been there and nu is het bier minimaal 2x zo duur ...quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
alleen, damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ik dan en onze relatie....quote:
ja maar jij hebt jouw parkietje nogquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik dan en onze relatie....![]()
Maak je het nu uit ? How rude.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
ja maar jij hebt jouw parkietje nog
Ik vind dat zo erg, na al die jaren...quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maak je het nu uit ? How rude.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo erg, na al die jaren...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo erg, na al die jaren...
volg je haar?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie die blonde dirndle is ... die loopt daar al 8 dagen rond
Dat is tegenwoordig wel een must lijkt het.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vroeger... toen je niet naakt op het podium hoefde te staan en sexy toch was...![]()
Viel me laatst ook op... en ook geen inkijkje meer, full spread eaglesquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig wel een must lijkt het.
Naakt is toch verboden tegenwoordig ?!quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig wel een must lijkt het.
Artistieke vrijdom.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Naakt is toch verboden tegenwoordig ?!
Over haar top 1000 ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog ff en Bonny Blue gaat zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |