Ik ben in ieder geval ruim op tijd om de WK races van de achten te zien iets na 9 uurquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te lekkerder als het een keertje gebeurd.
waar kijk je dat dan, op tv of op locatie?quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval ruim op tijd om de WK races van de achten te zien iets na 9 uur
Vrouwen en de mannen zijn redelijk vlak na elkaar aan de beurt
Nee het is in Shanghai. ik kijk op de site van Worldrowing maar het is ook live op de NOS goed te volgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waar kijk je dat dan, op tv of op locatie?
O, daar ga je niet even snel naar toe, fijn dat je het dan wel via de tv kan volgenquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is in Shanghai. ik kijk op de site van Worldrowing maar het is ook live op de NOS goed te volgen.
https://nos.nl/livestream(...)s-de-finale-acht-m-v
Morguh GOAquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:19 schreef pullup het volgende:
Die hebben geen autootje nodig
[ afbeelding ]
Is dat ook live ergens?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:23 schreef pullup het volgende:
Man3 valse start bij de mannen, dat gebeurt echt nooit
Hij doet het goed..quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mochten er autosport liefhebbers zijn, max lice in de GT3
Bekijk deze YouTube-video
Ook de mannen winnen gewoonquote:
quote:
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaarquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Was net op tijd .. dubbel goud op het koningsnummer![]()
![]()
Gaaf!!quote:
Wat keken die Britten sip met hun zilver...quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaar
Je kan ze zelf op maat maken/inkorten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk aan rolgordijnen, maar moet/wil er 3 hebben, en dan ook liefst zowat naadloos aan elkaar laten aansluiten
maar volgens mij zijn de ramen net iets kleiner dan de gangbare maten
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaar
Dan werken de grenscontroles in DE blijkbaar niet heel goedquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:30 schreef RedShoe het volgende:
Max 1e op de Nurburgring met 43 seconden voorsprong
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan werken de grenscontroles in DE blijkbaar niet heel goed
Laat ze hem er nou maar houdenquote:
Nee nee Max is van onsquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze hem er nou maar houden
Voor een krat bier mogen ze hem hebbenquote:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een krat bier mogen ze hem hebben
Kijk je Ajaxquote:
Ik kijk niet neequote:Op zaterdag 27 september 2025 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk je Ajax
Of wist je dat ze nu spelen
wat voor instellingen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
kut, instellingen op toetsenbord zijn ineens veranderd
Die hebben gelijk toch, al dat milieugejank iedere keer weer. Wij hebben daar helemaal geen last vanquote:
Wees blijquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben gelijk toch, al dat milieugejank iedere keer weer. Wij hebben daar helemaal geen last van
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Al dat gejank, van klimaatontkenners, zorgt er juist voor dat er niks aan gedaan wordt.
Maar de mensheid gaat toch wel naar de klote. De generatie na ons zal het merken.
Wij merken het al, de generaties na ons gaan het moeilijker krijgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Al dat gejank, van klimaatontkenners, zorgt er juist voor dat er niks aan gedaan wordt.
Maar de mensheid gaat toch wel naar de klote. De generatie na ons zal het merken.
Met alle kennis, ervaring, mechanische en digitale hulpmiddelen die we nu hebben... zou de mens het juist makkelijker dan ooit kunnen hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij merken het al, de generaties na ons gaan het moeilijker krijgen.
Daar zit al een omslagpunt.
Tsja....quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met alle kennis, ervaring, mechanische en digitale hulpmiddelen die we nu hebben... zou de mens het juist makkelijker dan ooit kunnen hebben.
Kunnenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met alle kennis, ervaring, mechanische en digitale hulpmiddelen die we nu hebben... zou de mens het juist makkelijker dan ooit kunnen hebben.
Niet in Hilversum.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Waar zijn die houwitsers als he ze nodig hebt
Tja.. daar ga ik dit topic maar niet mee vervuilenquote:
Die zijn antiek, drones werken beter.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Waar zijn die houwitsers als he ze nodig hebt
Wel sneller in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn antiek, drones werken beter.
Ach zo'n houwitser heeft ook wel watquote:
Een drone stop je ook niet met een schot hagelquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach zo'n houwitser heeft ook wel waten je stopt ze niet met een schot hagel
Daar denken beide partijen in de Ukraïne anders overquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een drone stop je ook niet met een schot hagel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
In Denemarken hebben ze tenminste UFO's.. wij hebben een hobbyïstquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar denken beide partijen in de Ukraïne anders overDe simpele misschien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wat zwaardere echt niet
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Nuchtere Nederlanders.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In Denemarken hebben ze tenminste UFO's.. wij hebben een hobbyïst
Denen zijn ook wel vrij nuchter tochquote:
Ik keek even naar de stand maar ze staan gewoon voor hoorquote:
Ik zet dit maar ff onder een spoiler..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Best knap dat ie nu vele malen meer schade aanricht dan die spuiters van XRquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In Denemarken hebben ze tenminste UFO's.. wij hebben een hobbyïst
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Best knap dat ie nu vele malen meer schade aanricht dan die spuiters van XR
Ik post net zoiets... alleen in een safe space.. je weet niet wat mee leest hè.. Ik vertrouw die @maily voor geen meter!quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Best knap dat ie nu vele malen meer schade aanricht dan die spuiters van XR
Omdat er bij nac al 2 zijn afgekeurd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek even naar de stand maar ze staan gewoon voor hoor
We waren gelijk aan het typen denk ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik post net zoiets... alleen in een safe space.. je weet niet wat mee leest hè.. Ik vertrouw die @:maily voor geen meter!
Zonder gekheid, ik heb weleens op FOK hier gehoord dat de dingen die je post onder een spoiler niet geindexeerd worden door de zoekmachines.. (dus relatief anoniem zijn )quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
We waren gelijk aan het typen denk ik
Spoilers zijn niet perse nodig
Ok zou het niet precies weten,quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik heb weleens op FOK hier gehoord dat de dingen die je post onder een spoiler niet geindexeerd worden door de zoekmachines.. (dus relatief anoniem zijn )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |