Ik ben in ieder geval ruim op tijd om de WK races van de achten te zien iets na 9 uurquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te lekkerder als het een keertje gebeurd.
waar kijk je dat dan, op tv of op locatie?quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval ruim op tijd om de WK races van de achten te zien iets na 9 uur
Vrouwen en de mannen zijn redelijk vlak na elkaar aan de beurt
Nee het is in Shanghai. ik kijk op de site van Worldrowing maar het is ook live op de NOS goed te volgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waar kijk je dat dan, op tv of op locatie?
O, daar ga je niet even snel naar toe, fijn dat je het dan wel via de tv kan volgenquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is in Shanghai. ik kijk op de site van Worldrowing maar het is ook live op de NOS goed te volgen.
https://nos.nl/livestream(...)s-de-finale-acht-m-v
Morguh GOAquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:19 schreef pullup het volgende:
Die hebben geen autootje nodig
[ afbeelding ]
Is dat ook live ergens?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:23 schreef pullup het volgende:
Man3 valse start bij de mannen, dat gebeurt echt nooit
Hij doet het goed..quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mochten er autosport liefhebbers zijn, max lice in de GT3
Bekijk deze YouTube-video
Ook de mannen winnen gewoonquote:
quote:
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaarquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Was net op tijd .. dubbel goud op het koningsnummer![]()
![]()
Gaaf!!quote:
Wat keken die Britten sip met hun zilver...quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaar
Je kan ze zelf op maat maken/inkorten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk aan rolgordijnen, maar moet/wil er 3 hebben, en dan ook liefst zowat naadloos aan elkaar laten aansluiten
maar volgens mij zijn de ramen net iets kleiner dan de gangbare maten
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog met een groot verschil gewonnen allebei. meestal zitten die achten dichter op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |