ja dat vooralquote:Op zaterdag 27 september 2025 00:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En weet je: het is ook heel mooi om dat met je moeder en zus te ondernemen.
Komt vast goed.
Hey mscholquote:
alle bouw werkzaamheden binnenshuis bijna afquote:
Wat zal je blij zijn als het klaar is he, het brengt altijd zo gedoe met zich mee,quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
alle bouw werkzaamheden binnenshuis bijna af
vandaag alleen nog de glasvezel monteur en dan kan ik dingen gaan bestelllen en bedenken om in te richten
nouja, niet perse leuk maar wel blij dat ik wat dingen kan vervangen enzoquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal je blij zijn als het klaar is he, het brengt altijd zo gedoe met zich mee,
Nu komen de leuke dingen.
Goed uitkijken waar je dingen koopt danquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nouja, niet perse leuk maar wel blij dat ik wat dingen kan vervangen enzo(hopelijk kost het niet al te veel )
vooral afhankelijk van of ik ze op maat moet laten makenquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed uitkijken waar je dingen koopt dan
Komen er aan, ik was even uitslapen want hoef niet naar Utrechtquote:
O, wat wil je kopen dan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral afhankelijk van of ik ze op maat moet laten maken
Lekker hoor uitslapen, groot gelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Komen er aan, ik was even uitslapen want hoef niet naar Utrecht
We hebben een race hier in Amsterdam
ik denk aan rolgordijnen, maar moet/wil er 3 hebben, en dan ook liefst zowat naadloos aan elkaar laten aansluitenquote:
8 uur op is echt wel uitslapenquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor uitslapen, groot gelijk
Gebeurd niet vaak of wel?quote:
Nee op zijn hoogst 1 keer per week maar denk niet dat ik dat haalquote:
Des te lekkerder als het een keertje gebeurd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee op zijn hoogst 1 keer per week maar denk niet dat ik dat haal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |