vooral afhankelijk van of ik ze op maat moet laten makenquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed uitkijken waar je dingen koopt dan
Komen er aan, ik was even uitslapen want hoef niet naar Utrechtquote:
O, wat wil je kopen dan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral afhankelijk van of ik ze op maat moet laten maken
Lekker hoor uitslapen, groot gelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Komen er aan, ik was even uitslapen want hoef niet naar Utrecht
We hebben een race hier in Amsterdam
ik denk aan rolgordijnen, maar moet/wil er 3 hebben, en dan ook liefst zowat naadloos aan elkaar laten aansluitenquote:
8 uur op is echt wel uitslapenquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor uitslapen, groot gelijk
Gebeurd niet vaak of wel?quote:
Nee op zijn hoogst 1 keer per week maar denk niet dat ik dat haalquote:
Des te lekkerder als het een keertje gebeurd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee op zijn hoogst 1 keer per week maar denk niet dat ik dat haal
Ik ben in ieder geval ruim op tijd om de WK races van de achten te zien iets na 9 uurquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te lekkerder als het een keertje gebeurd.
waar kijk je dat dan, op tv of op locatie?quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval ruim op tijd om de WK races van de achten te zien iets na 9 uur
Vrouwen en de mannen zijn redelijk vlak na elkaar aan de beurt
Nee het is in Shanghai. ik kijk op de site van Worldrowing maar het is ook live op de NOS goed te volgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waar kijk je dat dan, op tv of op locatie?
O, daar ga je niet even snel naar toe, fijn dat je het dan wel via de tv kan volgenquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is in Shanghai. ik kijk op de site van Worldrowing maar het is ook live op de NOS goed te volgen.
https://nos.nl/livestream(...)s-de-finale-acht-m-v
Morguh GOAquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:19 schreef pullup het volgende:
Die hebben geen autootje nodig
[ afbeelding ]
Is dat ook live ergens?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:23 schreef pullup het volgende:
Man3 valse start bij de mannen, dat gebeurt echt nooit
Hij doet het goed..quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mochten er autosport liefhebbers zijn, max lice in de GT3
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |