Wel al eerder gevlogen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
volgende week zaterdag vliegen vanaf Rotterdam.
Dat weet ik niet meer , ik wilde het checken en toen was het weg ,maar het kan ook zijn dat ik dacht dat ik in POL keek ipv hierquote:
Nou tof even uit je dagelijkse sleur, veel plezierquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmms met uitzonderingen van familie vakanties of met werk. best heel lang 20 jaar ofzo?
Echte vakantie dus. ben nog wel best veel keer in buitenland geweest voor werk, maar ja ik had issues enzo met mezelf. dus eigenlijk is dit eigenlijk de eerste beetje vakantie die normaal is zoals meeste het zouden zien.
vaak genoeg al, ook voor werk en bagage weg en etc. dat is het hele punt niet. ik ben benieuwd naar hoe gaat t met zo'n groepsreis want denk mss moet ik dat meer alleen doen ook.quote:
Je hoeft geen presentatie te geven hoor, gewoon go with the flow. Zelfs in een groepsreis kan je je prima even terugtrekken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:04 schreef kree het volgende:
beetje sociaal angst en groepen enzo daar ben ik banger voor als alle rest, terwijl uiteindelijk pas ik er aardig bij toch wel, want ben over het algemeen nou niet de moeilijkste.
maarja komt van vroeger voor klassen geduwd worden en presentaties enzo, weet niet nog moeite mee, maar ik leer kan het nu beter.
Oh en weet je er zullen vast een paar rokers tussen zitten, dat schept een (foute) band en sta je snel met een aantal onbekende te lullen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:04 schreef kree het volgende:
beetje sociaal angst en groepen enzo daar ben ik banger voor als alle rest, terwijl uiteindelijk pas ik er aardig bij toch wel, want ben over het algemeen nou niet de moeilijkste.
maarja komt van vroeger voor klassen geduwd worden en presentaties enzo, weet niet nog moeite mee, maar ik leer kan het nu beter.
Wat leuk dat je dit met je zusje gaat doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:20 schreef kree het volgende:
nou allen het gaat toch gebeuren, ik ga op reis en neem mee
TRV / Reisverslag Balkan landen, op reis met kree
dacht is mss leuk om beetje over te posten enzo hoe ik dit meemaak, voel je vrij daar te vragen trouwens.
voor het eerste dit soort reis die ik doe.
Niet druk om maken, iedereen heeft wel wat bijzonders hoor, dus go with the flow, niets moet alles veel mag.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:04 schreef kree het volgende:
en met mijn ma dus. tis mooi dat ze dit nu nog kan enzo... en samen dus met de rest die die mee doet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit met je zusje gaat doen
Ow ik heb weer half gelezen dus, maar echt tof dat jullie dit doen, mooie herinneringen makenquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
en met mijn ma dus. tis mooi dat ze dit nu nog kan enzo... en samen dus met de rest die die mee doet.
ja denk ik ook, toch beetje zenuwachtig over wel. want ken het niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet druk om maken, iedereen heeft wel wat bijzonders hoor, dus go with the flow, niets moet alles veel mag.
Mooi hoor dat ga je herinnerenquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
en met mijn ma dus. tis mooi dat ze dit nu nog kan enzo... en samen dus met de rest die die mee doet.
ja denk ik ook. dat is het doel en gewoon met zijn allen leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik heb weer half gelezen dus, maar echt tof dat jullie dit doen, mooie herinneringen maken
Ik denk dat reizen met een groep voor jou misschien wel een voordeel kan zijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
vaak genoeg al, ook voor werk en bagage weg en etc. dat is het hele punt niet. ik ben benieuwd naar hoe gaat t met zo'n groepsreis want denk mss moet ik dat meer alleen doen ook.
ik denk ken je me aardig oke zelfs zo. dat is het wel nl.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat reizen met een groep voor jou misschien wel een voordeel kan zijn
Juist met sociale angsten en moeite met groepen
je bent niet alleen , een groep kan ook een bepaalde veiligheid geven waardoor je niet het gevoel hebt dat je alle sociale interacties zelf moet regelen, wat weer zorgt voor minder druk.
Het programma van een groepsreis heeft ook een duidelijke structuur en zekerheid. Je weet wat er gaat gebeuren, wat angst kan verminderen. ik denk dat het heel goed voor je gaat zijn en dat je een leuke tijd gaat hebben
Ik denk dat het je sowieso heel veel positiefs gaat geven door het 'gewoon' maar aan te gaan !!quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk ken je me aardig oke zelfs zo. dat is het wel nl.
Maar oke dit is test ff met serie van dit. maar net zo leuk wss niet helemaal alleen. maar voor mij is het ook test wel of ik dat leuk vind.
jaa denk ik ook. je bent schatje echt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat het je sowieso heel veel positiefs gaat geven door het 'gewoon' maar aan te gaan !!
En weet je: het is ook heel mooi om dat met je moeder en zus te ondernemen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaa denk ik ook. je bent schatje echt.![]()
ik denk ook dat het wel goed komt.
ja dat vooralquote:Op zaterdag 27 september 2025 00:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En weet je: het is ook heel mooi om dat met je moeder en zus te ondernemen.
Komt vast goed.
Hey mscholquote:
alle bouw werkzaamheden binnenshuis bijna afquote:
Wat zal je blij zijn als het klaar is he, het brengt altijd zo gedoe met zich mee,quote:Op zaterdag 27 september 2025 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
alle bouw werkzaamheden binnenshuis bijna af
vandaag alleen nog de glasvezel monteur en dan kan ik dingen gaan bestelllen en bedenken om in te richten
nouja, niet perse leuk maar wel blij dat ik wat dingen kan vervangen enzoquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal je blij zijn als het klaar is he, het brengt altijd zo gedoe met zich mee,
Nu komen de leuke dingen.
Goed uitkijken waar je dingen koopt danquote:Op zaterdag 27 september 2025 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nouja, niet perse leuk maar wel blij dat ik wat dingen kan vervangen enzo(hopelijk kost het niet al te veel )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |