En die drones worden ook steeds slimmer, kleiner en ... stel je voor dat ze op een vogel gaan lijken?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:09 schreef pullup het volgende:
Maar inderdaad als dit soort groepen hier mee beginnen is het wel een probleem
Denk dat als je een drone spot je waarschijnlijk toch al wat te laat bentquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En die drones worden ook steeds slimmer, kleiner en ... stel je voor dat ze op een vogel gaan lijken?
Ik vermoed dat nu al in de oekraine een vogel zijn/haar leven niet zeker is... ga jij het risico nemen als soldaat als je iets ziet vliegen?
Daar zijn beelden van. Zal ze hier maar niet posten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat als je een drone spot je waarschijnlijk toch al wat te laat bent
Dat ligt een beetje aan het type.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat als je een drone spot je waarschijnlijk toch al wat te laat bent
Heb dat soort filmpjes ook al eens gezien jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn beelden van. Zal ze hier maar niet posten.
Ik had eigenlijk al verwacht dat ze er nog handiger geruik van zouden maken ondertussen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan het type.
Maar nu vervangen we de soldaat voor een goalkeeper... volautomatisch.
Anyway.. ik vind het geen fijne ontwikkelingen, laffe manier van oorlog voeren ook.
Altijd fijn als het uitmoorden van je tegenstanders goedkoper kanquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al verwacht dat ze er nog handiger geruik van zouden maken ondertussen.
Oorlog is een heftig middel om dit soort dingen te innoveren en die drones zijn vele malken goedkoper dan al die poep dure raketten
Dat is waar voor gekozen gaat wordenquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd fijn als het uitmoorden van je tegenstanders goedkoper kan
Ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waar voor gekozen gaat worden
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik post net zoiets... alleen in een safe space.. je weet niet wat mee leest hč.. Ik vertrouw die @:maily voor geen meter!
Klinkt goed hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fast food light: Kip kebab van de jumbo in de airfryer.. een broodje, wat sla ... en dan de Kipkebab er op.
Naar keuze aanvullen met roomkaas, of bang bang saus... of... wat je lekker vind
Amsterdammers mogen raden waar dat isquote:
Waarom alleen Amsterdammers ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Amsterdammers mogen raden waar dat is
Precies!quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom alleen Amsterdammers ?
Heel goedquote:
Waarom mocht hij eerst?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel goedIk moest zelf ook heel goed kijken, Dat maupoleum en de kerk verraden het voor me.
Dat eenzame huis is het Pinto huis en daar hebben ze na de aanleg van de metro weer een goed buurtje omheen gebouwd
Las vandaag het artikel in Het Parool.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel goedIk moest zelf ook heel goed kijken, Dat maupoleum en de kerk verraden het voor me.
Dat eenzame huis is het Pinto huis en daar hebben ze na de aanleg van de metro weer een goed buurtje omheen gebouwd
Wil je een herkansing?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom mocht hij eerst?
Ze hebben toch gewonnen hequote:
Duidelijk Damascus dit.quote:
Wat een aanfluiting was ditquote:
Gaza stad voor ..........quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope, wat dichterbij
[ afbeelding ]
Je zit best goed te raden maar het is echt nog net wat dichterbijquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie neroclassic... een kerk... en palmbomen... Malta?
Valencia?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zit best goed te raden maar het is echt nog net wat dichterbij
Het is Frankrijkquote:
quote:
Wel mooi daar. En duur.quote:
Duidelijk Maastichtquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
En weten we deze?
[ afbeelding ]
Zonder direct naar de link achter de foto te kijken dan
Ja, maar wel een stuk lastiger om de heli van de boot bij het restaurant te krijgen daar... dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef pullup het volgende:
St Raphael is toch duurder dan Nice?
Haha jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar wel een stuk lastiger om de heli van de boot bij het restaurant te krijgen daar... dat dan weer wel.
Menton! Natuurlijk.. daar kom je ook langsquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:16 schreef pullup het volgende:
Nou ja het is Menton, al heel erg in de buurt
Is daar een kabelbaan ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
En weten we deze?
[ afbeelding ]
Zonder direct naar de link achter de foto te kijken dan
Aan de bomen te zien wat noordelijker dan je denktquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb er ook eentje.. waar staat deze tempel?
[ afbeelding ]
Ja, was te makkelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:18 schreef pullup het volgende:
Ik had de foto aangeklikt in de hoop hem wat te kunnen vergroten maar zag in de balk helaas toen al het antwoord
Scherpquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan de bomen te zien wat noordelijker dan je denkt
Daar zal ik ook eens gaan kijken maar dat Adam topic is me al te moeilijk meestalquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:21 schreef chufi het volgende:
Als we toch geoguessn daar is al wat jaren een topic voor
Jappie in SPL / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #68: Adelaide to Zanzibar
Xanten?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Was jij al aan de beurt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Dat zit boven die boomquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Andersom, wie weet waar het Walhalla staat?
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij al aan de beurt?
Ik had eerst nog 11 keer moeten gokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Klinkt als een standaard nachtclub die je in elke middelgrote stad kan hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Andersom, wie weet waar het Walhalla staat?
Lijkt een beetje op jouw foto van net, maar dan nog in hele vorm.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zit boven die boom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Zonder the Googlen ga ik dat niet wetenquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op jouw foto van net, maar dan nog in hele vorm.
Poppetjes lijken me niet echt dus where everquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 27 september 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder the Googlen ga ik dat niet weten
Wij hebben hier Waalhallaquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard nachtclub die je in elke middelgrote stad kan hebben
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op jouw foto van net, maar dan nog in hele vorm.Ooh.. die staat in Freistat Beiern!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Dat weet jij dan weer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard nachtclub die je in elke middelgrote stad kan hebben
Met ananas ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
Ik ga lekker pizza halen, lange mooie dag geweest
Ik had het al gezien ,wat een bende.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Fruit.. Zoek je nog een huisje?
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/
Smakelijk!quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
Ik ga lekker pizza halen, lange mooie dag geweest
En toch wel een huisje met karakter als je door de troep heen kijkt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het al gezien ,wat een bende.
Zeker, en geen verkeerde prijs.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toch wel een huisje met karakter als je door de troep heen kijkt.
Hoe is de buurt?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker, en geen verkeerde prijs.
Ook niet verkeerd. Rustig buurtje wel.quote:
Ach, met een likje verf is er wel wat van te maken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Fruit.. Zoek je nog een huisje?
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/
En wat DuCKtapequote:Op zaterdag 27 september 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, met een likje verf is er wel wat van te maken.
Op Paramount is er een betere.quote:
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op Paramount is er een betere.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Nou wil ik echt nog een keer naar de Oktoberfesten,
alleen, damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.bild.de/regio(...)0995cc0ee032322776b6
Totdat je moet pissen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is hier reuze gezellig.
Altijd goed dat soort bijeenkomstenquote:
quote:
dat mensen daar vrijwillig tussen gaan lopenquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
alleen, damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen dirndl voor jou?quote:
Dus we gaan samen volgend jaar?quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we gaan samen niet volgend jaar?
Dat was een ninja-editquote:
Obamaquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Een echte president over die oranjeaap
Bekijk deze YouTube-video
Been there and nu is het bier minimaal 2x zo duur ...quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
alleen, damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ik dan en onze relatie....quote:
ja maar jij hebt jouw parkietje nogquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik dan en onze relatie....![]()
Maak je het nu uit ? How rude.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
ja maar jij hebt jouw parkietje nog
Ik vind dat zo erg, na al die jaren...quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maak je het nu uit ? How rude.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo erg, na al die jaren...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo erg, na al die jaren...
volg je haar?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet alleen wie die blonde dirndle is ... die loopt daar al 8 dagen rond
Dat is tegenwoordig wel een must lijkt het.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vroeger... toen je niet naakt op het podium hoefde te staan en sexy toch was...![]()
Bekijk deze YouTube-video
Viel me laatst ook op... en ook geen inkijkje meer, full spread eaglesquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig wel een must lijkt het.
Naakt is toch verboden tegenwoordig ?!quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig wel een must lijkt het.
Artistieke vrijdom.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Naakt is toch verboden tegenwoordig ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Over haar top 1000 ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog ff en Bonny Blue gaat zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |