ik vind het raar; om die UI ineens in andere topics te zienquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het net in POL, ik dacht dat chuf zijn naam had veranderd
Ja ik vind dat niet kunnen .. die gast bestaat pas sinds gisteren .... wie is dat !??quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind het raar; om die UI ineens in andere topics te zien
Ja dat vind ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind het raar; om die UI ineens in andere topics te zien
en in dat zilvertopicquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook![]()
ik was echt net in POL toen ik die UI zag en nog wilde zeggen : hey chuf'
Ik heb dus echt helemaal niets met al die meuk ... Ik heb m gedm om te veranderen en ergens hetzelfede min of meer gequote .. Het is tenslotte wel mn eigen unieke UI .. Mods. valt hier iets tegen te doen ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook![]()
ik was echt net in POL toen ik die UI zag en nog wilde zeggen : hey chuf'
Niet gedaan , ik ging het ff checken in 40+quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt zijn PoHi nakijken
genoeg erover.
Ik ben bang van niet, wel raarquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dus echt helemaal niets met al die meuk ... Ik heb m gedm om te veranderen en ergens hetzelfede min of meer gequote .. Het is tenslotte wel mn eigen unieke UI .. Mods. valt hier iets tegen te doen ?
jouw reactie is dus wel serieus?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dus echt helemaal niets met al die meuk ... Ik heb m gedm om te veranderen en ergens hetzelfede min of meer gequote .. Het is tenslotte wel mn eigen unieke UI .. Mods. valt hier iets tegen te doen ?
@Deisyy weet jij hier iets over te zeggen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wacht het ff af of ie het aanpast ...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
jouw reactie is dus wel serieus?
ik dacht heel even daarstraks dat je een geintje maakte erover, en ik voelde me al voor schut zitten ......
zet een TR bij een van zijn posts ofzo?
had je al antwoord? je kunt toch niet meteen DM-en als je een account aanmaakt?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wacht het ff af of ie het aanpast ...
Wat raar, ook omdat die flesjes Chufi er in staan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wacht het ff af of ie het aanpast ...
Ik ben net in discussie met hem in een topic..quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar, ook omdat die flesjes Chufi er in staan.
Is wel irritant zoiets.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF !!! Ik heb hem ff gesommeerd om dat niet meer te doen
Waar kunnen we dit volgen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben net in discussie met hem in een topic..
Ja nee, dat bedacht ik me nu ook .. maar er is reactie op een quote ...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
had je al antwoord? je kunt toch niet meteen DM-en als je een account aanmaakt?
ik zie al dat je hem in het topic hebt aangesproken
heel goed
en idd wat hij allemaal verkondigt; dat moet niet gezien worden als jouw mening ....
Maar jij hebt een boel verschillende en dan kan het gebeuren. Die van chufi is uniekquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is wel irritant zoiets.
Hebben ze bij mij ook weleens gedaan.
Zeker. Die heeft hij al jaren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar jij hebt een boel verschillende en dan kan het gebeuren. Die van chufi is uniek
Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.quote:
Wat een trollquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
chufi in POL / Poll Doodstraf invoeren bij moord
Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @Leandra, daar is niets tegen te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
@:Deisyy weet jij hier iets over te zeggen?
Ik kijk ook voornamelijk naar de ui.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.
oke, dank voor je reactie .....quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @:Leandra, daar is niets tegen te doen.
Ik ook, en ik dacht ook ff dat hij het wasquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.
Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @:Leandra, daar is niets tegen te doen.
Vallon in POL / De Israel-Palestina kwestie #16 iedereen noemt het genocidequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
chufi in POL / Poll Doodstraf invoeren bij moord
Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeftquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook, en ik dacht ook ff dat hij het was
Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeft
Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussiequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussie
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeft
dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....quote:
1000 euroquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussie
Ja maar aan deze ben ik nu gewend, dus houwe zoquote:
Die kan het toch doorsturen naar een FA ?! of zijn jullie daar niet toe in staat ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.
Daarom moet hij dm-enquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....
je komt hier als nieuwe op het forum met een UI die iemand anders ook heeft, verkondigt behoorlijk je mening over van alles, en als je dan aangesproken wordt op je UI ga je er geld voor vragen? pffffffffff
Aan zijn pohi te zien is het niet iemand die in dezelfde topics als chufi post.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....
je komt hier als nieuwe op het forum met een UI die iemand anders ook heeft, verkondigt behoorlijk je mening over van alles, en als je dan aangesproken wordt op je UI ga je er geld voor vragen? pffffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |