Kutboerenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Stukjes van het 'debat'. Opvallend dat debbb
alle rellergroepen opnoemt behalve de boeren
Samequote:Op donderdag 25 september 2025 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook niet.. daarom snapte ik er denk ik ook niets van
Gevonden!!quote:
Ik zie hemquote:
Omg ik zit die afbeelding op alle mogelijke manieren te bekijken maar nu is het eindelijk duidelijk!quote:
Als je 1 ziet, dan zie je ze allemaalquote:
Logischquote:Op donderdag 25 september 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Ik heb die Fransen niet gezien in Utrecht vanmiddag. Wel een lichtbord met een pijl waar ze zich konden verzamelen. Dat hebben ze ook gedaan
Die zaten die fiets file te zoeken dankzij het ADquote:Op donderdag 25 september 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Logisch
Je had naar Duitsers moeten zoeken
Wilder doet huilie omdat hij er op wordt aangesproken dat zijn (en die van fvd en vvd) kiezers domme nazi's zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef pullup het volgende:
Wilders niet eens met vingerwijzen
Wtf is dat nu weer voor kop
Hij doet al 25 jaar vingerwijzen naar anderenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilder doet huilie omdat hij er op wordt aangesproken dat zijn (en die van fvd en vvd) kiezers domme nazi's zijn.
Dus de kop klopt wel
Terecht toch, het is ALTIJD de schuld van anderen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet al 25 jaar vingerwijzen naar anderen
In lala landquote:Op donderdag 25 september 2025 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch, het is ALTIJD de schuld van anderen.
Noemen we den haag zo tegenwoordig? Okequote:
Eend kan dat waarderenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Het moet niet gekker worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
soort couveusequote:Op donderdag 25 september 2025 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Het moet niet gekker worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah gevonden.. toch niet helemaal..quote:Op donderdag 25 september 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet me aan een oerbeestje denken ff zoeken...
Net wat meer potenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah gevonden.. toch niet helemaal..
[ afbeelding ]
Daar is een topic over ....quote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah gevonden.. toch niet helemaal..
[ afbeelding ]
Ik begin graag versquote:Op donderdag 25 september 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Daar is een hele topicreeks over ....
F&F / Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laten we wat geestverruiming doen:
[ afbeelding ]Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Hingol National Park, pakistan.quote:
Best mooi andersquote:Op donderdag 25 september 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hingol National Park, pakistan.
Maar je ogen bedriegen je... niets te zien daar![]()
[ afbeelding ]
Een soort externe druipsteengrotquote:Op donderdag 25 september 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon, rotsen, weet je wel.. tectonische botsingen en wat regen
[ afbeelding ]
Grot?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Een soort externe druipsteengrot
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laten we wat geestverruiming doen:
[ afbeelding ]Of er mensen aan de zijkant staan ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja het werkt gewoon volgens hetzelfde principe, dat bedoel ik. En om zo'n mooie stalactiet te zien moet je meestal ergens in een onderaardse spelonk wezenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grot?
Snap het eerste stuk wel.. als je vroeger druipzand uit je hand lied lopen met scherp revierzand kreeg je zoiets.. bedoel je dat?
Ja, zo'n afbeelding laat de verbeelding heerlijk los gaan! En..... je kunt het niet uitsluitenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Of er mensen aan de zijkant staan ....
Nee inderdaad ...quote:Op donderdag 25 september 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, zo'n afbeelding laat de verbeelding heerlijk los gaan! En..... je kunt het niet uitsluiten
Ja!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja het werkt gewoon volgens hetzelfde principe, dat bedoel ik. En om zo'n mooie stalactiet te zien moet je meestal ergens in een onderaardse spelonk wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!Ja dat was altijd het ezelsbruggetje om de stalactieten van de stalagmieten te onderscheiden; De tieten hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctieten en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was altijd het ezelsbruggetje om de stalactieten van de stalagmieten te onderscheiden; De tieten hangen
Preciesquote:Op donderdag 25 september 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctienen en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!
quote:
ik was er een paar jaar terug en kreeg dezelfde uitlegquote:Op donderdag 25 september 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctieten en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er een paar jaar terug en kreeg dezelfde uitleg
Laat me raden: Je grijnste !!!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er een paar jaar terug en kreeg dezelfde uitleg
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:53 schreef pullup het volgende:
Je moet het wel interessant houden natuurlijk
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat me raden: Je grijnste !!!
Er was een touw en een bootjequote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies![]()
Zou best kunnen dat ik van dezelfde gids uitleg heb gekregen toen, wij waren er ook met onze ouders
Ik was daar op Geologie-excursie en hadden onze eigen gids ... maar het meeste wisten we al welquote:Op donderdag 25 september 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctieten en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!
Erosie ...quote:Op donderdag 25 september 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hingol National Park, pakistan.
Maar je ogen bedriegen je... niets te zien daar![]()
[ afbeelding ]
Ligt daar redelijk horizontaal ... Wel regen iddquote:Op donderdag 25 september 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon, rotsen, weet je wel.. tectonische botsingen en wat regen
[ afbeelding ]
Jouw vakgebied iddquote:Op donderdag 25 september 2025 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt daar redelijk horizontaal ... Wel regen idd
OK.. Ik moet het doen met wat nog is blijven hangen .. maar de natuur blijft fascinerend ....quote:Op donderdag 25 september 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw vakgebied idd
Deze leek heeft vooral vragen
Ik ben benieuwd of chufi de antwoorden kan geven.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw vakgebied idd
Deze leek heeft vooral vragen
D'r is geen antwoord, kennis, speculatie, fantasie en vooral.. open mind en plezier!quote:Op donderdag 25 september 2025 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of chufi de antwoorden kan geven.
https://www.youtube.com/shorts/m2u5-SXKVZAquote:Op donderdag 25 september 2025 22:59 schreef chufi het volgende:
Zag vnl horizontale sedimentatie .. de erosie heeft ook allerlei aspecten .. wind, regen, rivieren .. kou / warmte ... aard van het gesteente om zo maar even wat te noemen ...
Erosie begint op het moment dat iets boven de oppervlakte (zeenivo) komt
Ah ja duidelijk..quote:Op donderdag 25 september 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/m2u5-SXKVZA
Ik was roeger verliefd op haar.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Niets om je voor te schamen!quote:Op donderdag 25 september 2025 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was roeger verliefd op haar.![]()
Ze danste als een pony in de wei.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu ben je kaal?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, van onderen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |