Hoiquote:
Dan kijk je op pagina 1 van deze tpoicquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
Jij had van de week een filmpje over hardlopen op legosteentjes .... dat zou ik graag nogeens zien
Dan zie ik de olifant van Puzzie ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kijk je op pagina 1 van deze tpoic
merciquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
RedShoe in 40+ / [40+ SC #5564] Lekker leeg
Is al gevonden zie ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
Jij had van de week een filmpje over hardlopen op legosteentjes .... dat zou ik graag nogeens zien
T is gewoon lekker hier buiten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:05 schreef pullup het volgende:
Een goed middagje voor reggae
Bekijk deze YouTube-video
Het echt heel lekker jaquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is gewoon lekker hier buiten.
De mensen zaten in het park in de zon.
In de zon moet dat prima kunnenquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Het echt heel lekker ja![]()
Ik ga mooi een hapje uit eten vanavond , het zal net wat te fris zijn voor een terras
Daar kom je mooi niet inquote:
Waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Aan de achterkant kan je met de trap zo naar boven
Dat ding was half ingestort een jaar voordat ik hier kwam wonen. Dit is voor het eerst dat ik het weer in zijn geheel zie.
Deze, in het stadspark.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]Dat is dat fort iets ten Noorden van Maastricht? Zo netjes had ik dat nog niet gezien nee
Creepy met dat hoofd dat zo uit het gras steektquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze, in het stadspark.
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ja, het spookt hier somsquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Creepy met dat hoofd dat zo uit het gras steekt
[ afbeelding ]
Ben jij dat?quote:
Zou het niet degene zijn die met een camera oid loopt om deze opnamen te maken?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoofd blijft je ook achtervolgen![]()
Elke keer dat ik vooruit klik dan is ie er weer.
Ik check eens hoe leng dat doorgaat haha, op een van de vorige had hij zich wat omgedraaid en werd geblurd
Geraakt door 1 van die kanonnen daar links?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:49 schreef pullup het volgende:
Oh oh hij is aan het verdwijnen
[ afbeelding ]
Ohneeequote:
ik heb hem weer, hij was linksaf geslagenquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohneee
Moeten we nu de politie bellen ofzo?
Ja hier is hij ten hemelen gestegen denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
Of zijn camera uitgezet, want vanaf dat punt kan het met zo'n ding op een autow
Ja dat gaat niet lang meer duren want ze zijn de boel nu aan het renoveren daar dus dan gaat er vast een nieuwe serie gemaakt wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er even zoeken in Ouderkerk naar Pullup?
Ja waarschijnlijk wel ... zag er in Amsterdam ook eens 1 lopen met een rugzak met zo'n 360 cam eruit stekendquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het niet degene zijn die met een camera oid loopt om deze opnamen te maken?
Dus moet iemand snel op zoekquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet lang meer duren want ze zijn de boel nu aan het renoveren daar dus dan gaat er vast een nieuwe serie gemaakt worden
Ik heb m al op een zwarte fiets met een blauwe toeterquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er even zoeken in Ouderkerk naar Pullup?
Bij toeter denk ik altijd aan .........quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb m al op een zwarte fiets met een blauwe toeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Getverquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:33 schreef engine het volgende:
Beschuit met muisjes![]()
![]()
'Bolle Jos en dochter van president Sierra Leone verwelkomen baby'
Only in the USA.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Goed dat het bord er staat, anders had ik het niet geweten hoor
[ afbeelding ]
Dank u.quote:
Vast welquote:
Met gehakt?quote:
Heb nog wel een idee wat ze met die bolle mogen doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:33 schreef engine het volgende:
Beschuit met muisjes![]()
![]()
'Bolle Jos en dochter van president Sierra Leone verwelkomen baby'
Zekerquote:
Hulloquote:
Nog even lekker proberen te cashenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie als puur extreemrechts hebben dit boek toch al wel gekocht?
Van een van jullie favoriete ministers ooit
https://www.ad.nl/politie(...)hemd-gezet~a1626fb1/
Wat een debiele doos is dat zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Jammiequote:Op vrijdag 26 september 2025 18:02 schreef Deisyy het volgende:
Gnocchi met spekjes en heul veul champignons
Ik vond het frisjes vandaag en heb sokken aangetrokken, dat was wel wat lastig met mijn teenslippersquote:
Welk bedrijf zou zoiets nou nog aannemen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even lekker proberen te cashen
Ja dat past niet, dan moet je weer sloffen aan doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het frisjes vandaag en heb sokken aangetrokken, dat was wel wat lastig met mijn teenslippers
Ik heb nu sokken en teenslippers, ziet er niet uit, maar ik kan nog geen afstand doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat past niet, dan moet je weer sloffen aan doen
Hier was t wel lekker, maar de wind is/was wel frisjes idd..
Ik ga het niet lezen...quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie als puur extreemrechts hebben dit boek toch al wel gekocht?
Van een van jullie favoriete ministers ooit
https://www.ad.nl/politie(...)hemd-gezet~a1626fb1/
Wat een debiele doos is dat zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sokken met badslippersquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu sokken en teenslippers, ziet er niet uit, maar ik kan nog geen afstand doen
En ik ben nog niet buiten geweest vandaag, het was een thuiswerkdag, maar straks toch nog even op de fiets weg.
Cool!quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sokken met badslippersHeb nog geen koude voeten..
Heb dan wel effen zwartequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |