Kutboerenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Stukjes van het 'debat'. Opvallend dat debbb
alle rellergroepen opnoemt behalve de boeren

Samequote:Op donderdag 25 september 2025 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook niet.. daarom snapte ik er denk ik ook niets van

Gevonden!!quote:

Ik zie hemquote:

Omg ik zit die afbeelding op alle mogelijke manieren te bekijken maar nu is het eindelijk duidelijk!quote:

Als je 1 ziet, dan zie je ze allemaalquote:

Logischquote:Op donderdag 25 september 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Ik heb die Fransen niet gezien in Utrecht vanmiddag. Wel een lichtbord met een pijl waar ze zich konden verzamelen. Dat hebben ze ook gedaan

Die zaten die fiets file te zoeken dankzij het ADquote:Op donderdag 25 september 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Logisch
Je had naar Duitsers moeten zoeken

Wilder doet huilie omdat hij er op wordt aangesproken dat zijn (en die van fvd en vvd) kiezers domme nazi's zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef pullup het volgende:
Wilders niet eens met vingerwijzen
Wtf is dat nu weer voor kop

Hij doet al 25 jaar vingerwijzen naar anderenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilder doet huilie omdat hij er op wordt aangesproken dat zijn (en die van fvd en vvd) kiezers domme nazi's zijn.
Dus de kop klopt wel

Terecht toch, het is ALTIJD de schuld van anderen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet al 25 jaar vingerwijzen naar anderen

In lala landquote:Op donderdag 25 september 2025 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch, het is ALTIJD de schuld van anderen.

Noemen we den haag zo tegenwoordig? Okequote:

Eend kan dat waarderenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Het moet niet gekker worden![]()
![]()
[ afbeelding ]

soort couveusequote:Op donderdag 25 september 2025 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Het moet niet gekker worden![]()
![]()
[ afbeelding ]

Ah gevonden.. toch niet helemaal..quote:Op donderdag 25 september 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet me aan een oerbeestje denken ff zoeken...

Net wat meer potenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah gevonden.. toch niet helemaal..
[ afbeelding ]

Daar is een topic over ....quote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah gevonden.. toch niet helemaal..
[ afbeelding ]

Ik begin graag versquote:Op donderdag 25 september 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Daar is een hele topicreeks over ....
F&F / Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

quote:Op donderdag 25 september 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laten we wat geestverruiming doen:
[ afbeelding ]Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

Hingol National Park, pakistan.quote:

Best mooi andersquote:Op donderdag 25 september 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hingol National Park, pakistan.
Maar je ogen bedriegen je... niets te zien daar![]()
[ afbeelding ]

Een soort externe druipsteengrotquote:Op donderdag 25 september 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon, rotsen, weet je wel.. tectonische botsingen en wat regen
[ afbeelding ]

Grot?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Een soort externe druipsteengrot

quote:Op donderdag 25 september 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laten we wat geestverruiming doen:
[ afbeelding ]Of er mensen aan de zijkant staan ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nou ja het werkt gewoon volgens hetzelfde principe, dat bedoel ik. En om zo'n mooie stalactiet te zien moet je meestal ergens in een onderaardse spelonk wezenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grot?
Snap het eerste stuk wel.. als je vroeger druipzand uit je hand lied lopen met scherp revierzand kreeg je zoiets.. bedoel je dat?

Ja, zo'n afbeelding laat de verbeelding heerlijk los gaan! En..... je kunt het niet uitsluitenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
Of er mensen aan de zijkant staan ....

Nee inderdaad ...quote:Op donderdag 25 september 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, zo'n afbeelding laat de verbeelding heerlijk los gaan! En..... je kunt het niet uitsluiten

Ja!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja het werkt gewoon volgens hetzelfde principe, dat bedoel ik. En om zo'n mooie stalactiet te zien moet je meestal ergens in een onderaardse spelonk wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

quote:Op donderdag 25 september 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!Ja dat was altijd het ezelsbruggetje om de stalactieten van de stalagmieten te onderscheiden; De tieten hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctieten en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was altijd het ezelsbruggetje om de stalactieten van de stalagmieten te onderscheiden; De tieten hangen

Preciesquote:Op donderdag 25 september 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctienen en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!

quote:

ik was er een paar jaar terug en kreeg dezelfde uitlegquote:Op donderdag 25 september 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctieten en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!

quote:Op donderdag 25 september 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er een paar jaar terug en kreeg dezelfde uitleg

Laat me raden: Je grijnste !!!quote:Op donderdag 25 september 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er een paar jaar terug en kreeg dezelfde uitleg

quote:Op donderdag 25 september 2025 21:53 schreef pullup het volgende:
Je moet het wel interessant houden natuurlijk

quote:Op donderdag 25 september 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat me raden: Je grijnste !!!

Er was een touw en een bootjequote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies![]()
Zou best kunnen dat ik van dezelfde gids uitleg heb gekregen toen, wij waren er ook met onze ouders

Ik was daar op Geologie-excursie en hadden onze eigen gids ... maar het meeste wisten we al welquote:Op donderdag 25 september 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaahaa! Ik was als jongetje.. geen idee denk een jaar of 7.. met mijn ouders in de grotten van Han (belgie) en toen legde de gids uit over de stalctieten en -mieten... Nou.. dat maakte indruk hoor... (nog lang geen) 50 jaar later en ik weet het nog!

Erosie ...quote:Op donderdag 25 september 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hingol National Park, pakistan.
Maar je ogen bedriegen je... niets te zien daar![]()
[ afbeelding ]

Ligt daar redelijk horizontaal ... Wel regen iddquote:Op donderdag 25 september 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewoon, rotsen, weet je wel.. tectonische botsingen en wat regen
[ afbeelding ]

Jouw vakgebied iddquote:Op donderdag 25 september 2025 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt daar redelijk horizontaal ... Wel regen idd

OK.. Ik moet het doen met wat nog is blijven hangen .. maar de natuur blijft fascinerend ....quote:Op donderdag 25 september 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw vakgebied idd
Deze leek heeft vooral vragen

Ik ben benieuwd of chufi de antwoorden kan geven.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw vakgebied idd
Deze leek heeft vooral vragen

D'r is geen antwoord, kennis, speculatie, fantasie en vooral.. open mind en plezier!quote:Op donderdag 25 september 2025 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of chufi de antwoorden kan geven.

https://www.youtube.com/shorts/m2u5-SXKVZAquote:Op donderdag 25 september 2025 22:59 schreef chufi het volgende:
Zag vnl horizontale sedimentatie .. de erosie heeft ook allerlei aspecten .. wind, regen, rivieren .. kou / warmte ... aard van het gesteente om zo maar even wat te noemen ...
Erosie begint op het moment dat iets boven de oppervlakte (zeenivo) komt

Ah ja duidelijk..quote:Op donderdag 25 september 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/m2u5-SXKVZA

Ik was roeger verliefd op haar.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Niets om je voor te schamen!quote:Op donderdag 25 september 2025 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was roeger verliefd op haar.![]()

Ze danste als een pony in de wei.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

En nu ben je kaal?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Ja, van onderen.quote:

quote:Op donderdag 25 september 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pff,,, moest lang zoeken,, ik was tenslotte pas zeven.. maar heb de foto's gevonden.. Ik vermoed dat ik destijds in dezelfde groep als Pullup zatStalagkontenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

Hullo Dotquote:

Waarom dat?quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:33 schreef pullup het volgende:
Deze film lijkt me wel wat voor marc
[ afbeelding ]

Jij kijkt vaker naar dit soort rampen/monster films is mijn ideequote:

heb de nieuwe jurrasic park nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij kijkt vaker naar dit soort rampen/monster films is mijn idee

Die had ook matige recensies geloof ikquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heb de nieuwe jurrasic park nog niet gezien

Heb ze allemaal gezien, ga ook deze gewoon kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had ook matige recensies geloof ik

Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gezien, ga ook deze gewoon kijken
Recensies van de 'experts' zeggen ook al heel weinig.

Helemaal eens hoor Die recensenten zijn van huis uit toch al niet perse fan van dat soort filmsquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gezien, ga ook deze gewoon kijken
Recensies van de 'experts' zeggen ook al heel weinig.

Sharknado 1 was nog wel oke, die gingen wel heel snel naar een bedenkelijk niveau.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:37 schreef pullup het volgende:
Maar dit lijkt me er wel eentje in de trant van '![]()
Sharknado'

Jij bent weer een trotse kootsquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:38 schreef pullup het volgende:
Mijn roeiers die bij de roeibond zitten zijn goed bezig in Shanghai op de WK, al 2 medailles. En nog wat kansen op komst de komende dagen

Ik wou net gaan kijken, maar het zit er al weer op voor vandaag... en wou je idd ook vragen over je pupillenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:38 schreef pullup het volgende:
Mijn roeiers die bij de roeibond zitten zijn goed bezig in Shanghai op de WK, al 2 medailles. En nog wat kansen op komst de komende dagen

2 mannen in de 4- haalden brons en benthe in de 2x had goudquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou net gaan kijken, maar het zit er al weer op voor vandaag... en wou je idd ook vragen over je pupillen

AIIIYIAAAAHquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de kok op niveau, een recepttip voor vanavond
https://www.youtube.com/shorts/XCjh-ujaKtk

Oh ook even doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, weer eens 200 punten. Op een vraag van gisteren waarbij als je het fout doet je debiel bent

Een vraag van gisteren, kijken of je herkent welke ik bedoel zonder dat ik nu meer zegquote:

Neequote:Op vrijdag 26 september 2025 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vraag van gisteren, kijken of je herkent welke ik bedoel zonder dat ik nu meer zeg

Dude, als er nou een banner hangt op een foto waarop staat 1963 en Monterey, weet je het jaartal en de locatie?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee663 punten maar niet in de buurt van de 200 gekomen

Ik zie heul geen bannerquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude, als er nou een banner hangt op een foto waarop staat 1963 en Monterey, weet je het jaartal en de locatie?
T is de derde vraag.

Krijg jij andere vragen dan ikquote:

die van gisterenquote:

Ow vandaarquote:

Doe die van gisteren ook even danquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow vandaarDie heb ik niet gedaan, alleen die van vandaag

Daar zat ik ook kansloos fout jaquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus Polen en leverde weinig punten op want ik dacht dat dit wel eens de monding van de Mississippi kon wezen

Je kan scrollen, dus het hoort bij het spel.quote:

Netjesquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:26 schreef pullup het volgende:
917 in de totale ronde![]()
![]()
Beter dan ooit, dit is wel mijn PR

Ja ik zat nu steeds in de buurt qua plaats. Daar heb ik meestal meer moeite mee dan het jaartal gokkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes
Ik zit laag in de 800 op PR

Dat wisselt bij mij, soms gaan de jaartallen makkelijker, soms de plaatsen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik zat nu steeds in de buurt qua plaats. Daar heb ik meestal meer moeite mee dan het jaartal gokken

Hoiquote:

Dan kijk je op pagina 1 van deze tpoicquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
Jij had van de week een filmpje over hardlopen op legosteentjes .... dat zou ik graag nogeens zien

Dan zie ik de olifant van Puzzie ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kijk je op pagina 1 van deze tpoic

merciquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
RedShoe in 40+ / [40+ SC #5564] Lekker leeg

Is al gevonden zie ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
Jij had van de week een filmpje over hardlopen op legosteentjes .... dat zou ik graag nogeens zien

T is gewoon lekker hier buiten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:05 schreef pullup het volgende:
Een goed middagje voor reggae
Bekijk deze YouTube-video

Het echt heel lekker jaquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is gewoon lekker hier buiten.
De mensen zaten in het park in de zon.

In de zon moet dat prima kunnenquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Het echt heel lekker ja![]()
Ik ga mooi een hapje uit eten vanavond , het zal net wat te fris zijn voor een terras

Daar kom je mooi niet inquote:

Waarom niet?quote:

quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Aan de achterkant kan je met de trap zo naar boven
Dat ding was half ingestort een jaar voordat ik hier kwam wonen. Dit is voor het eerst dat ik het weer in zijn geheel zie.

Deze, in het stadspark.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]Dat is dat fort iets ten Noorden van Maastricht? Zo netjes had ik dat nog niet gezien nee

Creepy met dat hoofd dat zo uit het gras steektquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze, in het stadspark.
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Ja, het spookt hier somsquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Creepy met dat hoofd dat zo uit het gras steekt
[ afbeelding ]

Ben jij dat?quote:

Zou het niet degene zijn die met een camera oid loopt om deze opnamen te maken?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoofd blijft je ook achtervolgen![]()
Elke keer dat ik vooruit klik dan is ie er weer.
Ik check eens hoe leng dat doorgaat haha, op een van de vorige had hij zich wat omgedraaid en werd geblurd

Geraakt door 1 van die kanonnen daar links?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:49 schreef pullup het volgende:
Oh oh hij is aan het verdwijnen
[ afbeelding ]

Ohneeequote:

ik heb hem weer, hij was linksaf geslagenquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohneee
Moeten we nu de politie bellen ofzo?

Ja hier is hij ten hemelen gestegen denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
Of zijn camera uitgezet, want vanaf dat punt kan het met zo'n ding op een autow

Ja dat gaat niet lang meer duren want ze zijn de boel nu aan het renoveren daar dus dan gaat er vast een nieuwe serie gemaakt wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er even zoeken in Ouderkerk naar Pullup?

Ja waarschijnlijk wel ... zag er in Amsterdam ook eens 1 lopen met een rugzak met zo'n 360 cam eruit stekendquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het niet degene zijn die met een camera oid loopt om deze opnamen te maken?

Dus moet iemand snel op zoekquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet lang meer duren want ze zijn de boel nu aan het renoveren daar dus dan gaat er vast een nieuwe serie gemaakt worden

Ik heb m al op een zwarte fiets met een blauwe toeterquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er even zoeken in Ouderkerk naar Pullup?

Bij toeter denk ik altijd aan .........quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb m al op een zwarte fiets met een blauwe toeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

Getverquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:33 schreef engine het volgende:
Beschuit met muisjes![]()
![]()
'Bolle Jos en dochter van president Sierra Leone verwelkomen baby'

Only in the USA.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Goed dat het bord er staat, anders had ik het niet geweten hoor
[ afbeelding ]

Dank u.quote:

Vast welquote:

Met gehakt?quote:

Heb nog wel een idee wat ze met die bolle mogen doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:33 schreef engine het volgende:
Beschuit met muisjes![]()
![]()
'Bolle Jos en dochter van president Sierra Leone verwelkomen baby'

Zekerquote:

Hulloquote:

Nog even lekker proberen te cashenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie als puur extreemrechts hebben dit boek toch al wel gekocht?
Van een van jullie favoriete ministers ooit
https://www.ad.nl/politie(...)hemd-gezet~a1626fb1/
Wat een debiele doos is dat zeg![]()
![]()
![]()
![]()

Jammiequote:Op vrijdag 26 september 2025 18:02 schreef Deisyy het volgende:
Gnocchi met spekjes en heul veul champignons

Ik vond het frisjes vandaag en heb sokken aangetrokken, dat was wel wat lastig met mijn teenslippersquote:

Welk bedrijf zou zoiets nou nog aannemen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even lekker proberen te cashen

Ja dat past niet, dan moet je weer sloffen aan doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het frisjes vandaag en heb sokken aangetrokken, dat was wel wat lastig met mijn teenslippers

Ik heb nu sokken en teenslippers, ziet er niet uit, maar ik kan nog geen afstand doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat past niet, dan moet je weer sloffen aan doen
Hier was t wel lekker, maar de wind is/was wel frisjes idd..

Ik ga het niet lezen...quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()

Ik sokken met badslippersquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu sokken en teenslippers, ziet er niet uit, maar ik kan nog geen afstand doen
En ik ben nog niet buiten geweest vandaag, het was een thuiswerkdag, maar straks toch nog even op de fiets weg.

Cool!quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sokken met badslippersHeb nog geen koude voeten..

Heb dan wel effen zwartequote:

En is het wat? Een soort Adolescense ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Net begonnen aan een nieuwe serie WayWard

Wayward (TV Mini Series 2025) - Reference view - IMDbquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En is het wat? Een soort Adolescense ?

Black Rabbit is ook goed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wayward (TV Mini Series 2025) - Reference view - IMDb

quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()

Zo'n mooi nummerquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

Bijzonder; een nieuw iemand die ook jouw UI heeft .....quote:

Is zijn kloonquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Bijzonder; een nieuw iemand die ook jouw UI heeft .....
https://forum.fok.nl/user/history/510848

Helemaal niet, gladde beentjesquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
@:Lovely heeft vast ook zulke harige benen

WTF !!! Ik heb hem ff gesommeerd om dat niet meer te doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:57 schreef maily het volgende:
[..]

Ik zag het net in POLquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:57 schreef maily het volgende:
[..]

ik vind het raar; om die UI ineens in andere topics te zienquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het net in POL, ik dacht dat chuf zijn naam had veranderd

Ja ik vind dat niet kunnen .. die gast bestaat pas sinds gisteren .... wie is dat !??quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind het raar; om die UI ineens in andere topics te zien

Ja dat vind ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik vind het raar; om die UI ineens in andere topics te zien

en in dat zilvertopicquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook![]()
ik was echt net in POL toen ik die UI zag en nog wilde zeggen : hey chuf'

Ik heb dus echt helemaal niets met al die meuk ... Ik heb m gedm om te veranderen en ergens hetzelfede min of meer gequote .. Het is tenslotte wel mn eigen unieke UI .. Mods. valt hier iets tegen te doen ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook![]()
ik was echt net in POL toen ik die UI zag en nog wilde zeggen : hey chuf'

Niet gedaan , ik ging het ff checken in 40+quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt zijn PoHi nakijken
genoeg erover.

Ik ben bang van niet, wel raarquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dus echt helemaal niets met al die meuk ... Ik heb m gedm om te veranderen en ergens hetzelfede min of meer gequote .. Het is tenslotte wel mn eigen unieke UI .. Mods. valt hier iets tegen te doen ?

jouw reactie is dus wel serieus?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dus echt helemaal niets met al die meuk ... Ik heb m gedm om te veranderen en ergens hetzelfede min of meer gequote .. Het is tenslotte wel mn eigen unieke UI .. Mods. valt hier iets tegen te doen ?

@Deisyy weet jij hier iets over te zeggen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]

Ja ik wacht het ff af of ie het aanpast ...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
jouw reactie is dus wel serieus?
ik dacht heel even daarstraks dat je een geintje maakte erover, en ik voelde me al voor schut zitten ......
zet een TR bij een van zijn posts ofzo?

had je al antwoord? je kunt toch niet meteen DM-en als je een account aanmaakt?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wacht het ff af of ie het aanpast ...

Wat raar, ook omdat die flesjes Chufi er in staan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wacht het ff af of ie het aanpast ...

Ik ben net in discussie met hem in een topic..quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar, ook omdat die flesjes Chufi er in staan.

Is wel irritant zoiets.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF !!! Ik heb hem ff gesommeerd om dat niet meer te doen

Waar kunnen we dit volgen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben net in discussie met hem in een topic..

Ja nee, dat bedacht ik me nu ook .. maar er is reactie op een quote ...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
had je al antwoord? je kunt toch niet meteen DM-en als je een account aanmaakt?
ik zie al dat je hem in het topic hebt aangesproken
heel goed
en idd wat hij allemaal verkondigt; dat moet niet gezien worden als jouw mening ....

Maar jij hebt een boel verschillende en dan kan het gebeuren. Die van chufi is uniekquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is wel irritant zoiets.
Hebben ze bij mij ook weleens gedaan.

Zeker. Die heeft hij al jaren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar jij hebt een boel verschillende en dan kan het gebeuren. Die van chufi is uniek

Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.quote:

Wat een trollquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
chufi in POL / Poll Doodstraf invoeren bij moord

Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @Leandra, daar is niets tegen te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
@:Deisyy weet jij hier iets over te zeggen?

Ik kijk ook voornamelijk naar de ui.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.

oke, dank voor je reactie .....quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @:Leandra, daar is niets tegen te doen.

Ik ook, en ik dacht ook ff dat hij het wasquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees ook echt op UI niveau besef ik me wel eens. Kijk ik niet eens naar de naam, dus ik zou het zeker als chufi aanzien in eerste instantie.

Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is raar dat users dat doen, tenzij hij niet weet dat er al een user met zo'n UI rondloopt, maar het mag blijkbaar gewoon. Een paar jaar geleden was er ook iemand die dezelfde UI had als @:Leandra, daar is niets tegen te doen.

Vallon in POL / De Israel-Palestina kwestie #16 iedereen noemt het genocidequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
chufi in POL / Poll Doodstraf invoeren bij moord

Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeftquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook, en ik dacht ook ff dat hij het was

Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.

Dat zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeft

Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussiequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar deze ui is wel voor chufi gemaakt, zijn naam staat er in.

quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussie
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.

Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak ook wel verward als iemand die heel lang dezelfde heeft ineens een ander plaatje plaatje heeft

dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....quote:

1000 euroquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Gerapporteerd .. er werd 1000 E gevraagd ... dan ben ik er klaar met de discussie

Ja maar aan deze ben ik nu gewend, dus houwe zoquote:

Die kan het toch doorsturen naar een FA ?! of zijn jullie daar niet toe in staat ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou chufi even een dm moeten sturen naar een FA, tr-en heeft geen zin, want dat wordt vooral gelezen door een mod en die kan daar net zo weinig over zeggen als ik.

Daarom moet hij dm-enquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....
je komt hier als nieuwe op het forum met een UI die iemand anders ook heeft, verkondigt behoorlijk je mening over van alles, en als je dan aangesproken wordt op je UI ga je er geld voor vragen? pffffffffff

Aan zijn pohi te zien is het niet iemand die in dezelfde topics als chufi post.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
dit lijkt erg op stalk/pestgedrag ....
je komt hier als nieuwe op het forum met een UI die iemand anders ook heeft, verkondigt behoorlijk je mening over van alles, en als je dan aangesproken wordt op je UI ga je er geld voor vragen? pffffffffff

Yes ma'm, deze houd ik voorlopig de eerste 10 jaar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar aan deze ben ik nu gewend, dus houwe zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |