Kutboerenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Stukjes van het 'debat'. Opvallend dat debbb
alle rellergroepen opnoemt behalve de boeren
Samequote:Op donderdag 25 september 2025 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook niet.. daarom snapte ik er denk ik ook niets van
Gevonden!!quote:
Ik zie hemquote:
Omg ik zit die afbeelding op alle mogelijke manieren te bekijken maar nu is het eindelijk duidelijk!quote:
Als je 1 ziet, dan zie je ze allemaalquote:
Logischquote:Op donderdag 25 september 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Ik heb die Fransen niet gezien in Utrecht vanmiddag. Wel een lichtbord met een pijl waar ze zich konden verzamelen. Dat hebben ze ook gedaan
Die zaten die fiets file te zoeken dankzij het ADquote:Op donderdag 25 september 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Logisch
Je had naar Duitsers moeten zoeken
Wilder doet huilie omdat hij er op wordt aangesproken dat zijn (en die van fvd en vvd) kiezers domme nazi's zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef pullup het volgende:
Wilders niet eens met vingerwijzen
Wtf is dat nu weer voor kop
Hij doet al 25 jaar vingerwijzen naar anderenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilder doet huilie omdat hij er op wordt aangesproken dat zijn (en die van fvd en vvd) kiezers domme nazi's zijn.
Dus de kop klopt wel
Terecht toch, het is ALTIJD de schuld van anderen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet al 25 jaar vingerwijzen naar anderen
In lala landquote:Op donderdag 25 september 2025 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch, het is ALTIJD de schuld van anderen.
Noemen we den haag zo tegenwoordig? Okequote:
Eend kan dat waarderenquote:Op donderdag 25 september 2025 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Het moet niet gekker worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
soort couveusequote:Op donderdag 25 september 2025 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
Het moet niet gekker worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah gevonden.. toch niet helemaal..quote:Op donderdag 25 september 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet me aan een oerbeestje denken ff zoeken...
Net wat meer potenquote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah gevonden.. toch niet helemaal..
[ afbeelding ]
Daar is een topic over ....quote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah gevonden.. toch niet helemaal..
[ afbeelding ]
Ik begin graag versquote:Op donderdag 25 september 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Daar is een hele topicreeks over ....
F&F / Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laten we wat geestverruiming doen:
[ afbeelding ]Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |