Dit valt behoorlijk tegen ja. Zelfs al voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:35 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wolf in schaapskleren Henri B. Stukje politiestaat. Stukje social credit. Einde tijdperk WLR.
Trap er niet in mensen.
Ik denk dat niemand Lientje uit het asiel zou halen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Szura het volgende:
Stikstof slurpende big Lientje heeft zichzelf ook weer overtroffen. De demonstratie was vreedzaam maar is misbruikt door gekken! Maar dit toont wel aan dat er een veenbrand is met zorgen over asielzoekers. Dus laten we het prutswerk van de slechtste minister ooit voor een asielnoodwet nog eens uit de kast trekken om een asielstop te kunnen invoeren! Ofzo.
Asiel. Asiel. Stopten ze fascisten als Lientje maar eens in een asiel.
Zelfs de nummer 13 van Roemenië, waar ze er echt he-le-maal niks van kunnen, blijkt veel beter dan een middenmoter uit de Eredivisie. Ach.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, makker. Teken dat we weer naar buiten moeten, effe de geur van het leven opsnuiven.
Ik weet wel zeker dat dit het meest populistische is dat ik ooit heb meegemaakt in Nederland.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Szura het volgende:
Stikstof slurpende big Lientje heeft zichzelf ook weer overtroffen. De demonstratie was vreedzaam maar is misbruikt door gekken! Maar dit toont wel aan dat er een veenbrand is met zorgen over asielzoekers. Dus laten we het prutswerk van de slechtste minister ooit voor een asielnoodwet nog eens uit de kast trekken om een asielstop te kunnen invoeren! Ofzo.
Asiel. Asiel. Stopten ze fascisten als Lientje maar eens in een asiel.
Gelukkig krijgt ze van BNN-VARA een podium om dit idee op nationale tv verder uit te diepen.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit het meest populistische is dat ik ooit heb meegemaakt in Nederland.
Fijn dat Caroline zich inzet om de mongoloide Nederlander een stem te geven.
Dit soort extreem vervelende datanerds die nooit van hun zolderkamer afkomen is precies het soort volk dat ik eenquote:
Ik las concentratiekamp.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort extreem vervelende datanerds die nooit van hun zolderkamer afkomen is precies het soort volk dat ik een
coëfficiëntenramp gun.
De wens is de vader van de gedachte?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik las concentratiekamp.
Bart Frouws is een sympathieke gozer, die uitstekend data kan relativeren en in perspectief zet. Twee jaar geleden zelfs een keer ontmoet voor schoolzaken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort extreem vervelende datanerds die nooit van hun zolderkamer afkomen is precies het soort volk dat ik een
coëfficiëntenramp gun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even tussendoor.
Katwijk krijgt een nieuwe 32-jarige burgemeester, je raadt nooit waar die nu woont.Veenendaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
Tietema gaat volgend jaar ALLES winnen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:18 schreef VoMy het volgende:
WIJ zijn weer onverslaanbaar in het peddelen.
Oogaids opgelopen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een warme groet van iemand die vandaag Heitingaball aanschouwde in de ArenA.
Makkelijk kampioen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een warme groet van iemand die vandaag Heitingaball aanschouwde in de ArenA.
Tegen Telstar en PEC Zwolle al opgelopen.quote:
Oorlogsmisdadiger Blair had de rest van zijn leven door moeten brengen in een isoleercel. Clown world.quote:Op maandag 29 september 2025 21:05 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Tony Blair gaat een serieuze uitdager worden voor de Nobelprijs voor de Vrede. Wat die man allemaal doet voor het Midden-Oosten!
Nu pas?quote:Op maandag 29 september 2025 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit een heel surreële tijdlijn aan het worden
En we zijn nog maar net begonnen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch altijd dat je denkt dat het niet gekker kan, dat het toch kan.
Het is dat de enige echte Dick op Harris gestemd heeft. Anders was het de ideale kandidaat om samen met Bibi het kernwapenprogramma van Iran te ontmantelen. Nu wordt het waarschijnlijk een werkkamp in Alaska.quote:Op maandag 29 september 2025 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch altijd dat je denkt dat het niet gekker kan, dat het toch kan.
Er was een interessante aflevering van ik meen Tegenlicht. Conclusie was dat zo lang steeds meer geld naar rijken gaat, de overheid steeds minder te zeggen en besteden heeft en dat er steeds meer arme mensen komen. De enige optie is om bezit te belasten, zodat passief inkomen niet meer iets oplevert. En het huidige effect gaat exponentieelquote:Op maandag 29 september 2025 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En we zijn nog maar net begonnen.
Je kende Gary nog niet?quote:Op maandag 29 september 2025 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er was een interessante aflevering van ik meen Tegenlicht. Conclusie was dat zo lang steeds meer geld naar rijken gaat, de overheid steeds minder te zeggen en besteden heeft en dat er steeds meer arme mensen komen. De enige optie is om bezit te belasten, zodat passief inkomen niet meer iets oplevert. En het huidige effect gaat exponentieelOok zoiets als extra huizen bouwen heeft dan geen enkele zin. Die worden dan gewoon opgekocht.
Ik zit op exact dezelfde plek.quote:Op maandag 29 september 2025 20:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Links genoeg om in WLR te mogen blijven posten?
[ afbeelding ]
Wat een waardeloze stellingen ook
Ik ben nog rechtser!quote:Op maandag 29 september 2025 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zit op exact dezelfde plek.
Youtube fenomeen voor de linkse medemensquote:Op maandag 29 september 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
HelaasIs dat matig/slecht?
Niks te kiezen dus?quote:Op maandag 29 september 2025 22:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Progressief rechts hier, zoals gebruikelijk
Vuile fascist.quote:Op maandag 29 september 2025 20:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Links genoeg om in WLR te mogen blijven posten?
[ afbeelding ]
Wat een waardeloze stellingen ook
Nou ja, rechts en conservatief gedachtegoed is natuurlijk inherent antidemocratisch.quote:Op maandag 29 september 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is geen ‘links-rechts’ en ‘progressief-conservatief’ meer.
Het is ‘democraat-antidemocraat’ en ‘sociaal vangnet-geen sociaal vangnet’. Verder veel plezier ermee
quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet iedereen die antidemocratisch is is rechts, maar iedereen die rechts is is wel antidemocratisch.
Dat kan je van net zo hard maken als dat iedereen die rechts is per definitie ondemocratisch is. Of dat Slot een slechte trainer is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Progressief rechts is echt een gigantische oxymoron, maar dat geheel ter zijde.
Gezellig! Ben ik niet alleen.quote:Op maandag 29 september 2025 22:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Progressief rechts hier, zoals gebruikelijk
De betekenis van ‘rechts’ verandert wel steeds meer naar een definitie waarin ‘democratisch’ en ‘rechts’ elkaar steeds meer uitsluit.quote:
Dit woord moest ik even googlen. Maar dat is dus zoiets als Democraten 66 heten en je minister het referendum laten afschaffen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Progressief rechts is echt een gigantische oxymoron, maar dat geheel ter zijde.
Conservatief links heeft altijd hetzelfde probleem.quote:
Fijne War on Drugs allen!quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:10 schreef DeeBee het volgende:
Trump roept honderden topmilitairen naar VS voor uitzonderlijk overleg - https://nos.nl/l/2584631
Fijne staatsgreep allen
Waar blijft wlr.pino112.nl ?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:02 schreef Pino112 het volgende:
Het is weer 503-tijd vandaag, even een nieuw forum installeren.
Gezien de inrichting van de economie is over het algemeen het progressieve element belangrijker om mijn stem te bepalen. En ook op gebied van economie lopen de programma's van de rechtse partijen niet bepaald over van wijsheid.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij progressief rechts zit D66 nog het dichtstbij denk ik. Stem je daar vaak op in de praktijk of?
Naar de grens bij Ter Apel hahaha 😂quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:13 schreef Felagund het volgende:
Sturen we binnenkort Amalia naar Gaza of Oekraïne?
Enigszins optimistischquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:04 schreef Szura het volgende:
Ik zit klaar voor een 5-0 voor Marseille
Ik ben ziedend dat die dikke fraudeur hem heeft laten gaan voor zo’n euroshopper bedragquote:
Priske?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:16 schreef franklop het volgende:
Letterlijk iedere andere trainer had je beter er neer kunnen zetten (buiten Keizer etc)
Het contrast tussen domme tokkie Sjon en De Zerbi kan niet groter zijnquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:16 schreef franklop het volgende:
Letterlijk iedere andere trainer had je beter er neer kunnen zetten (buiten Keizer etc)
De Zerbi is ook een walgelijke randdebiel die ze in een dwangbuis moeten stoppen, maar oke.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Het contrast tussen domme tokkie Sjon en De Zerbi kan niet groter zijn
Dat zou erg jammer zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laat dit dan het einde van Sjon zijn alsjeblieft.
Hyballa?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:16 schreef franklop het volgende:
Prima, zelfs vanuit een dwangbuis heeft hij meer idee dan Sjonquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Zerbi is ook een walgelijke randdebiel die ze in een dwangbuis moeten stoppen, maar oke.
Banlieue-aanvraag!quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Enigszins optimistisch
Sjonnietroep, lekker achterlaten in dat shithole
Bommen op de KNVB, geef dat bondskantoor maar weer terug aan de natuur.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef DeeBee het volgende:
Sjonfraud
Dit soort figuren geilen ze dus gigantisch op bij de KNVB, voetbal is geen sport
Zelfs Maaskantquote:
5-0 is misschien wel optimistischquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jullie doen alsof het 5-0 staat bij de rust. Sjonnie draait dit echt nog wel om.
Domheid kent geen tijd. Misschien was Farioli niet te behouden, maar haal dan in ieder geval iemand met enige capaciteiten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:30 schreef Szura het volgende:
Maar Farioli speelde te behoudend, dit seizoen willen we meer aanvallend voetbal zien! - Kroesed
Wat gebrabbel over Ajax-DNA van fossielen de komende weken en we kunnen weer prachtig in het verleden blijven hangen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heitinga die gewoon alles doet om De Zerbi in de kaart te spelen. Het zijn dagen om je kapot te schamen als Ajax-fan.
Ook een trainer met het juiste Ajax-DNA.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb flashbacks naar Salzburg thuis onder F de Boer
Het is dat ik bij Ajax 0-4 Feyenoord was in 2023, en dat van mijn levensdagen niet vergeet qua gitzwartheid, en het is dat Heitinga extreme mazzel heeft dat de Eredivisie te zwak is om Ajax echt pijn te doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat gebrabbel over Ajax-DNA van fossielen de komende weken en we kunnen weer prachtig in het verleden blijven hangen
Het ontbreekt Ajax gewoon aan branie vandaagquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat gebrabbel over Ajax-DNA van fossielen de komende weken en we kunnen weer prachtig in het verleden blijven hangen
Dat was nog wel een stuk slechter en had gerust in de dubbele cijfers kunnen lopen zonder die fakkels.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is dat ik bij Ajax 0-4 Feyenoord was in 2023, en dat van mijn levensdagen niet vergeet qua gitzwartheid, en het is dat Heitinga extreme mazzel heeft dat de Eredivisie te zwak is om Ajax echt pijn te doen.
Want holyshit.
Zouden de benen wel goed zijn vandaag?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ontbreekt Ajax gewoon aan branie vandaag
Toen waren het ook gewoon elf individuen met een gebruiksaanwijzing. Niet zo gek.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was nog wel een stuk slechter en had gerust in de dubbele cijfers kunnen lopen zonder die fakkels.
Die 6-0 ook overigens, maar goed Feyenoord had destijds geen fatsoenlijke wissels.
En alle analisten die het voetbal niet denken te hoeven volgen omdat ze gevoetbald hebben genre Sneijder, Van der Vaart, Van Basten, Gullit en co.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:30 schreef Szura het volgende:
Maar Farioli speelde te behoudend, dit seizoen willen we meer aanvallend voetbal zien! - Kroesed
Stiekem vind ik dit leuker dan wanneer je vier keer op rij kampioen wordt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heitinga die gewoon alles doet om De Zerbi in de kaart te spelen. Het zijn dagen om je kapot te schamen als Ajax-fan.
Waren we Scholletje al kwijt eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je Heitinga ontslaat moet je fraud Kroes toch ook meteen op straat zetten?
Geniale club.
Schema van Ajax in de eredivisie is straks ook wat zwaarder met straks Az, Utrecht en Twente.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is dat ik bij Ajax 0-4 Feyenoord was in 2023, en dat van mijn levensdagen niet vergeet qua gitzwartheid, en het is dat Heitinga extreme mazzel heeft dat de Eredivisie te zwak is om Ajax echt pijn te doen.
Want holyshit.
Jongens die het gras opeten?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ontbreekt Ajax gewoon aan branie vandaag
Dan is crisis compleet. Geen RvC (helft is weggelopen). Beuker en Kroes die perse Heitinga wouden en Farioli lieten lopen om kleinigheden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je Heitinga ontslaat moet je fraud Kroes toch ook meteen op straat zetten?
Geniale club.
Die is zelf opgestapt ja (ook in de RvC is het chaos)quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waren we Scholletje al kwijt eigenlijk?
Nadat hij in de zomer zelf flink heeft lopen pushen voor een Nederlandse trainer. Wilde vorig jaar ook liever De Boer dan Farioli.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is zelf opgestapt ja (ook in de RvC is het chaos)
In de handen spugenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jongens die het gras opeten?
En dan niet eens pakweg Ron Jans nemenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:09 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nadat hij in de zomer zelf flink heeft lopen pushen voor een Nederlandse trainer. Wilde vorig jaar ook liever De Boer dan Farioli.
Dat waren geen kleinigheden. En er waren ongetwijfeld weer nieuwe eisen bijgekomen als daar aan voldaan was. Was allang helder dat hij de deur achter zich dicht wilde trekken, en het liefst gratis zoals nu het geval was.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is crisis compleet. Geen RvC (helft is weggelopen). Beuker en Kroes die perse Heitinga wouden en Farioli lieten lopen om kleinigheden.
Daar leek het inderdaad wel op. Al kunnen de randvoorwaarden echt wel beter bij Ajax.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat waren geen kleinigheden. En er waren ongetwijfeld weer nieuwe eisen bijgekomen als daar aan voldaan was. Was allang helder dat hij de deur achter zich dicht wilde trekken, en het liefst gratis zoals nu het geval was.
Doelsaldo is met dit concept ook best belangrijk. Dus waarom niet doordrukken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:13 schreef Faraday01 het volgende:
Als Marseille doorzet in plaats van achterover te leunen dan kan het makkelijk dubbele cijfers worden
Iemand die met Slot werkt is als Slot. En Slot wilde zelf niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar leek het inderdaad wel op. Al kunnen de randvoorwaarden echt wel beter bij Ajax.
Maar goed, grootste vraag is natuurlijk waarom je van Farioli naar Heitinga gaat. Hoe werkt dat in hun hoofd.
Wolf Bram voor de reorganisatie?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bommen op de KNVB, geef dat bondskantoor maar weer terug aan de natuur.
Schreuder en Steijn verdedigden ze tot het einde der tijden, omdat ze keurig lekten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:08 schreef Marcoss het volgende:
Bij Valentijn was echt geen enkele trainer geschikt de laatste 100 jaar
Maar gelukkig is hij over andere zaken wel positief!
Ho ho hoquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:13 schreef Szura het volgende:
Als het 1-0 blijft wordt het anders, maar bij rust staat het 3-0!
Je weet toch wel dat het allerbelangrijkste is dat het iemand is die ooit zelf ballen heeft weggekopt in een Ajax-tenue?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:44 schreef DeeBee het volgende:
Sjongod, daar zit echt helemaal niks in dat hoofd. Hoe kan je hem aannemen als je meer dan vijf minuten met hem praat...
Ja ik wilde je ook nog mentionen, mijn hart maakte een speongetje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik word weer genoemd in de laatste aflevering van Radio Romano @:mani89
Ik dacht dat die eerder dit jaar al was gestorven, maar waarschijnlijk verwar ik haar met iemand anders. Wel een mooie leeftijd uiteindelijk.quote:
Ach.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:13 schreef Pistolero het volgende:
Ajax en PSV gaan allebei gewoon op 0 puntjes eindigen heh? Net als Go Ahead en Utrecht.
Definitief einde tijdperk Nederlandse voetbal.
Dus vanaf nu gaan die clubs écht geen punt meer halen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het extreme geluk van vorig seizoen is blijkbaar nog niet helemaal uitgewerkt.
Laten we het met zijn allen hopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus vanaf nu gaan die clubs écht geen punt meer halen?
Ik proef gewoon stront in mijn mond als ik een post van jou hardop lees.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laten we het met zijn allen hopen.
Was ik maar Victor Mids, want dan had ik jou voor altijd kunnen laten verdwijnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik proef gewoon stront in mijn mond als ik een post van jou hardop lees.
Ben je toevallig Victor Mids?
Maar helaas, je kunt letterlijk niks los van troep posten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was ik maar Victor Mids, want dan had ik jou voor altijd kunnen laten verdwijnen.
Mani89.orgquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke domeinnaam willen we graag?
alpenfestung.dequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We kijken reikhalzend uit naar de volgende analyse van orakel Pistolero.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Op Fok.gr schrijft πιστολέρο ziedend dat de Grieken geen punten meer gaan pakken dit jaar in Europa.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kijken reikhalzend uit naar de volgende analyse van orakel Pistolero.90 minuten lang volledig kleurenblind gespeeld worden door een stel Grieken die er helemaal niks van kunnen en toch de 3 punten mee naar huis nemen. Stukje fluke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach-hetwielrennen.nlquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan ineens Grieks lezenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op Fok.gr schrijft πιστολέρο ziedend dat de Grieken geen punten meer gaan pakken dit jaar in Europa.
Pijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
90 minuten lang volledig kleurenblind gespeeld worden door een stel Grieken die er helemaal niks van kunnen en toch de 3 punten mee naar huis nemen. Stukje fluke.
Pistolero voorspelde dat ze de 1e voorronde al niet zouden overlevenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
AZ staat volledig achter Pistolero.
Ach, de altijd overschatte AZ-troep.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
AZ staat volledig achter Pistolero.
Kan Richard eindelijk rustig over straat rijdenquote:
Die had al een tijdje rust.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan Richard eindelijk rustig over straat rijden
Onze Baskische vrienden staan weer eens aan de juiste kant van de geschiedenis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Athletic stands with Palestine. Let's stop the genocide
AthleticGoden
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:50 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/video/2585(...)wereldkampioen-wordt
Dit is echt één van de meest bizarre video's die ik in tijden heb gezien bij de NOS. Bezuinig die club maar meteen helemaal weg.
BaasHandvanGodquote:
Mooie jinx wel!quote:
Een regering probeert het land in het gareel te houden en bezuinigt. Vervolgens komt er een onverlaat met allerlei loze beloftes en die krijgt dan stemmen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Schaf democratie en stemrecht toch wereldwijd af.
Extreemrechtse corrupte gek stort het land in crisis met gigantische inflatie--> hEt vOlK straft het af en kiest een iets minder rechtse gek om de door extreemrechts veroorzaakte problemen op te lossen --> het gaat niet snel genoeg dus het mokerdomme volk kiest weer voor de extreemrechtse corrupte gek met de populistische praatjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een regering probeert het land in het gareel te houden en bezuinigt. Vervolgens komt er een onverlaat met allerlei loze beloftes en die krijgt dan stemmen.
Waar in Nederland zou je een communistische heilstaat willen stichten en hoe zou hij moeten heten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Extreemrechtse corrupte gek stort het land in crisis met gigantische inflatie--> hEt vOlK straft het af en kiest een iets minder rechtse gek o de door extreemrechts veroorzaakte problemen op te lossen --> het gaat niet snel genoeg dus het mokerdomme volk kiest weer voor de extreemrechtse corrupte gek met de populistische praatjes.
En dit dan ad infinitum. Hoe vinden we zelf dat het gaat in de wereld?
In Nederland slaan we stap 2 zelfs over en zijn we inmiddels ook al zo ver heen dat we niet eens meer voor iets minder rechtste partijen kiezen. Gewoon direct van de ene extreemrechtse terreurorganisatie naar de andere hobbelen. Uit dat licht, weg dat volk.
WijZijnWLR lijkt me alvast een goede naam om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar in Nederland zou je een communistische heilstaat willen stichten en hoe zou hij moeten heten?
Zuid-Limburg is qua omgeving het allermooistequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
WijZijnWLR lijkt me alvast een goede naam om mee te beginnen.
https://x.com/AthleticClu(...)LlMAs4HYNW6zphg&s=19quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/AthleticClub/status/1974557441540211015
https://www.instagram.com(...)R38xHYg15mi0pnWJqn6Qquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://x.com/AthleticClu(...)LlMAs4HYNW6zphg&s=19
AthleticGoden
Gezopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Ach Elia, dure Lambo in de prak gejaagd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:27 schreef wimderon het volgende:
Supportersgroeperingen, collectieven of wat dan ook die dingen gaan eisen zijn dan ook weer vermoeiend.
Huh laatst zei hij nog dat de verkeerde beeldvorming allemaal door de media komt. Zou het dan toch aan hem zelf liggen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Ach Elia, dure Lambo in de prak gejaagd
quote:
Ook een manier om te zeggen dat je veel te hard reedquote:“We kwamen net uit een trajectcontrole, dus ik gaf weer even goed gas. Ik zag niet dat het verkeer voor mij stilstond, ze hadden hun gevarenlichten niet aan. Voor je het door hebt, zit je er dan bovenop”, vertelt Elia zondagochtend.
Eljero kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Ook een manier om te zeggen dat je veel te hard reed
Goede reactiequote:Op zondag 5 oktober 2025 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Was Sevilla niet de ploeg die amper spelers in mocht schrijven bij start competitie?quote:
Inmiddels soort van opgelost. Maar dit is zeker de grootste zege voor Sevilla in tijden. Geen transfersommen betaald, bezuinigen en bezuinigen, poppen van bestuursleden hingen aan de bruggen in de stad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Was Sevilla niet de ploeg die amper spelers in mocht schrijven bij start competitie?
Of is dat inmiddels opgelost?
Doe het voor onsquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij Ajax zag ik het ook helaas, zelfs tegen NAC toen het kommer en kwel was. Letterlijk een stoel naast me zat een gast de hele eerste helft op zijn mobiel te klooien, bij de 1-0 even snel een snapchatvideo maken van het juichen, daarna weer verder appen. Geen seconde z'n bek opengetrokken. Ondertussen eten, bier en dergelijke halen. En weer verder appen. Tweede helft kwam er een serieuze fan naast hem zitten, blijkbaar een maat, maar alsnog zei die gast bar weinig.
Dat soort figuren zou je eigenlijk de mobiel uit de handen willen slaan.
Waarschijnlijk hebben ze eerst aan ChatGTP gevraagd welke artikelen je nog kan schrijven over Evenepoel als je vrijwel elke minuut van zijn seizoen al hebt beschreven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)slaan~1759740402509/
Hahahahaahhaahahahahahahahahahahahahaahah
Dit is echt het absolute dieptepunt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)slaan~1759740402509/
Hahahahaahhaahahahahahahahahahahahahaahah
Laat ze maar eens beginnen met 532quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb ChatGpt gevraagd hoe Johnny Heitinga Ajax weer aan de praat zou krijgen:
🔧 1. Structuur en balans herstellen
De laatste seizoenen had Ajax moeite met organisatie en consistentie. Heitinga moet daarom beginnen met een duidelijke basisstructuur, waarschijnlijk in een 4-2-3-1 of 3-4-2-1:
Jaros
Rosa – Itakura – Sutalo – Wijndal
Taylor – Van den Boomen
Berghuis – Gloukh – Godts
Dolberg (of Weghorst)
Taylor + Van den Boomen: zorgen voor balans, passing, en rust.
• Gloukh als 10: creatief brein, kan de linies verbinden.
• Godts + Berghuis: veel beweging vanaf de zijkant, snijdend naar binnen.
• Dolberg: vaste spits, goed aanspeelpunt én Ajax-DNA.
⸻
⚽ 2. Pressing en intensiteit
Heitinga’s kracht als coach ligt in mentaliteit, discipline en intensiteit.
→ Trainen op compact spelen, duelkracht, en herstelmomenten na balverlies.
→ Ajax moet weer “Ajax” worden: de bal willen, maar hem direct terugwinnen als ze hem kwijt zijn.
👉 Benchmark: de intensiteit van Feyenoord onder Slot of Leverkusen onder Xabi Alonso.
⸻
🧠 3. Rollen en leiderschap
• Itakura → rustpunt en leider achterin, cruciaal voor opbouw.
• Van den Boomen / Klaassen → ervaren middenvelders die het team sturen.
• Berghuis / Weghorst → mentoren voor jonge gasten als Godts, Gloukh en Bounida.
• Gloukh en Bounida → de creatieve impulsen, maar moeten tactisch discipline leren.
⸻
🌱 4. Jong talent laten groeien (de Ajax-way)
Heitinga kent de jeugdopleiding goed.
→ Integratieplan:
• Bounida en Mokio geleidelijk minuten geven in beker en tegen lagere Eredivisieploegen.
• Kian Fitz-Jim inzetten als ‘motor’ in drukspel; heeft veel potentie.
• Steur en Regeer als flexibele krachten die meerdere posities aankunnen.
⸻
🔥 5. Mentaal en clubidentiteit
Ajax is zijn identiteit kwijtgeraakt. Heitinga kan dat herstellen door:
• Oud-Ajacieden als Sneijder, Maduro of Huntelaar vaker bij trainingen te betrekken.
• Een cultuur van “geen excuses, alleen prestaties” te creëren.
• Publiek en spelers weer verbinden: open trainingen, duidelijke communicatie.
De "Ach" zit hier bij de fans.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, LaLiga.
Ach, Serie A
Ach, Villarreal
Ach, FC Barcelona
Ach, AC Milan
Ach, Como
Ach, UEFA
Ik denk niet dat er ooit een schone staalfabriek bestaat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Fijne miljarden in bodemloze put, allen
Nee dit klopt wel. En an sich doen ze het best goed. Ze staan in de top 5 staalfabrieken qua CO2 footprint, waar ook echt ruw staal gemaakt wordt. Moet wel gelijk bij gezegd worden dat het allemaal wel in de buurt van elkaar staat, met één echte topper en een stuk of 3-4 slechte fabrieken, van de 60-70 fabrieken wereldwijd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een schone staalfabriek bestaat.
Extreemrechts zolderkamertwitter is het echt aan het verliezen, merk ik via Bluesky.quote:
Met mij gaat alles goed hoor.quote:
Messi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Szura het volgende:
Ik lees dat de grootste tyfushond van prime Barcelona eindelijk stopt met voetballen @:alaphilippe_
Ik was te jong om een echte hekel aan Barça te hebben in hun prime tijd. In retrospectief kan ik alleen Carles Puyol en Andres Iniesta van dat team verdragen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Szura het volgende:
Ik lees dat de grootste tyfushond van prime Barcelona eindelijk stopt met voetballen @:alaphilippe_
Als de VVD denkt dat ze met PVV-mol Slettenhaar nog zieltjes gaan winnen, dan zijn ze nog dommer dan ze eruit zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Henrikruithof/status/1975610753559503311
@:szura. VVDed
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Henrikruithof/status/1975610753559503311
@:szura. VVDed
Slettenhaar bij Jinek was tenenkrommend. VVD-5 zetels?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Als de VVD denkt dat ze met PVV-mol Slettenhaar nog zieltjes gaan winnen, dan zijn ze nog dommer dan ze eruit zien
Ik zie nu fragmenten terug maar ik snap niet wat hij daar komt doen. Totale miskleun.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Slettenhaar bij Jinek was tenenkrommend. VVD-5 zetels?
Blijven doneren!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:59 schreef Pino112 het volgende:
Het hele land vol staalslakken
Tatagoden
Die maakt toch alleen maar seksistische opmerkingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat de VVD zo wanhopig is dat ze Dilan zelfs bij Andy van der Meijde in de auto hebben gezet
Als ik zo de reacties lees heeft zelfs de gemiddelde Andy van der Meijde fan een gruwelijke tyfushekel aan Dilan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat de VVD zo wanhopig is dat ze Dilan zelfs bij Andy van der Meijde in de auto hebben gezet
Binnenkort de Belgische variant met Tom Waes als presentator?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Dilan Yesilgöz: 'Ik trap helemaal niet naar links'quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
‘Ik ben geen populist’, zegt VVD-leider Dilan Yesilgöz
En wij trappen niet in Dielonquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:10 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dilan Yesilgöz: 'Ik trap helemaal niet naar links'
Voor of nadat die op cafe is geweest?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Binnenkort de Belgische variant met Tom Waes als presentator?
Nu ligt er een onderzoek van een onafhankelijke commissie van de VN over Gaza, waarin wordt vastgesteld dat Israël zich daar schuldig maakt aan genocide. Toch wil de VVD dat woord nog niet in de mond nemen. Waarom niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Door welk boek bent u recent geïnspireerd?
„On Leadership van Tony Blair. Over hoe leiders keuzes maken op momenten dat ze onder hoge druk staan.”!
Geïnspireerd door oorlogscrimineel Blair, verrassend zeg.
Ook al staat er soms vier keer op de voorkant dat het vega(n) is, is het wel verwarrend hoor!!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:29 schreef Felagund het volgende:
In de EU zijn ze lekker weer nuttig bezig door namen van vleesvervangers te verbieden!
Maar ik vind het irritant en ik vind vegetarische mensen irritant, daarom wil ik dat de Europese overheid dingen voor hen verbiedt (maar ik ga wel heel hard huilie doen als dingen verboden worden die ik leuk vind)quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook al staat er soms vier keer op de voorkant dat het vega(n) is, is het wel verwarrend hoor!!
Groetjes de vleeslobby
We zitten niet op je mening te wachten en dringen er ook niet op aanquote:Pieter Omtzigt duikt op in de campagne: ‘Die moet over de inhoud gaan!’
Eng eng engquote:Vooraf meldde de partij nadrukkelijk dat het géén campagnebijeenkomst is. Het evenement stond al gepland vóór de val van het kabinet. Toch krijgen bezoekers een polsbandje met ‘Symposium Pieter Omtzigt’ erop, liggen er tientallen magazines op de tafels met een grote foto van Pieter Omtzigt op de cover, en wapperen er NSC-vlaggetjes in de hal waar koffie wordt gedronken.
Noord-Korea is er niks bijquote:Er is flink wat pers op het evenement afgekomen, maar vragen mogen nauwelijks gesteld worden aan de voormalig NSC-leider. „Het gaat vandaag om de inhoud”, vindt voormalig minister van Buitenlandse Zaken Caspar Veldkamp, tevens dagvoorzitter van het evenement.
Vragen over de staat van de rechtsstaat of democratie in Nederland, waar Omtzigt als voormalig leider van een coalitiepartij toch een verantwoordelijkheid in heeft gehad, mogen ook niet gesteld worden. Alleen schriftelijk via de woordvoerder.
Denk het niet Pjotr!quote:De oud-politicus meldt alleen dat het ‘goed’ met hem gaat en dat hij ‘alle vertrouwen heeft’ dat NSC zetels gaat halen bij de aankomende verkiezingen.
En Pjotr loopt weer eens wegquote:Daarna loopt hij snel weg van de draaiende camera’s: „Ik ga in gesprek met de leden!” De leden staan echter in dezelfde ruimte als de journalisten. Omtzigt neemt plaats in een ruimte ernaast.
Eng eng engquote:Er zijn zo’n tweehonderd mensen op het evenement afgekomen, onder wie oud-bewindslieden van de partij, medewerkers, maar ook geïnteresseerden in het onderwerp van het symposium.
Verschillende internationale sprekers zoals Bill Browder en Gerald Klaus houden een verhaal over hun strijd tegen corruptie en vóór het behoud van de democratie in Europa, onderwerpen die Omtzigt na aan het hart liggen. Allemaal vertellen ze hoeveel Omtzigt voor hen - en de goede zaak - heeft betekend. Hij is ‘een held’, iemand die ‘de wereld heeft veranderd’ en dat ze het ‘zo’n eer vinden’ om hem te kennen.
Toch nog een iemand met verstand in de zaalquote:Maar dat valt niet bij iedereen goed. In de pauze zegt aanwezige Sander van Luik dat hij zich ‘erin voelt geluisd’. Hij is op deze bijeenkomst afgekomen, omdat hij over de rechtsstaat wilde horen. Maar het gaat volgens hem vooral over het onderschrift op de flyer: ‘Symposium about the work of Pieter Omtzigt’. „Bijna beschamend”, vindt hij.
Pjotr heeft het geweldig gedaan, aldus Pjotrquote:Als Omtzigt na de pauze gaat speechen, schieten de mobiele telefoons de lucht in om foto’s te maken. De voormalig politicus vertelt over het belang van een sterke democratie: ,,Vandaag hebben mensen gesproken die actie hebben ondernomen om de democratie te beschermen.”
Hij vertelt dat hij op zaterdag vaak als scheidsrechter op het voetbalveld staat: „Als iemand zich niet aan de regels houdt, dan krijg je een rode kaart.” Doe je dat niet, dan krijg je chaos. In zijn speech vertelt hij niet of hij zélf wel genoeg ‘rode kaarten’ heeft uitgedeeld tijdens zijn politieke carrière.
Tegen de zin van zijn voorlichters in, beantwoordt hij na zijn speech die vraag toch: ,,Ik heb weerwoord geboden op de momenten dat ik dat nodig vond. Het weerwoord, dat bied ik.”
Daarna vertelt hij gepassioneerd dat er écht meer aandacht voor Europa moet zijn in de campagne, én voor het woontekort, én voor de problemen met de azc’s, én de internationale rechtsorde: „De campagne moet inhoudelijk zijn! Ik mis in Nederland lange debatten over één onderwerp.”
Pjotr weet nog net een nieuwe huilbui te voorkomen, om voor de pers te vertellen dat een leven buiten de aandacht goed bevaltquote:Mist hij ook de politiek? Even valt hij stil, maar dan herpakt hij zich: ,,Dat heb ik al gedaan, en dat heeft zijn tol geëist.” Het leven buiten de spotlights bevalt hem tot nu toe ‘goed’.
Gaat u wel mee in zijn analyse?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu ligt er een onderzoek van een onafhankelijke commissie van de VN over Gaza, waarin wordt vastgesteld dat Israël zich daar schuldig maakt aan genocide. Toch wil de VVD dat woord nog niet in de mond nemen. Waarom niet?
„Wij zeggen op geen enkel moment: wij garanderen dat er nu in Gaza géén genocide plaatsvindt, en dat het allemaal prima binnen het oorlogsrecht plaatsvindt. Wij zeggen alleen: zorg dat er een eind aan komt. En doe er onderzoek naar.”
Er is dus net onderzoek naar afgerond.
„U weet dat daar heel veel verschillende… ook onafhankelijken en deskundigen, iedereen een eigen mening heeft.”
Het zijn uitzonderingen die zeggen dat er geen genocide plaatsvindt.
„Ik zeg u: er zit hier in ieder geval niemand die de ene kant of de andere kant loopt te verdedigen. Dat doe ik niet. Ik ben wel tegen die eenzijdige druk op Israël en doen alsof Hamas lieverdjes zijn. Dat gebeurt me iets te veel in de debatten.„
Ach ach ach.
De enige logische verklaring voor het dragen van zo'n bril lijkt me inderdaad het effect van chemtrails.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/eldesmarque/status/1975945206819148092
Hahahahhahaha @:rellende_rotscholier
Of lid van de fanclub van Dion Graus.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De enige logische verklaring voor het dragen van zo'n bril lijkt me inderdaad het effect van chemtrails.
Waar vind je dát nou weer?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer leefden de dinosauriërs?
Dat is niet zo moeilijk, daar zijn bewijzen van. Tegelijk met de mensen, want er zijn op tientallen, misschien wel honderden, plekken gefossiliseerde menselijke voetstappen onder de skeletten van dinosauriërs gevonden.
Dit is mijn onbetwiste hoogtepunt van de dag.
U leest het allemaal op het onvolprezen FOK!forum. Blijven doneren!
Ik ben er nog niet over uit of dit sarcastisch bedoeld was of niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer leefden de dinosauriërs?
Dat is niet zo moeilijk, daar zijn bewijzen van. Tegelijk met de mensen, want er zijn op tientallen, misschien wel honderden, plekken gefossiliseerde menselijke voetstappen onder de skeletten van dinosauriërs gevonden.
Dit is mijn onbetwiste hoogtepunt van de dag.
U leest het allemaal op het onvolprezen FOK!forum. Blijven doneren!
Bloedserieus.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit of dit sarcastisch bedoeld was of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |