Ach.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:13 schreef Pistolero het volgende:
Ajax en PSV gaan allebei gewoon op 0 puntjes eindigen heh? Net als Go Ahead en Utrecht.
Definitief einde tijdperk Nederlandse voetbal.
Dus vanaf nu gaan die clubs écht geen punt meer halen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het extreme geluk van vorig seizoen is blijkbaar nog niet helemaal uitgewerkt.
Laten we het met zijn allen hopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus vanaf nu gaan die clubs écht geen punt meer halen?
Ik proef gewoon stront in mijn mond als ik een post van jou hardop lees.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laten we het met zijn allen hopen.
Was ik maar Victor Mids, want dan had ik jou voor altijd kunnen laten verdwijnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik proef gewoon stront in mijn mond als ik een post van jou hardop lees.
Ben je toevallig Victor Mids?
Maar helaas, je kunt letterlijk niks los van troep posten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was ik maar Victor Mids, want dan had ik jou voor altijd kunnen laten verdwijnen.
Mani89.orgquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke domeinnaam willen we graag?
alpenfestung.dequote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We kijken reikhalzend uit naar de volgende analyse van orakel Pistolero.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Op Fok.gr schrijft πιστολέρο ziedend dat de Grieken geen punten meer gaan pakken dit jaar in Europa.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kijken reikhalzend uit naar de volgende analyse van orakel Pistolero.90 minuten lang volledig kleurenblind gespeeld worden door een stel Grieken die er helemaal niks van kunnen en toch de 3 punten mee naar huis nemen. Stukje fluke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach-hetwielrennen.nlquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan ineens Grieks lezenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op Fok.gr schrijft πιστολέρο ziedend dat de Grieken geen punten meer gaan pakken dit jaar in Europa.
Pijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
90 minuten lang volledig kleurenblind gespeeld worden door een stel Grieken die er helemaal niks van kunnen en toch de 3 punten mee naar huis nemen. Stukje fluke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |