Nee dit klopt wel. En an sich doen ze het best goed. Ze staan in de top 5 staalfabrieken qua CO2 footprint, waar ook echt ruw staal gemaakt wordt. Moet wel gelijk bij gezegd worden dat het allemaal wel in de buurt van elkaar staat, met één echte topper en een stuk of 3-4 slechte fabrieken, van de 60-70 fabrieken wereldwijd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een schone staalfabriek bestaat.
Extreemrechts zolderkamertwitter is het echt aan het verliezen, merk ik via Bluesky.quote:
Met mij gaat alles goed hoor.quote:
Messi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Szura het volgende:
Ik lees dat de grootste tyfushond van prime Barcelona eindelijk stopt met voetballen @:alaphilippe_
Ik was te jong om een echte hekel aan Barça te hebben in hun prime tijd. In retrospectief kan ik alleen Carles Puyol en Andres Iniesta van dat team verdragen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Szura het volgende:
Ik lees dat de grootste tyfushond van prime Barcelona eindelijk stopt met voetballen @:alaphilippe_
Als de VVD denkt dat ze met PVV-mol Slettenhaar nog zieltjes gaan winnen, dan zijn ze nog dommer dan ze eruit zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Henrikruithof/status/1975610753559503311
@:szura. VVDed
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Henrikruithof/status/1975610753559503311
@:szura. VVDed
Slettenhaar bij Jinek was tenenkrommend. VVD-5 zetels?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Als de VVD denkt dat ze met PVV-mol Slettenhaar nog zieltjes gaan winnen, dan zijn ze nog dommer dan ze eruit zien
Ik zie nu fragmenten terug maar ik snap niet wat hij daar komt doen. Totale miskleun.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Slettenhaar bij Jinek was tenenkrommend. VVD-5 zetels?
Blijven doneren!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:59 schreef Pino112 het volgende:
Het hele land vol staalslakken
Tatagoden
Die maakt toch alleen maar seksistische opmerkingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat de VVD zo wanhopig is dat ze Dilan zelfs bij Andy van der Meijde in de auto hebben gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |