Dat waren geen kleinigheden. En er waren ongetwijfeld weer nieuwe eisen bijgekomen als daar aan voldaan was. Was allang helder dat hij de deur achter zich dicht wilde trekken, en het liefst gratis zoals nu het geval was.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is crisis compleet. Geen RvC (helft is weggelopen). Beuker en Kroes die perse Heitinga wouden en Farioli lieten lopen om kleinigheden.
Daar leek het inderdaad wel op. Al kunnen de randvoorwaarden echt wel beter bij Ajax.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat waren geen kleinigheden. En er waren ongetwijfeld weer nieuwe eisen bijgekomen als daar aan voldaan was. Was allang helder dat hij de deur achter zich dicht wilde trekken, en het liefst gratis zoals nu het geval was.
Doelsaldo is met dit concept ook best belangrijk. Dus waarom niet doordrukken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:13 schreef Faraday01 het volgende:
Als Marseille doorzet in plaats van achterover te leunen dan kan het makkelijk dubbele cijfers worden
Iemand die met Slot werkt is als Slot. En Slot wilde zelf niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar leek het inderdaad wel op. Al kunnen de randvoorwaarden echt wel beter bij Ajax.
Maar goed, grootste vraag is natuurlijk waarom je van Farioli naar Heitinga gaat. Hoe werkt dat in hun hoofd.
Wolf Bram voor de reorganisatie?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bommen op de KNVB, geef dat bondskantoor maar weer terug aan de natuur.
Schreuder en Steijn verdedigden ze tot het einde der tijden, omdat ze keurig lekten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:08 schreef Marcoss het volgende:
Bij Valentijn was echt geen enkele trainer geschikt de laatste 100 jaar
Maar gelukkig is hij over andere zaken wel positief!
Ho ho hoquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:13 schreef Szura het volgende:
Als het 1-0 blijft wordt het anders, maar bij rust staat het 3-0!
Je weet toch wel dat het allerbelangrijkste is dat het iemand is die ooit zelf ballen heeft weggekopt in een Ajax-tenue?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:44 schreef DeeBee het volgende:
Sjongod, daar zit echt helemaal niks in dat hoofd. Hoe kan je hem aannemen als je meer dan vijf minuten met hem praat...
Ja ik wilde je ook nog mentionen, mijn hart maakte een speongetje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik word weer genoemd in de laatste aflevering van Radio Romano @:mani89
Ik dacht dat die eerder dit jaar al was gestorven, maar waarschijnlijk verwar ik haar met iemand anders. Wel een mooie leeftijd uiteindelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |