Vuile fascist.quote:Op maandag 29 september 2025 20:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Links genoeg om in WLR te mogen blijven posten?
[ afbeelding ]
Wat een waardeloze stellingen ook
Nou ja, rechts en conservatief gedachtegoed is natuurlijk inherent antidemocratisch.quote:Op maandag 29 september 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is geen ‘links-rechts’ en ‘progressief-conservatief’ meer.
Het is ‘democraat-antidemocraat’ en ‘sociaal vangnet-geen sociaal vangnet’. Verder veel plezier ermee
quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet iedereen die antidemocratisch is is rechts, maar iedereen die rechts is is wel antidemocratisch.
Dat kan je van net zo hard maken als dat iedereen die rechts is per definitie ondemocratisch is. Of dat Slot een slechte trainer is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Progressief rechts is echt een gigantische oxymoron, maar dat geheel ter zijde.
Gezellig! Ben ik niet alleen.quote:Op maandag 29 september 2025 22:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Progressief rechts hier, zoals gebruikelijk
De betekenis van ‘rechts’ verandert wel steeds meer naar een definitie waarin ‘democratisch’ en ‘rechts’ elkaar steeds meer uitsluit.quote:
Dit woord moest ik even googlen. Maar dat is dus zoiets als Democraten 66 heten en je minister het referendum laten afschaffen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Progressief rechts is echt een gigantische oxymoron, maar dat geheel ter zijde.
Conservatief links heeft altijd hetzelfde probleem.quote:
Fijne War on Drugs allen!quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:10 schreef DeeBee het volgende:
Trump roept honderden topmilitairen naar VS voor uitzonderlijk overleg - https://nos.nl/l/2584631
Fijne staatsgreep allen
Waar blijft wlr.pino112.nl ?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:02 schreef Pino112 het volgende:
Het is weer 503-tijd vandaag, even een nieuw forum installeren.
Gezien de inrichting van de economie is over het algemeen het progressieve element belangrijker om mijn stem te bepalen. En ook op gebied van economie lopen de programma's van de rechtse partijen niet bepaald over van wijsheid.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij progressief rechts zit D66 nog het dichtstbij denk ik. Stem je daar vaak op in de praktijk of?
Naar de grens bij Ter Apel hahaha 😂quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:13 schreef Felagund het volgende:
Sturen we binnenkort Amalia naar Gaza of Oekraïne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |