Een regering probeert het land in het gareel te houden en bezuinigt. Vervolgens komt er een onverlaat met allerlei loze beloftes en die krijgt dan stemmen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Schaf democratie en stemrecht toch wereldwijd af.
Extreemrechtse corrupte gek stort het land in crisis met gigantische inflatie--> hEt vOlK straft het af en kiest een iets minder rechtse gek om de door extreemrechts veroorzaakte problemen op te lossen --> het gaat niet snel genoeg dus het mokerdomme volk kiest weer voor de extreemrechtse corrupte gek met de populistische praatjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een regering probeert het land in het gareel te houden en bezuinigt. Vervolgens komt er een onverlaat met allerlei loze beloftes en die krijgt dan stemmen.
Waar in Nederland zou je een communistische heilstaat willen stichten en hoe zou hij moeten heten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Extreemrechtse corrupte gek stort het land in crisis met gigantische inflatie--> hEt vOlK straft het af en kiest een iets minder rechtse gek o de door extreemrechts veroorzaakte problemen op te lossen --> het gaat niet snel genoeg dus het mokerdomme volk kiest weer voor de extreemrechtse corrupte gek met de populistische praatjes.
En dit dan ad infinitum. Hoe vinden we zelf dat het gaat in de wereld?
In Nederland slaan we stap 2 zelfs over en zijn we inmiddels ook al zo ver heen dat we niet eens meer voor iets minder rechtste partijen kiezen. Gewoon direct van de ene extreemrechtse terreurorganisatie naar de andere hobbelen. Uit dat licht, weg dat volk.
WijZijnWLR lijkt me alvast een goede naam om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar in Nederland zou je een communistische heilstaat willen stichten en hoe zou hij moeten heten?
Zuid-Limburg is qua omgeving het allermooistequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
WijZijnWLR lijkt me alvast een goede naam om mee te beginnen.
https://x.com/AthleticClu(...)LlMAs4HYNW6zphg&s=19quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/AthleticClub/status/1974557441540211015
https://www.instagram.com(...)R38xHYg15mi0pnWJqn6Qquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://x.com/AthleticClu(...)LlMAs4HYNW6zphg&s=19
AthleticGoden
Gezopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Ach Elia, dure Lambo in de prak gejaagd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:27 schreef wimderon het volgende:
Supportersgroeperingen, collectieven of wat dan ook die dingen gaan eisen zijn dan ook weer vermoeiend.
Huh laatst zei hij nog dat de verkeerde beeldvorming allemaal door de media komt. Zou het dan toch aan hem zelf liggen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Ach Elia, dure Lambo in de prak gejaagd
quote:
Ook een manier om te zeggen dat je veel te hard reedquote:“We kwamen net uit een trajectcontrole, dus ik gaf weer even goed gas. Ik zag niet dat het verkeer voor mij stilstond, ze hadden hun gevarenlichten niet aan. Voor je het door hebt, zit je er dan bovenop”, vertelt Elia zondagochtend.
Eljero kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Ook een manier om te zeggen dat je veel te hard reed
Goede reactiequote:Op zondag 5 oktober 2025 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Was Sevilla niet de ploeg die amper spelers in mocht schrijven bij start competitie?quote:
Inmiddels soort van opgelost. Maar dit is zeker de grootste zege voor Sevilla in tijden. Geen transfersommen betaald, bezuinigen en bezuinigen, poppen van bestuursleden hingen aan de bruggen in de stad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Was Sevilla niet de ploeg die amper spelers in mocht schrijven bij start competitie?
Of is dat inmiddels opgelost?
Doe het voor onsquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij Ajax zag ik het ook helaas, zelfs tegen NAC toen het kommer en kwel was. Letterlijk een stoel naast me zat een gast de hele eerste helft op zijn mobiel te klooien, bij de 1-0 even snel een snapchatvideo maken van het juichen, daarna weer verder appen. Geen seconde z'n bek opengetrokken. Ondertussen eten, bier en dergelijke halen. En weer verder appen. Tweede helft kwam er een serieuze fan naast hem zitten, blijkbaar een maat, maar alsnog zei die gast bar weinig.
Dat soort figuren zou je eigenlijk de mobiel uit de handen willen slaan.
Waarschijnlijk hebben ze eerst aan ChatGTP gevraagd welke artikelen je nog kan schrijven over Evenepoel als je vrijwel elke minuut van zijn seizoen al hebt beschreven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)slaan~1759740402509/
Hahahahaahhaahahahahahahahahahahahahaahah
Dit is echt het absolute dieptepunt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)slaan~1759740402509/
Hahahahaahhaahahahahahahahahahahahahaahah
Laat ze maar eens beginnen met 532quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb ChatGpt gevraagd hoe Johnny Heitinga Ajax weer aan de praat zou krijgen:
🔧 1. Structuur en balans herstellen
De laatste seizoenen had Ajax moeite met organisatie en consistentie. Heitinga moet daarom beginnen met een duidelijke basisstructuur, waarschijnlijk in een 4-2-3-1 of 3-4-2-1:
Jaros
Rosa – Itakura – Sutalo – Wijndal
Taylor – Van den Boomen
Berghuis – Gloukh – Godts
Dolberg (of Weghorst)
Taylor + Van den Boomen: zorgen voor balans, passing, en rust.
• Gloukh als 10: creatief brein, kan de linies verbinden.
• Godts + Berghuis: veel beweging vanaf de zijkant, snijdend naar binnen.
• Dolberg: vaste spits, goed aanspeelpunt én Ajax-DNA.
⸻
⚽ 2. Pressing en intensiteit
Heitinga’s kracht als coach ligt in mentaliteit, discipline en intensiteit.
→ Trainen op compact spelen, duelkracht, en herstelmomenten na balverlies.
→ Ajax moet weer “Ajax” worden: de bal willen, maar hem direct terugwinnen als ze hem kwijt zijn.
👉 Benchmark: de intensiteit van Feyenoord onder Slot of Leverkusen onder Xabi Alonso.
⸻
🧠 3. Rollen en leiderschap
• Itakura → rustpunt en leider achterin, cruciaal voor opbouw.
• Van den Boomen / Klaassen → ervaren middenvelders die het team sturen.
• Berghuis / Weghorst → mentoren voor jonge gasten als Godts, Gloukh en Bounida.
• Gloukh en Bounida → de creatieve impulsen, maar moeten tactisch discipline leren.
⸻
🌱 4. Jong talent laten groeien (de Ajax-way)
Heitinga kent de jeugdopleiding goed.
→ Integratieplan:
• Bounida en Mokio geleidelijk minuten geven in beker en tegen lagere Eredivisieploegen.
• Kian Fitz-Jim inzetten als ‘motor’ in drukspel; heeft veel potentie.
• Steur en Regeer als flexibele krachten die meerdere posities aankunnen.
⸻
🔥 5. Mentaal en clubidentiteit
Ajax is zijn identiteit kwijtgeraakt. Heitinga kan dat herstellen door:
• Oud-Ajacieden als Sneijder, Maduro of Huntelaar vaker bij trainingen te betrekken.
• Een cultuur van “geen excuses, alleen prestaties” te creëren.
• Publiek en spelers weer verbinden: open trainingen, duidelijke communicatie.
De "Ach" zit hier bij de fans.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, LaLiga.
Ach, Serie A
Ach, Villarreal
Ach, FC Barcelona
Ach, AC Milan
Ach, Como
Ach, UEFA
Ik denk niet dat er ooit een schone staalfabriek bestaat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Fijne miljarden in bodemloze put, allen
Nee dit klopt wel. En an sich doen ze het best goed. Ze staan in de top 5 staalfabrieken qua CO2 footprint, waar ook echt ruw staal gemaakt wordt. Moet wel gelijk bij gezegd worden dat het allemaal wel in de buurt van elkaar staat, met één echte topper en een stuk of 3-4 slechte fabrieken, van de 60-70 fabrieken wereldwijd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een schone staalfabriek bestaat.
Extreemrechts zolderkamertwitter is het echt aan het verliezen, merk ik via Bluesky.quote:
Met mij gaat alles goed hoor.quote:
Messi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Szura het volgende:
Ik lees dat de grootste tyfushond van prime Barcelona eindelijk stopt met voetballen @:alaphilippe_
Ik was te jong om een echte hekel aan Barça te hebben in hun prime tijd. In retrospectief kan ik alleen Carles Puyol en Andres Iniesta van dat team verdragen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:23 schreef Szura het volgende:
Ik lees dat de grootste tyfushond van prime Barcelona eindelijk stopt met voetballen @:alaphilippe_
Als de VVD denkt dat ze met PVV-mol Slettenhaar nog zieltjes gaan winnen, dan zijn ze nog dommer dan ze eruit zienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Henrikruithof/status/1975610753559503311
@:szura. VVDed
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Henrikruithof/status/1975610753559503311
@:szura. VVDed
Slettenhaar bij Jinek was tenenkrommend. VVD-5 zetels?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Als de VVD denkt dat ze met PVV-mol Slettenhaar nog zieltjes gaan winnen, dan zijn ze nog dommer dan ze eruit zien
Ik zie nu fragmenten terug maar ik snap niet wat hij daar komt doen. Totale miskleun.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Slettenhaar bij Jinek was tenenkrommend. VVD-5 zetels?
Blijven doneren!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:59 schreef Pino112 het volgende:
Het hele land vol staalslakken
Tatagoden
Die maakt toch alleen maar seksistische opmerkingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat de VVD zo wanhopig is dat ze Dilan zelfs bij Andy van der Meijde in de auto hebben gezet
Als ik zo de reacties lees heeft zelfs de gemiddelde Andy van der Meijde fan een gruwelijke tyfushekel aan Dilan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Ik zie dat de VVD zo wanhopig is dat ze Dilan zelfs bij Andy van der Meijde in de auto hebben gezet
Binnenkort de Belgische variant met Tom Waes als presentator?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Dilan Yesilgöz: 'Ik trap helemaal niet naar links'quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
‘Ik ben geen populist’, zegt VVD-leider Dilan Yesilgöz
En wij trappen niet in Dielonquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:10 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dilan Yesilgöz: 'Ik trap helemaal niet naar links'
Voor of nadat die op cafe is geweest?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Binnenkort de Belgische variant met Tom Waes als presentator?
Nu ligt er een onderzoek van een onafhankelijke commissie van de VN over Gaza, waarin wordt vastgesteld dat Israël zich daar schuldig maakt aan genocide. Toch wil de VVD dat woord nog niet in de mond nemen. Waarom niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Door welk boek bent u recent geïnspireerd?
„On Leadership van Tony Blair. Over hoe leiders keuzes maken op momenten dat ze onder hoge druk staan.”!
Geïnspireerd door oorlogscrimineel Blair, verrassend zeg.
Ook al staat er soms vier keer op de voorkant dat het vega(n) is, is het wel verwarrend hoor!!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:29 schreef Felagund het volgende:
In de EU zijn ze lekker weer nuttig bezig door namen van vleesvervangers te verbieden!
Maar ik vind het irritant en ik vind vegetarische mensen irritant, daarom wil ik dat de Europese overheid dingen voor hen verbiedt (maar ik ga wel heel hard huilie doen als dingen verboden worden die ik leuk vind)quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook al staat er soms vier keer op de voorkant dat het vega(n) is, is het wel verwarrend hoor!!
Groetjes de vleeslobby
We zitten niet op je mening te wachten en dringen er ook niet op aanquote:Pieter Omtzigt duikt op in de campagne: ‘Die moet over de inhoud gaan!’
Eng eng engquote:Vooraf meldde de partij nadrukkelijk dat het géén campagnebijeenkomst is. Het evenement stond al gepland vóór de val van het kabinet. Toch krijgen bezoekers een polsbandje met ‘Symposium Pieter Omtzigt’ erop, liggen er tientallen magazines op de tafels met een grote foto van Pieter Omtzigt op de cover, en wapperen er NSC-vlaggetjes in de hal waar koffie wordt gedronken.
Noord-Korea is er niks bijquote:Er is flink wat pers op het evenement afgekomen, maar vragen mogen nauwelijks gesteld worden aan de voormalig NSC-leider. „Het gaat vandaag om de inhoud”, vindt voormalig minister van Buitenlandse Zaken Caspar Veldkamp, tevens dagvoorzitter van het evenement.
Vragen over de staat van de rechtsstaat of democratie in Nederland, waar Omtzigt als voormalig leider van een coalitiepartij toch een verantwoordelijkheid in heeft gehad, mogen ook niet gesteld worden. Alleen schriftelijk via de woordvoerder.
Denk het niet Pjotr!quote:De oud-politicus meldt alleen dat het ‘goed’ met hem gaat en dat hij ‘alle vertrouwen heeft’ dat NSC zetels gaat halen bij de aankomende verkiezingen.
En Pjotr loopt weer eens wegquote:Daarna loopt hij snel weg van de draaiende camera’s: „Ik ga in gesprek met de leden!” De leden staan echter in dezelfde ruimte als de journalisten. Omtzigt neemt plaats in een ruimte ernaast.
Eng eng engquote:Er zijn zo’n tweehonderd mensen op het evenement afgekomen, onder wie oud-bewindslieden van de partij, medewerkers, maar ook geïnteresseerden in het onderwerp van het symposium.
Verschillende internationale sprekers zoals Bill Browder en Gerald Klaus houden een verhaal over hun strijd tegen corruptie en vóór het behoud van de democratie in Europa, onderwerpen die Omtzigt na aan het hart liggen. Allemaal vertellen ze hoeveel Omtzigt voor hen - en de goede zaak - heeft betekend. Hij is ‘een held’, iemand die ‘de wereld heeft veranderd’ en dat ze het ‘zo’n eer vinden’ om hem te kennen.
Toch nog een iemand met verstand in de zaalquote:Maar dat valt niet bij iedereen goed. In de pauze zegt aanwezige Sander van Luik dat hij zich ‘erin voelt geluisd’. Hij is op deze bijeenkomst afgekomen, omdat hij over de rechtsstaat wilde horen. Maar het gaat volgens hem vooral over het onderschrift op de flyer: ‘Symposium about the work of Pieter Omtzigt’. „Bijna beschamend”, vindt hij.
Pjotr heeft het geweldig gedaan, aldus Pjotrquote:Als Omtzigt na de pauze gaat speechen, schieten de mobiele telefoons de lucht in om foto’s te maken. De voormalig politicus vertelt over het belang van een sterke democratie: ,,Vandaag hebben mensen gesproken die actie hebben ondernomen om de democratie te beschermen.”
Hij vertelt dat hij op zaterdag vaak als scheidsrechter op het voetbalveld staat: „Als iemand zich niet aan de regels houdt, dan krijg je een rode kaart.” Doe je dat niet, dan krijg je chaos. In zijn speech vertelt hij niet of hij zélf wel genoeg ‘rode kaarten’ heeft uitgedeeld tijdens zijn politieke carrière.
Tegen de zin van zijn voorlichters in, beantwoordt hij na zijn speech die vraag toch: ,,Ik heb weerwoord geboden op de momenten dat ik dat nodig vond. Het weerwoord, dat bied ik.”
Daarna vertelt hij gepassioneerd dat er écht meer aandacht voor Europa moet zijn in de campagne, én voor het woontekort, én voor de problemen met de azc’s, én de internationale rechtsorde: „De campagne moet inhoudelijk zijn! Ik mis in Nederland lange debatten over één onderwerp.”
Pjotr weet nog net een nieuwe huilbui te voorkomen, om voor de pers te vertellen dat een leven buiten de aandacht goed bevaltquote:Mist hij ook de politiek? Even valt hij stil, maar dan herpakt hij zich: ,,Dat heb ik al gedaan, en dat heeft zijn tol geëist.” Het leven buiten de spotlights bevalt hem tot nu toe ‘goed’.
Gaat u wel mee in zijn analyse?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu ligt er een onderzoek van een onafhankelijke commissie van de VN over Gaza, waarin wordt vastgesteld dat Israël zich daar schuldig maakt aan genocide. Toch wil de VVD dat woord nog niet in de mond nemen. Waarom niet?
„Wij zeggen op geen enkel moment: wij garanderen dat er nu in Gaza géén genocide plaatsvindt, en dat het allemaal prima binnen het oorlogsrecht plaatsvindt. Wij zeggen alleen: zorg dat er een eind aan komt. En doe er onderzoek naar.”
Er is dus net onderzoek naar afgerond.
„U weet dat daar heel veel verschillende… ook onafhankelijken en deskundigen, iedereen een eigen mening heeft.”
Het zijn uitzonderingen die zeggen dat er geen genocide plaatsvindt.
„Ik zeg u: er zit hier in ieder geval niemand die de ene kant of de andere kant loopt te verdedigen. Dat doe ik niet. Ik ben wel tegen die eenzijdige druk op Israël en doen alsof Hamas lieverdjes zijn. Dat gebeurt me iets te veel in de debatten.„
Ach ach ach.
De enige logische verklaring voor het dragen van zo'n bril lijkt me inderdaad het effect van chemtrails.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/eldesmarque/status/1975945206819148092
Hahahahhahaha @:rellende_rotscholier
Of lid van de fanclub van Dion Graus.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De enige logische verklaring voor het dragen van zo'n bril lijkt me inderdaad het effect van chemtrails.
Waar vind je dát nou weer?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer leefden de dinosauriërs?
Dat is niet zo moeilijk, daar zijn bewijzen van. Tegelijk met de mensen, want er zijn op tientallen, misschien wel honderden, plekken gefossiliseerde menselijke voetstappen onder de skeletten van dinosauriërs gevonden.
Dit is mijn onbetwiste hoogtepunt van de dag.
U leest het allemaal op het onvolprezen FOK!forum. Blijven doneren!
Ik ben er nog niet over uit of dit sarcastisch bedoeld was of niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer leefden de dinosauriërs?
Dat is niet zo moeilijk, daar zijn bewijzen van. Tegelijk met de mensen, want er zijn op tientallen, misschien wel honderden, plekken gefossiliseerde menselijke voetstappen onder de skeletten van dinosauriërs gevonden.
Dit is mijn onbetwiste hoogtepunt van de dag.
U leest het allemaal op het onvolprezen FOK!forum. Blijven doneren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |