Onee wat doe je nou?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1557 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟨🟨
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟨🟨🟩⬜
Woordle6 1353 3/6
⬜⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨🟩🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ach Drizztquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1557 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟨🟨
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟨🟨🟩⬜
Woordle6 1353 3/6
⬜⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨🟩🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Geeft allemaal niks, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1557 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟨🟨
⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟨🟨🟩⬜
Woordle6 1353 3/6
⬜⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨🟩🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kreeg je er nog maar eenquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zei ik ook toen jij een ban had
pure leugens in deze TTquote:
Wat een slimme jongen ben jequote:Op dinsdag 23 september 2025 09:07 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1557 5/6
🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟨⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1353 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟩⬛🟩🟩
🟩⬛🟨⬛🟨⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Gohquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1557 4/6
⬜🟨⬜🟨⬜
⬜⬜🟩⬜🟩
⬜🟨🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1353 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟨⬜🟨🟨
🟨🟨⬜⬜🟨🟨
⬜🟨⬜🟨🟨🟨
🟨🟨⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟨🟨🟩🟩
quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1557 4/6
⬜🟨⬜🟨⬜
⬜⬜🟩⬜🟩
⬜🟨🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1353 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟨⬜🟨🟨
🟨🟨⬜⬜🟨🟨
⬜🟨⬜🟨🟨🟨
🟨🟨⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟨🟨🟩🟩
Ja, maak dit subforum ook nog even kapot ja.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat ik hier wat ga posten.
Mie met groenten kip ei en cashewnotenquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Sow, hoppa, biem.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, maak dit subforum ook nog even kapot ja.
Dit is de tweede dag op rij, mocht het morgen weer niet goed zijn begin ik mij zorgen te maken.quote:
Lasagnequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is de tweede dag op rij, mocht het morgen weer niet goed zijn begin ik mij zorgen te maken.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1556 3/6
⬜🟨🟩🟩🟨
🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1352 4/6
🟨🟩⬜⬜🟩⬜
⬜⬜🟨🟨🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dus je kan weer windjes laten?quote:Op woensdag 24 september 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
Uitbouw bijna wind- en waterdicht.
@:GGMM
@:Frozen-assassin
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus je kan weer windjes laten?
Leuk, heb maand terug ook nieuwe pc gebouwd. Was alweer bijna 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, met wat geluk is de nieuwe computer vandaag binnen, en wat vind ik het toch geniaal dat harde schijven tegenwoordig M.2 zijn, nog kleiner dan geheugenreepjes
Specs aub.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk, heb maand terug ook nieuwe pc gebouwd. Was alweer bijna 10 jaar geleden.
Genot hoe makkelijk het is.
Laten we zeggen, ik had jouw verbouwing ermee kunnen betalen.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we zeggen, ik had jouw verbouwing ermee kunnen betalen.
En Onlo Jr?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga straks over op een laptop. Geen plek meer voor mijn pc.
Battlefield 6 binnenkort.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Welke games of applicaties draai je erop?
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe maar luxe. Al je downloads op een externe?quote:Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, met wat geluk is de nieuwe computer vandaag binnen, en wat vind ik het toch geniaal dat harde schijven tegenwoordig M.2 zijn, nog kleiner dan geheugenreepjes
Wat een mooie flex.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee het bedrag.quote:
Heb je zoveel stress dat je niet kunt slapen?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:22 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1354 6/6
🟨🟩🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Er ging vanochtend iets mis (1 uur slaap uiteraard), vandaar de eerste drie dezelfde pogingen
Ter info
Woordle 1558 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
2k denk ik. Als je nieuwe spellen speelt en een behoorlijke videokaart koopt kost dat alleen al tegenwoordig vele honderden euro's.quote:
Ik heb een jaar terug een laptop gekocht voor duizend+ euro. 2x opgestart en inmiddels aan mijn oma gegeven.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
2k denk ik. Als je nieuwe spellen speelt en een behoorlijke videokaart koopt kost dat alleen al tegenwoordig vele honderden euro's.
Je deed er niks mee of wat was de reden van doorgeven?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb een jaar terug een laptop gekocht voor duizend+ euro. 2x opgestart en inmiddels aan mijn oma gegeven.
Jaloers op Coco dat hij "games" kan spelen.
Wilde weer eens een spel spelen maar lukte mij echt niet meer om de aandacht erbij te houden.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je deed er niks mee of wat was de reden van doorgeven?
Apart dat je dan koos voor een laptop, als het voor gamen was. Tijdens corona speelden wij hier regelmatig Haxball, dat was voor jou vast ook nog wel te doen qua aandacht en heb je ook geen super pc voor nodig.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wilde weer eens een spel spelen maar lukte mij echt niet meer om de aandacht erbij te houden.
de reden is minder positief maar het leven is helaas eindig.
@KingRoland was even eerder langsgeweestquote:Een bezoeker van een tuincentrum in Roosendaal heeft dinsdagmiddag in een emmer geplast toen ze geen gebruik kon maken van het toilet. De vrouw pakte de emmer bij de kassa, plaste erin en goot de inhoud daarna over de grond. Omroep Brabant heeft beelden van het incident gedeeld.
Eigenaar Hendrik-Jan Verheijen is furieus. De vrouw vroeg hem of ze gebruik kon maken van de wc, maar die was verstopt en dus niet toegankelijk. "Dan ga ik wel ergens anders zitten", zou de klant tegen hem hebben gezegd, waarna ze de emmer pakte en haar behoefte deed. "Ik kan het nog steeds niet geloven", zegt de eigenaar bij de regionale omroep.
Zin inquote:Op woensdag 24 september 2025 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Sow... Trailertje hoor
Bekijk deze YouTube-video
Zondag volgens mij het gebroken hart syndroom voor de tweede keer opgelopen in mijn leven, 3 flinke tikken op mijn borst gehad.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je zoveel stress dat je niet kunt slapen?
Nog geen 40 maar al voor 300 jaar stress gehadquote:Op donderdag 25 september 2025 09:08 schreef mitt het volgende:
Diepgang op de vroege morgen.
Arme @:vrijgevochten
Veelbelovende computer al met al.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerste woordle vanaf nieuwe computer
Woordle 1559 2/6
🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1355 5/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Sterkte. Als je de oplossing maar niet in drank gaat zoeken.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zondag volgens mij het gebroken hart syndroom voor de tweede keer opgelopen in mijn leven, 3 flinke tikken op mijn borst gehad.
Dus nu een aantal nachten erg weinig slaap omdat mijn hoofd/gedachten vrij intens zijn.
Ondertussen knalt er ook nog een teveel aan kundalini energie door mijn lichaam door veel spiritueel werk en heb ik ook nog een tweelingziel waarmee ik een energetisch lichaam deel.
Gebroken hart herstelt wel maar moeilijker met weinig rust.
De huisarts verwacht mij zometeen om wellicht het hart wat te laten herstellen en gedachten wat te doen afvlakken.
Vannacht even bij pa en ma geslapen a drie uur.
Alhier uw nieuwe @:tong80
Link?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
4 op een rij in dooie Jerryson topic
Ik haal denk ik iets af #viesdikquote:Op donderdag 25 september 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik haal denk ik iets af #viesdik
Jammer maat, miste je alquote:Op donderdag 25 september 2025 15:25 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik ben wat minder aanwezig om dopamine te verminderen
Dit ter info
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd gemediteerd, de dopamine levels zullen wel snel weer wat op orde zijn na behoorlijk acute stress. Ik ga hele dagen mediteren nu vermoedelijk.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sterkte. Als je de oplossing maar niet in drank gaat zoeken.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd gemediteerd, de dopamine levels zullen wel snel weer wat op orde zijn na behoorlijk acute stress. Ik ga hele dagen mediteren nu vermoedelijk.
Nog even kijken wat ik met de tweelingziel sekstelepathie ga doen, want ik voel het als ze seksueel aan mij denkt dus dat zal omgekeerd hetzelfde zijn. Het is vrij intens dus niet iets om mee te ouwehoeren.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:39 schreef Tjacka het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN EN TOPICGEKKIES @:VRIJGEVOCHTEN
BIJNA WEEKEND
BIJNA VAKANTIE
BIJNA NIEUWE BAAN
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ze lijken een beetje door de woorden heen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1560 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1356 6/6
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wtf
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:39 schreef Tjacka het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN EN TOPICGEKKIES @:VRIJGEVOCHTEN
BIJNA WEEKEND
BIJNA VAKANTIE
BIJNA NIEUWE BAAN
JAAAAAAAAAAAAAAAA
bedanktquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:04 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1560 4/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟨🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1356 5/6
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
🟩🟩⬜🟨🟨⬜
🟩🟩⬜⬜🟨🟨
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
[..]
Gefeliciteerd!
is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat je een nieuwe baan hebt.
Liefquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
raar
maar ook wel lief
ik ben ook trots op jou
Jammer, het is een leuke user.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:50 schreef onlogisch het volgende:
de_boswachter
Forumgebruiker @:de_boswachter is even niet meer onder ons boys
Dan gaat er iets mis met de TT.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:50 schreef onlogisch het volgende:
de_boswachter
Forumgebruiker @:de_boswachter is even niet meer onder ons boys
Pijnlijk voor alle betrokkenen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan gaat er iets mis met de TT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |