Dit lijkt wel een samenvatting van de VBL sc.quote:"Het is de afgelopen jaren ook heel erg gezellig geweest in stadions", licht De Jong de populariteit toe. "Er zijn relatief weinig incidenten. Mensen voelen zich veilig en welkom. Het collectief beleven wordt echt gewaardeerd, blijkt uit onderzoek. Samen juichen, samen huilen."
Die Woordles bieden anders bar weinig gezelligheid als ze niet gebruikt worden om een gezellig praatje aan te knopen met elkaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een samenvatting van de VBL sc.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die Woordles bieden anders bar weinig gezelligheid als ze niet gebruikt worden om een gezellig praatje aan te knopen met elkaar.
Akkoord.quote:"Fans zijn al op tijd bij een stadion en nemen onder het genot van een drankje de opstelling met elkaar door bij het barretje op de hoek. Idealiter zou een club dat zelf kunnen faciliteren, om ook daar meer inkomsten uit te kunnen halen."
Lekker maatjequote:Op zaterdag 20 september 2025 09:25 schreef Aberkullie het volgende:
Woordle 1554 4/6
⬜⬜⬜🟩⬜
⬜🟨⬜🟩⬜
⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen ik ben er weer
Inmiddels massale rellen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch en ik kijken nu al ontzettend uit naar een demo waar alleen voetbalhooligans en gekkies op af gaan komen
WIJ SIJN NEDURLAND
Onze voetbalwedstrijd is hierom afgelast omdat de tegenpartij een demonstrasie had.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch en ik kijken nu al ontzettend uit naar een demo waar alleen voetbalhooligans en gekkies op af gaan komen
WIJ SIJN NEDURLAND
Hahahaquote:Op zondag 21 september 2025 06:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1351 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordle6 1351 X/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟨⬛⬛🟨
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
![]()
Ze waren niet makkelijk maar je hebt wel een borrel op, toch?quote:Op zondag 21 september 2025 19:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou doei!
Woordle6 1351 X/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
Ik begon gelukkig met een "sch" woord.quote:Op zondag 21 september 2025 20:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze waren niet makkelijk maar je hebt wel een borrel op, toch?
Ga ik morgen ook proberen!quote:Op zondag 21 september 2025 20:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik begon gelukkig met een "sch" woord.
Bij nazi's of bij antifa?quote:Op zondag 21 september 2025 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Krijg weer talloze likes na een post in een extreemrechts topic. Man wat ben ik toch populair
Neequote:Op zondag 21 september 2025 20:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze waren niet makkelijk maar je hebt wel een borrel op, toch?
ben je dan ook minder vaak geil?quote:Op maandag 22 september 2025 08:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Neeik heb al 3 weken geen alcohol
like gegeven maatjequote:Op zondag 21 september 2025 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Krijg weer talloze likes na een post in een extreemrechts topic. Man wat ben ik toch populair
Sekstoerist Ben maakt nog steeds slachtoffers. @Roesjesjagerquote:Op maandag 22 september 2025 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
genot @:jancees @:doublepain @:onlogisch
quote:Op maandag 22 september 2025 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker, ook jou voeg ik toe aan mijn digitale vriendenlijst
Ik wil liever niet in een lijstje met de_boswachter.quote:Op maandag 22 september 2025 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij staat nu in een illuster rijtje makker. Fokkers die jou voorgingen:
@:GGMM
@:Tarado
@:Lange_Lans
@:Jojoortje
@:Littlerabbit
@:Zipportal
@:Coco
@:anoniem_09122020101410 (Ik denk dat dit @:Scrummie1.0 was)
@:Pisces29
@:anoniem_02112020013733 (Ik denk dat dit @:Scrummie2.0 was)
@:Knutdeijsbeer
@:Caland
@:Ajacied422
@:AFCNiels (rip #NEVER4GET)
@:Elan
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Flitsbezorger
Prima. Ik heb je nu als vriend verwijderdquote:Op maandag 22 september 2025 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil liever niet in een lijstje met de_boswachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |