Autist @Kapitein_Scheurbuik neemt alles letterlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:56 schreef onlogisch het volgende:
@:rambodirk krijgt een ferme oplawaai te verwerken van @:kapitein_scheurbuik in NWS
Kapitein scheurbuik veegt simpelweg domme argumenten van tafel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Autist @:kapitein_scheurbuik neemt alles letterlijk.
Bohh... Wat jammer. @de_boswachterquote:Bovendien: een wit broekje wordt bij regen transparant. Van der Heijde, aanvaller in het selectieteam van DSS Haarlem: ,,En dan heb je het gevoel dat iedereen je ondergoed kan zien. Niet iedereen heeft ook nog zo'n slidingbroekje onder zijn voetbalbroek aan.''
Dan maar geen broekjes.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:44 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)esteldheid~a31868d0/
[..]
Bohh... Wat jammer. @:de_boswachter
quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch en ik kijken nu al ontzettend uit naar een demo waar alleen voetbalhooligans en gekkies op af gaan komen
WIJ SIJN NEDURLAND
Wat twijfelachtige sprekers, een matige opkomst en rellen waar anderen dan ongetwijfeld de schuld van krijgenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/Els_rechts/status/1969055721317703984
Arme Els
Nog geen stormlooptopic, maar wel vast een emotioneel voorzetje gegevenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:21 schreef Caland het volgende:
Even een toppa in NWS aangemaakt
Ik verwacht jullie aanwezigheid
Dat komt morgen welquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nog geen stormlooptopic, maar wel vast een emotioneel voorzetje gegeven.
We zien je vooraan morgen op de streamquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch en ik kijken nu al ontzettend uit naar een demo waar alleen voetbalhooligans en gekkies op af gaan komen
WIJ SIJN NEDURLAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |