Je bent volgens mij ook weinig gemotiveerd, je mag best een dagje overslaanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1566 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Tja
Bijna een kopie van mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:29 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1567 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1363 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja klopt. Hoofd in de wolkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je bent volgens mij ook weinig gemotiveerd, je mag best een dagje overslaan
Wat heeft @GGMM nou weer gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoofd in de wolken
Denk ik
Helemaal niksquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heeft @:ggmm nou weer gedaan
Vertel ons alles.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk ik
Laat je niet te makkelijk inpakken, die vent die je had was duidelijk waardeloos daar steekt iedereen geweldig bij af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk ik
We hebben het leukquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Laat je niet te makkelijk inpakken, die vent die je had was duidelijk waardeloos daar steekt iedereen geweldig bij af.
Wat leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We hebben het leuk
En ben er achtergekomen dat Eindhoven maar 1 uur en een kwartier rijden is
Ik dacht 1 uur en 35 minuten
Einde verhaal.
Jij elk moment van de dag maatquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Na je reactie in het Feyenoord-topic kan ik dit helaas niet over mijn hart verkrijgen.
Wil de echte Slim Shady opstaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Na je reactie in het Feyenoord-topic kan ik dit helaas niet over mijn hart verkrijgen.
Heeft hij een grote?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We hebben het leuk
En ben er achtergekomen dat Eindhoven maar 1 uur en een kwartier rijden is
Ik dacht 1 uur en 35 minuten
Einde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |