Veelbelovende computer al met al.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerste woordle vanaf nieuwe computer
Woordle 1559 2/6
🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1355 5/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Sterkte. Als je de oplossing maar niet in drank gaat zoeken.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zondag volgens mij het gebroken hart syndroom voor de tweede keer opgelopen in mijn leven, 3 flinke tikken op mijn borst gehad.
Dus nu een aantal nachten erg weinig slaap omdat mijn hoofd/gedachten vrij intens zijn.
Ondertussen knalt er ook nog een teveel aan kundalini energie door mijn lichaam door veel spiritueel werk en heb ik ook nog een tweelingziel waarmee ik een energetisch lichaam deel.
Gebroken hart herstelt wel maar moeilijker met weinig rust.
De huisarts verwacht mij zometeen om wellicht het hart wat te laten herstellen en gedachten wat te doen afvlakken.
Vannacht even bij pa en ma geslapen a drie uur.
Alhier uw nieuwe @:tong80
Link?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
4 op een rij in dooie Jerryson topic
Ik haal denk ik iets af #viesdikquote:Op donderdag 25 september 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
quote:Op donderdag 25 september 2025 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik haal denk ik iets af #viesdik
Jammer maat, miste je alquote:Op donderdag 25 september 2025 15:25 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik ben wat minder aanwezig om dopamine te verminderen
Dit ter info
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd gemediteerd, de dopamine levels zullen wel snel weer wat op orde zijn na behoorlijk acute stress. Ik ga hele dagen mediteren nu vermoedelijk.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sterkte. Als je de oplossing maar niet in drank gaat zoeken.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd gemediteerd, de dopamine levels zullen wel snel weer wat op orde zijn na behoorlijk acute stress. Ik ga hele dagen mediteren nu vermoedelijk.
Nog even kijken wat ik met de tweelingziel sekstelepathie ga doen, want ik voel het als ze seksueel aan mij denkt dus dat zal omgekeerd hetzelfde zijn. Het is vrij intens dus niet iets om mee te ouwehoeren.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:39 schreef Tjacka het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN EN TOPICGEKKIES @:VRIJGEVOCHTEN
BIJNA WEEKEND
BIJNA VAKANTIE
BIJNA NIEUWE BAAN
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ze lijken een beetje door de woorden heen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1560 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1356 6/6
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wtf
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:39 schreef Tjacka het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN EN TOPICGEKKIES @:VRIJGEVOCHTEN
BIJNA WEEKEND
BIJNA VAKANTIE
BIJNA NIEUWE BAAN
JAAAAAAAAAAAAAAAA
bedanktquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:04 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1560 4/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟨🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1356 5/6
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
🟩🟩⬜🟨🟨⬜
🟩🟩⬜⬜🟨🟨
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
[..]
Gefeliciteerd!
is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat je een nieuwe baan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |