Goedemorgen hopelijk ben je weer snel opgeflikkerd met je minderwaardige gejank over penislengte in een roerige periode in je levenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:26 schreef Tjacka het volgende:
Goedemorgen vrienden en vriendinnen en goedemorgen @:vrijgevochten
Ben jij buiten fok om ook zo bijzonder?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Goedemorgen hopelijk ben je weer snel opgeflikkerd met je minderwaardige gejank over penislengte in een roerige periode in je leven
Ophoeren
wtfquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Goedemorgen hopelijk ben je weer snel opgeflikkerd met je minderwaardige gejank over penislengte in een roerige periode in je leven
Ophoeren
Ik ben hier echt een heer vergeleken met buiten fok omquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ben jij buiten fok om ook zo bijzonder?
Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ophoeren
Jeetje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ophoeren
Ook hallo!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ophoeren
Er is iets mis met jouquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ophoeren
Er speelde iets energetisch tussen ons en dat bleek al uit je goedemorgen wensen, het is goed dat het nu besproken is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Understatement. Ik ben hier wel door geraakt.
Ik laat mij niet uitmaken voor rotte vis. Kut wappie!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er speelde iets energetisch tussen ons en dat bleek al uit je goedemorgen wensen, het is goed dat het nu besproken is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ophoeren
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik laat mij niet uitmaken voor rotte vis. Kut wappie!
Hahahahahahaquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1570 X/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟨🟩⬜⬜
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
Gepost op 10:10:10, Befbekje zou trots op je zijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1570 X/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟨🟩⬜⬜
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
Erg jammer dat het niet op 10 oktober de 10e post was. Verder wel eens jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gepost op 10:10:10, Befbekje zou trots op je zijn
Dayquote:Op maandag 6 oktober 2025 13:12 schreef GGMM het volgende:
Day soort mensen hikken ook opeens uit het niets één a twee keer per dag
En ze niezen altijd als een olifant
Echt zo smerig
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:49 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hardop ademen horen niet thuis in deze mooie maatschappij
Dayquote:Op maandag 6 oktober 2025 13:12 schreef GGMM het volgende:
Day soort mensen hikken ook opeens uit het niets één a twee keer per dag
En ze niezen altijd als een olifant
Echt zo smerig
Het zijn altijd wat mollige mensen inderdaadquote:
Belangrijk zijn op een stervend forum moet lukken met zwaar ademigheidquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn altijd wat mollige mensen inderdaad
Als je niet op je eetpatroon kan letten wat kan je dan eigenlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |