Hier gaat iets mis?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1564 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟩⬜⬜
⬜⬜🟩🟩⬜
🟩��🟩🟩⬜
Wtf
Woordle6 1360 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨🟩
⬜🟩⬜⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Pfoe.
Mijn adblocker blokkeert die shit helaas n.. ik bedoel superleuk toch al die extraatjes op de pagina te zienquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:58 schreef ayasesan het volgende:
ok danny
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier nog een voor jequote:Op dinsdag 30 september 2025 23:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mijn adblocker blokkeert die shit helaas n.. ik bedoel superleuk toch al die extraatjes op de pagina te zien
Doe eens even normaalquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:01 schreef ayasesan het volgende:
[..]
hier nog een voor je
[ afbeelding ]
Owja niet vergeten....quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:43 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1565 4/6
🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1361 6/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩🟨
⬛🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:05 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)kieswijzer~aa9b9236/
[ afbeelding ]
Alvast je naam aanpassen naar Mohammed in het BRP.quote:
Krijg je volksmenner Timmermans er gratis bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Geheel volgens plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb precies hetzelfde. Jij hebt vast ook over een hoop stellingen geen sterke mening.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Geheel volgens plan.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Krijg je volksmenner Timmermans er gratis bij.Timmermans moet GL lozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VVD moet Dilan lozen.
Juffrouw Jetten moet een andere partij kiezen.
En al die dertigers, veertigers die voor het CDA gaan omdat het voelt als jongens onder elkaar met die knul die nergens antwoord op heeft. En God komt er ook nog bij kijken.
Wat een ellende.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Timmermans moet GL lozen.
VVD moet Dilan lozen.
En al die dertigers, veertigers die voor het CDA gaan omdat het voelt als jongens onder elkaar met die knul die nergens antwoord op heeft. En God komt er ook nog bij kijken.
Wat een ellende.
Wat is jouw bindende stemadvies dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Timmermans moet GL lozen.
VVD moet Dilan lozen.
Wat een ellende.
Zeer zelden de balk in het laatste kwart geschoven inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Jij hebt vast ook over een hoop stellingen geen sterke mening.
Ik 1x volgens mij. Ik verwelkom je in de 72% CDA-club.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeer zelden de balk in het laatste kwart geschoven inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |