SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
@Dotteke typo in de TT!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gefeliciteerd met @StevenHyde !quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 22 september 2025 12:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met @:stevenhyde !![]()
![]()
Er wordt op mij gewachtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een baas !quote:Op maandag 22 september 2025 12:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met @:stevenhyde !![]()
Niet meerquote:
@Dotteke kan je _UserName_ ervan maken?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
WIe is er nu jarig dan?quote:Op maandag 22 september 2025 12:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik haal gewoon @:stevenhyde en @:_username_ door elkaar![]()
Niemand maar @_usersname_ is aangenomenquote:
Vooruit danquote:Op maandag 22 september 2025 12:58 schreef MooieTop6 het volgende:
@:dotteke kan je _UserName_ ervan maken?
Deze vrouw hequote:
Helemaal waus die gast hoorquote:Op maandag 22 september 2025 12:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik haal gewoon @:stevenhyde en @:_username_ door elkaar![]()
![]()
![]()
O dat is fijnquote:Op maandag 22 september 2025 12:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niemand maar @:_usersname_ is aangenomen
Gefeliciteerd @_UserName_
Zijn dan ook allebei 2 bazenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@_UserName_ Gefeliciteerd !Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Daar drink ik een kop koffie op.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar hoef jij toch niet voor te bedanken?quote:Op maandag 22 september 2025 13:31 schreef StevenHyde het volgende:
Haha
Bedankt iedereen met de felicitaties voor usernames baan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IIk had eerst 'gefeliciteerd StevenHyde' als TTquote:Op maandag 22 september 2025 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hoef jij toch niet voor te bedanken?
Vriend Voralbergse Bergkäsequote:Op maandag 22 september 2025 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
Gefeliciteerd voor de gefeliciteerden![]()
![]()
Fanatiekeling!quote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
had gisteren gewoon 86 punten behaald, hoe danProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze hebben je laten laufenquote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
had gisteren gewoon 86 punten behaald, hoe dan![]()
afgelopen nacht was ik ook best actief maar had ik er geen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Iedereen weet dat jiij hier alleen post voor de punten.quote:Op maandag 22 september 2025 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
afgelopen nacht was ik ook best actief maar had ik er geenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja vanochtend was ie weer 100%quote:Op maandag 22 september 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moet de bot opgeladen worden![]()
Wir laden unsere Batterie
Jetzt sind wir voller Energie
Wir sind die Roboter
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5880 / +360 / +179 / 8975 / 9815 / 0.6
2. Dotteke / 1603 / +209 / +9 / 3025 / 3655 / 0.44
3. KillemWieft / 1023 / +30 / +26 / 613 / 903 / 1.13
4. FreshFruit / 679 / +25 / +30 / 762 / 1054 / 0.64
5. KoningWouter / 657 / +17 / +28 / 917 / 1169 / 0.56
6. kree / 614 / +0 / +0 / 1760 / 2156 / 0.28
7. devzero / 471 / +31 / +0 / 418 / 588 / 0.8
8. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
9. hemarookworst / 376 / +87 / +15 / 701 / 983 / 0.38
10. _UserName_ / 298 / +0 / +22 / 326 / 470 / 0.63
11. mario390 / 282 / +10 / +61 / 154 / 268 / 1.05
12. Masberum / 280 / +10 / +51 / 386 / 492 / 0.57
13. DJMO / 273 / +14 / +33 / 590 / 816 / 0.33
14. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
15. Pinnenmutske / 262 / +30 / +18 / 613 / 812 / 0.32
16. ToT / 251 / +18 / +0 / 1590 / 1828 / 0.14
17. Dr.Mikey / 222 / +0 / +6 / 161 / 260 / 0.85
18. MooieTop6 / 205 / +0 / +30 / 1806 / 2085 / 0.1
19. greysbones / 204 / +2 / +0 / 1586 / 1747 / 0.12
20. marc0871 / 191 / +0 / +1 / 909 / 1158 / 0.16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Verwisseld met UserT waarschijnlijkquote:Op maandag 22 september 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
Ik voel me net Vites. Heb ik punten mindering gekregen dat ik weer buiten de top 20 sta?![]()
![]()
Tijd voor puntenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Och ja, die bolk moet ik altijd nog een keer uit het Bolktopic vissen en in m'n imgur zetten, maar Mini-ToT en 1 van zijn dames zitten hier achter me!quote:![]()
![]()
Whehe, ff wachten dan maarquote:Op maandag 22 september 2025 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, die bolk moet ik altijd nog een keer uit het Bolktopic vissen en in m'n imgur zetten, maar Mini-ToT en 1 van zijn dames zitten hier achter me!![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
1x had Mini-ToT hem heel kort per ongeluk gezien en hij was van: "Hihi, bloot kontje!"Ach ja... En daarna ging ie weer verder spelen met z'n autootjes
![]()
![]()
En nu is hij met z'n vriendinnetje hier getrouwd!quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]Ach ja... En daarna ging ie weer verder spelen met z'n autootjes
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 september 2025 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu is hij met z'n vriendinnetje hier getrouwd!![]()
![]()
![]()
Whehehe ja voor de kinderen op die school is trouwen gewoon dat je elkaars beide handen vast houdt en zo in rondjes gaat dansen terwijl je "Laaaaa la laaaaa la laaaaa la laaaaa" zingt!quote:![]()
![]()
Oh maar dan zijn wij ook getrouwdquote:Op maandag 22 september 2025 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja voor de kinderen op die school is trouwen gewoon dat je elkaars beide handen vast houdt en zo in rondjes gaat dansen terwijl je "Laaaaa la laaaaa la laaaaa la laaaaa" zingt!![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 15:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dan zijn wij ook getrouwd!
Sssssst!
![]()
BoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dit post je hopelijk niet op je facebook/insta met een tag naar hem zodat zijn matties hem kunnen zien?quote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zo cute, zo warm, zo gezellig.![]()
![]()
Zie je niet dat hij een gevaarlijke dino is?quote:Op maandag 22 september 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dit post je hopelijk niet op je facebook/insta met een tag naar hem zodat zijn matties hem kunnen zien?
Ollie the labrador en zijn jongere broer hebben ook een dino pakje andersTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
achter de geraniums?quote:Op maandag 22 september 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kijk net uit het raam, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Ik dacht eerst dat het een element was tot ik zag Germanium hihi.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
tegenvallertje wel die noedels, dacht dat het een Koreaans merk was maar was van Unilever
verpakking doet denken dat je hele mond in de fik staat als je het eet, maar dat viel behoorlijk mee
5/10Uw ADH vitamine Worst
Ik doe wel even de groetjes aan haarquote:Op maandag 22 september 2025 17:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dan ben ik in de war. Excuus!
Misschien komt ze snel wel weer eens langsMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh dat zou fijn zijn. Dankjewel!quote:Op maandag 22 september 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik doe wel even de groetjes aan haar
Misschien komt ze snel wel weer eens langs![]()
![]()
Kan je die ook de groeten doen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel stokbrood gekocht![]()
Oeh lekker hoor, voor bij de soep? Of ga je er wat lekkers op doen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel stokbrood gekochtMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
gewoon beleggenquote:Op maandag 22 september 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor, voor bij de soep? Of ga je er wat lekkers op doen?Uw ADH vitamine Worst
Grussgott mag ookquote:Op maandag 22 september 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de stokbrood waar ik op doel wel![]()
![]()
Ik dacht nog even we zitten in onzin ze zit gewoon maar wat te postenquote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zo cute, zo warm, zo gezellig.
Maar niets is minder waar je hebt het echt
quote:Op maandag 22 september 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kijk net uit het raam, komt wel dichtbij zo
Ik vind het wel cute uit zienquote:Op maandag 22 september 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht nog even we zitten in onzin ze zit gewoon maar wat te posten
Maar niets is minder waar je hebt het echt
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hey Jussiequote:![]()
Zo net weer een ingelaste teams vergadering gehad.
Nu eten op, afwas weg en even nog FOK! kijken en dan verhuis ik naar de bank
Ja serieuze zaak. Even goed bekijkenquote:Op maandag 22 september 2025 17:56 schreef mario390 het volgende:
niet lachen,is vor gezondheit
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ja tijd om ff lekker te chillenquote:Op maandag 22 september 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie![]()
Zo net weer een ingelaste teams vergadering gehad.
Nu eten op, afwas weg en even nog FOK! kijken en dan verhuis ik naar de bank![]()
![]()
dat gaan we doen als we langs Mario gaanquote:Op maandag 22 september 2025 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja serieuze zaak. Even goed bekijkenUw ADH vitamine Worst
Dat dus, mag jij wel even gaan eten dan let ik hier wel even opquote:
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 22 september 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat gaan we doen als we langs Mario gaan![]()
Tegenvallend filmpje, twee farts maar in zo'n lang filmpjeUw ADH vitamine Worst
ik ga morgen met trein naar werk, dan ga ik lekker furzen to the maxquote:Uw ADH vitamine Worst
Is goed Dotquote:Op maandag 22 september 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, mag jij wel even gaan eten dan let ik hier wel even op![]()
![]()
ik denk dat mario nu druk mee aan het doen is met de filmpjesUw ADH vitamine Worst
Lekker furzenquote:Op maandag 22 september 2025 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat mario nu druk mee aan het doen is met de filmpjes![]()
Die Liev tochquote:Op maandag 22 september 2025 18:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Liet je een poepje waaien?![]()
Ikke niet hoor, zoiets doe ik toch nietquote:Op maandag 22 september 2025 18:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Liet je een poepje waaien?![]()
een zeker bergdorpje in het zuiden van Oostenrijk welquote:Op maandag 22 september 2025 18:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Liet je een poepje waaien?Uw ADH vitamine Worst
Waarom niet? Anders buikpijn enzoquote:Op maandag 22 september 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, zoiets doe ik toch niet![]()
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Maar vrouwen poepen ook niet toch?quote:Op maandag 22 september 2025 18:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Waarom niet? Anders buikpijn enzoDus laten ze ook geen scheetjes
Dan is mijn vriendin geen vrouwquote:Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar vrouwen poepen ook niet toch?Dus laten ze ook geen scheetjes
Je bent zelf toch ook een scheetje?quote:Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar vrouwen poepen ook niet toch?Dus laten ze ook geen scheetjes
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan is mijn vriendin geen vrouw
Maar geen stink scheetjequote:Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook een scheetje?
En haar dochter ook niet... Toen die hier tijdelijk even woonde was het 's ochtends geen pretje als ze als eerste naar het toilet was...quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Een goede kak moet ook ruiken ( stinken )quote:Op maandag 22 september 2025 18:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En haar dochter ook niet... Toen die hier tijdelijk even woonde was het 's ochtends geen pretje als ze als eerste naar het toilet was...![]()
Ja, maar niet zo erg dat de pot zich terug probeert te trekken in het riool...quote:Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een goede kak moet ook ruiken ( stinken )
Zo dat is wel erg jaquote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo erg dat de pot zich terug probeert te trekken in het riool...
hoezo dat video is me op mobilphone youtube vorgeslagen gewordenquote:Op maandag 22 september 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
ben je al lekker aan het furzen @:mario390?![]()
Gelukkig bleef ze over het algemeen lang op bed liggen dus kwam niet zo heel vaak voor. En hing er ook vanaf wat ze de avond ervoor had gegeten. Overigens geldt dat laatste ook voor mij want als ik bepaalde dingen eet dan kun je er het eerste uur ook niet meer zijnquote:
ja algoritme omdat je vaak naar dit soort filmpjes kijktquote:Op maandag 22 september 2025 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo dat video is me op mobilphone youtube vorgeslagen gewordenUw ADH vitamine Worst
Je moet natuurlijk wel in de bubbel blijven waar je in terecht bent gekomenquote:Op maandag 22 september 2025 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja algoritme omdat je vaak naar dit soort filmpjes kijkt
Google kent je beter dan jezelfquote:Op maandag 22 september 2025 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja algoritme omdat je vaak naar dit soort filmpjes kijkt
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
pff neee ik heb piefkesaga gezoektquote:Op maandag 22 september 2025 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja algoritme omdat je vaak naar dit soort filmpjes kijkt![]()
hoewel het nog best een heel aardig dagje was zo vandaag met het zonnetje (hier althans)quote:Op maandag 22 september 2025 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag is herfst begonnen, nog 179 dagen tot lente
Do what you love, love what you do!![]()
Ja was primaquote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
hoewel het nog best een heel aardig dagje was zo vandaag met het zonnetje (hier althans)Uw ADH vitamine Worst
zal wel beetje wat van de laatste oke dagen zijn. brrrrr die herfst weer met veel wind en regen, ben er geen fan van.quote:
Vanochtend was het trouwens behoorlijk koud. maar toen het zonnetje kwam was het best wel weer lekker weer.Do what you love, love what you do!![]()
Indian Summer.quote:Op maandag 22 september 2025 18:56 schreef JustinK het volgende:
In oktober straks ook weer gewoon 20 graden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker onderwerp
Hearlik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Glen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Scheelt wel trappen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou het nog wel even bij koffiequote:
die scooter heeft wel cruise control, dus knopje indrukken en gaanquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben weer aan het ruzieen met Word, man o man wat een geklungel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Versquote:
Wat wil er nu niet dan?quote:Op maandag 22 september 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Ben weer aan het ruzieen met Word, man o man wat een geklungel weer
![]()
Helemaal niets, de hele indeling zoals ik hem altijd heb staan is wegquote:
Geen kop en voet tekst meer in de al bestaande documenten
Echt wat er aan de hand is met Word geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedenavond Heer MT6.quote:
Kan je het niet ergens dat weer instellen?quote:Op maandag 22 september 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets, de hele indeling zoals ik hem altijd heb staan is weg
Echt wat er aan de hand is met Word geen ideeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ctrl + Alt + Gooi uit het raamquote:Op maandag 22 september 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets, de hele indeling zoals ik hem altijd heb staan is weg
Echt wat er aan de hand is met Word geen idee![]()
Ja natuurlijk kan dat, maar dan moet ik daar even rustig voor gaan zittenquote:Op maandag 22 september 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je het niet ergens dat weer instellen?
We hadden vanavond teams vergadering en moest iets maken om morgen na een andere teams vergadering gelijk te versturen. Maar ggggrrrrrr.
Ik heb wel wat gemaakt nu hoor, maar niet zoals ik altijd doe.
Moet daar even rustig voor gaan zitten. Maar dat de bestaande documenten ook anders zijn dan opgeslagen is raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@loveislikeakiss Gelukkige Equinox gewenst![]()
https://spaceweather.com/quote:HAPPY EQUINOX: Today is the northern autumnal equinox. That's good news for sky watchers because auroras love equinoxes. Around this time of year, the magnetic fields of Earth and sun can link together, setting the stage for geomagnetc storms. Researchers call it the "Russell-McPherron effect," but you can just think of it as "fall colors."Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik zou het bijna doen wat een gekloot zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan gewoon in R'damquote:Op maandag 22 september 2025 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alsof het een ouwe pan bami is![]()
Gewoon traditie in Rotterdamquote:
Hey Nijn
* DerRabbit gooit een pan bami naar justin zijn hoofdquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 22 september 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gooit een pan bami naar justin zijn hoofd![]()
![]()
Ik kan mijn muis ook een dagje bij je langs sturen, dan smeek je binnen 0,00000002 seconden al om 450 miljoen miljard pannen bami die naar je hoofd geslingerd wordenquote:![]()
quote:
Dealquote:Op maandag 22 september 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn muis ook een dagje bij je langs sturen, dan smeek je binnen 0,00000002 seconden al om 450 miljoen miljard pannen bami die naar je hoofd geslingerd worden![]()
![]()
![]()
Veel succes en thanks voor mijn paar seconden van rustquote:![]()
![]()
Voor jou altijdquote:Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes en thanks voor mijn paar seconden van rust![]()
![]()
![]()
![]()
Doet je water het alweer?quote:
En kan je alweer kakken ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan nog maar een zeer lieflijke bolk voor jequote:![]()
Woeiiiiiquote:Op maandag 22 september 2025 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan nog maar een zeer lieflijke bolk voor je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fifa 23?quote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde heeft na 2,5 jaar weer eens fifa aangeschaft. Jaren aan verslaafd geweest![]()
![]()
![]()
Lokwinske nog.quote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde heeft na 2,5 jaar weer eens fifa aangeschaft. Jaren aan verslaafd geweest
Gefeliciteerd.quote:
Is dat lookbox gokken gedoe nog steeds een ding in Fifa?quote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde heeft na 2,5 jaar weer eens fifa aangeschaft. Jaren aan verslaafd geweestOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mag niet meer in NLquote:Op maandag 22 september 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat lookbox gokken gedoe nog steeds een ding in Fifa?![]()
![]()
Ik las het. Veel succes Steven.quote:
Je kunt preview pack openen en beslissen of je wil betalen nuquote:Op maandag 22 september 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat lookbox gokken gedoe nog steeds een ding in Fifa?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: