Een goede kak moet ook ruiken ( stinken )quote:Op maandag 22 september 2025 18:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En haar dochter ook niet... Toen die hier tijdelijk even woonde was het 's ochtends geen pretje als ze als eerste naar het toilet was...
Ja, maar niet zo erg dat de pot zich terug probeert te trekken in het riool...quote:Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een goede kak moet ook ruiken ( stinken )![]()
Zo dat is wel erg jaquote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo erg dat de pot zich terug probeert te trekken in het riool...
hoezo dat video is me op mobilphone youtube vorgeslagen gewordenquote:Op maandag 22 september 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
ben je al lekker aan het furzen @:mario390?
Gelukkig bleef ze over het algemeen lang op bed liggen dus kwam niet zo heel vaak voor. En hing er ook vanaf wat ze de avond ervoor had gegeten. Overigens geldt dat laatste ook voor mij want als ik bepaalde dingen eet dan kun je er het eerste uur ook niet meer zijnquote:
ja algoritme omdat je vaak naar dit soort filmpjes kijktquote:Op maandag 22 september 2025 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo dat video is me op mobilphone youtube vorgeslagen geworden
Je moet natuurlijk wel in de bubbel blijven waar je in terecht bent gekomenquote:Op maandag 22 september 2025 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja algoritme omdat je vaak naar dit soort filmpjes kijkt
Google kent je beter dan jezelfquote:Op maandag 22 september 2025 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pff neee ik heb piefkesaga gezoektquote:Op maandag 22 september 2025 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoewel het nog best een heel aardig dagje was zo vandaag met het zonnetje (hier althans)quote:Op maandag 22 september 2025 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag is herfst begonnen, nog 179 dagen tot lente
Ja was primaquote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
hoewel het nog best een heel aardig dagje was zo vandaag met het zonnetje (hier althans)
zal wel beetje wat van de laatste oke dagen zijn. brrrrr die herfst weer met veel wind en regen, ben er geen fan van.quote:
Indian Summer.quote:Op maandag 22 september 2025 18:56 schreef JustinK het volgende:
In oktober straks ook weer gewoon 20 graden
Scheelt wel trappen.quote:
Ik hou het nog wel even bij koffiequote:
die scooter heeft wel cruise control, dus knopje indrukken en gaanquote:
quote:
Heer Versquote:
Wat wil er nu niet dan?quote:Op maandag 22 september 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Ben weer aan het ruzieen met Word, man o man wat een geklungel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |