dat gaan we doen als we langs Mario gaanquote:Op maandag 22 september 2025 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja serieuze zaak. Even goed bekijken
Dat dus, mag jij wel even gaan eten dan let ik hier wel even opquote:
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 22 september 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat gaan we doen als we langs Mario gaan
ik ga morgen met trein naar werk, dan ga ik lekker furzen to the maxquote:
Is goed Dotquote:Op maandag 22 september 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, mag jij wel even gaan eten dan let ik hier wel even op
Lekker furzenquote:Op maandag 22 september 2025 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat mario nu druk mee aan het doen is met de filmpjes
Die Liev tochquote:Op maandag 22 september 2025 18:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Liet je een poepje waaien?
Ikke niet hoor, zoiets doe ik toch nietquote:Op maandag 22 september 2025 18:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
een zeker bergdorpje in het zuiden van Oostenrijk welquote:Op maandag 22 september 2025 18:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Waarom niet? Anders buikpijn enzoquote:Op maandag 22 september 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ikke niet hoor, zoiets doe ik toch niet![]()
Maar vrouwen poepen ook niet toch?quote:Op maandag 22 september 2025 18:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Waarom niet? Anders buikpijn enzo
Dan is mijn vriendin geen vrouwquote:Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar vrouwen poepen ook niet toch?Dus laten ze ook geen scheetjes
Je bent zelf toch ook een scheetje?quote:Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar vrouwen poepen ook niet toch?Dus laten ze ook geen scheetjes
quote:Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan is mijn vriendin geen vrouw
Maar geen stink scheetjequote:Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook een scheetje?
En haar dochter ook niet... Toen die hier tijdelijk even woonde was het 's ochtends geen pretje als ze als eerste naar het toilet was...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |