Ik doe wel even de groetjes aan haarquote:Op maandag 22 september 2025 17:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dan ben ik in de war. Excuus!
Oh dat zou fijn zijn. Dankjewel!quote:Op maandag 22 september 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik doe wel even de groetjes aan haar
Misschien komt ze snel wel weer eens langs
Kan je die ook de groeten doen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel stokbrood gekocht
Oeh lekker hoor, voor bij de soep? Of ga je er wat lekkers op doen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel stokbrood gekocht
gewoon beleggenquote:Op maandag 22 september 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker hoor, voor bij de soep? Of ga je er wat lekkers op doen?
Grussgott mag ookquote:Op maandag 22 september 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de stokbrood waar ik op doel wel
Ik dacht nog even we zitten in onzin ze zit gewoon maar wat te postenquote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zo cute, zo warm, zo gezellig.
quote:Op maandag 22 september 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kijk net uit het raam, komt wel dichtbij zo
Ik vind het wel cute uit zienquote:Op maandag 22 september 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht nog even we zitten in onzin ze zit gewoon maar wat te posten
Maar niets is minder waar je hebt het echt
Hey Jussiequote:
Ja serieuze zaak. Even goed bekijkenquote:Op maandag 22 september 2025 17:56 schreef mario390 het volgende:
niet lachen,is vor gezondheit
Bekijk deze YouTube-video
Ja tijd om ff lekker te chillenquote:Op maandag 22 september 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie![]()
Zo net weer een ingelaste teams vergadering gehad.
Nu eten op, afwas weg en even nog FOK! kijken en dan verhuis ik naar de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |