Och ja, die bolk moet ik altijd nog een keer uit het Bolktopic vissen en in m'n imgur zetten, maar Mini-ToT en 1 van zijn dames zitten hier achter me!quote:
Whehe, ff wachten dan maarquote:Op maandag 22 september 2025 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, die bolk moet ik altijd nog een keer uit het Bolktopic vissen en in m'n imgur zetten, maar Mini-ToT en 1 van zijn dames zitten hier achter me!
quote:Op maandag 22 september 2025 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
1x had Mini-ToT hem heel kort per ongeluk gezien en hij was van: "Hihi, bloot kontje!"
En nu is hij met z'n vriendinnetje hier getrouwd!quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]Ach ja... En daarna ging ie weer verder spelen met z'n autootjes
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 september 2025 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu is hij met z'n vriendinnetje hier getrouwd!
Whehehe ja voor de kinderen op die school is trouwen gewoon dat je elkaars beide handen vast houdt en zo in rondjes gaat dansen terwijl je "Laaaaa la laaaaa la laaaaa la laaaaa" zingt!quote:
Oh maar dan zijn wij ook getrouwdquote:Op maandag 22 september 2025 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja voor de kinderen op die school is trouwen gewoon dat je elkaars beide handen vast houdt en zo in rondjes gaat dansen terwijl je "Laaaaa la laaaaa la laaaaa la laaaaa" zingt!
quote:Op maandag 22 september 2025 15:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dan zijn wij ook getrouwd
Dit post je hopelijk niet op je facebook/insta met een tag naar hem zodat zijn matties hem kunnen zien?quote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zo cute, zo warm, zo gezellig.
Zie je niet dat hij een gevaarlijke dino is?quote:Op maandag 22 september 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dit post je hopelijk niet op je facebook/insta met een tag naar hem zodat zijn matties hem kunnen zien?
achter de geraniums?quote:Op maandag 22 september 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kijk net uit het raam, komt wel dichtbij zo
Ik dacht eerst dat het een element was tot ik zag Germanium hihi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |