Deze man weetquote:
Ja, ik hou der ook niet van. Heb mijn eigenhond ook nooit mee genomen naar een eetgelegenheid.quote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook bijzonder smerig
Ach, tegenwoordig is men toch alleen met zichzelf bezig in restaurants en dergelijken. Loslopende krijsende kinderen moet je tegenwoordig ook gewoon accepterenquote:Op maandag 22 september 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik hou der ook niet van. Heb mijn eigenhond ook nooit mee genomen naar een eetgelegenheid.
Er zijn ook mensen allergisch voor honden.
O dat is ook zoiets, waarom houden de ouders de kinderen niet rustig aan tafelquote:Op maandag 22 september 2025 12:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is men toch alleen met zichzelf bezig in restaurants en dergelijken. Loslopende krijsende kinderen moet je tegenwoordig ook gewoon accepteren
Dan zijn onze kids engeltjes.quote:Op maandag 22 september 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook zoiets, waarom houden de ouders de kinderen niet rustig aan tafel
In een pannenkoeken huis waar speel atributen voor de kinderen staan prima, maar verder.
Waar is de tijd gebleven dat kinderen gewoon netjes aan tafel bleven zitten
Dan zou ik maar niet met je hond naar dat restaurant gaan, daar zitten ook mensenquote:Op maandag 22 september 2025 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben allergisch voor andere mensen, die zie je ook overal
Zellufquote:Op maandag 22 september 2025 12:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dan zijn onze kids engeltjes.
Allemaal prinsesjes en prinsjes zei mijn vader altijd, tegenwoordig worden de kinderen te veel op handen gedragenquote:Op maandag 22 september 2025 12:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dan zijn onze kids engeltjes.
Idd. Er zijn veel jengelende kinderen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal prinsesjes en prinsjes zei mijn vader altijd, tegenwoordig worden de kinderen te veel op handen gedragen
En hebben te veel te zeggen
Lekkerquote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ook. Zal zo even naar vriendin lopen.
Hou ik ook niet van hoor als ik rustig zit te etenquote:Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Er zijn veel jengelende kinderen.
Daar heb ik dan last van.
Goed ideequote:Op maandag 22 september 2025 12:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Daarom draag ik een hoofdtelefoon
Lekker, net een gepakt en een warm saucijzenbroodjequote:
Oeh smullen hoorquote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, net een gepakt en een warm saucijzenbroodje
Heerlijkquote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, net een gepakt en een warm saucijzenbroodje
Nu echt gefeliciteerd danquote:Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef _UserName_ het volgende:
Nu is het officieel,IK BEN AANGENOMEN
Congrats! Wat ga je doen?quote:Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef _UserName_ het volgende:
Kende ik nog niet. Een voorspoedige start toegewenst 1 oktoberquote:Op maandag 22 september 2025 12:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In de retailmarkt, bij de KiK
Wat een mooi nieuws! Felies!quote:Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef _UserName_ het volgende:
Is een discount kleding/non-food winkel. Zit in heel Europa met in Nederland 70 vestigingen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kende ik nog niet. Een voorspoedige start toegewenst 1 oktober
Oh dat is nog best veelquote:Op maandag 22 september 2025 12:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is een discount kleding/non-food winkel. Zit in heel Europa met in Nederland 70 vestigingen.
Gefeliciteerd! Deze man doet het gewoon eventjes hoorquote:Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef _UserName_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |