Helemaal niets, de hele indeling zoals ik hem altijd heb staan is wegquote:
Goedenavond Heer MT6.quote:
Kan je het niet ergens dat weer instellen?quote:Op maandag 22 september 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets, de hele indeling zoals ik hem altijd heb staan is weg
Geen kop en voet tekst meer in de al bestaande documenten
Echt wat er aan de hand is met Word geen idee
Ctrl + Alt + Gooi uit het raamquote:Op maandag 22 september 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets, de hele indeling zoals ik hem altijd heb staan is weg
Geen kop en voet tekst meer in de al bestaande documenten
Echt wat er aan de hand is met Word geen idee
Ja natuurlijk kan dat, maar dan moet ik daar even rustig voor gaan zittenquote:Op maandag 22 september 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je het niet ergens dat weer instellen?
quote:HAPPY EQUINOX: Today is the northern autumnal equinox. That's good news for sky watchers because auroras love equinoxes. Around this time of year, the magnetic fields of Earth and sun can link together, setting the stage for geomagnetc storms. Researchers call it the "Russell-McPherron effect," but you can just think of it as "fall colors."
Ik zou het bijna doen wat een gekloot zegquote:
Kan gewoon in R'damquote:Op maandag 22 september 2025 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alsof het een ouwe pan bami is
Gewoon traditie in Rotterdamquote:
* DerRabbit gooit een pan bami naar justin zijn hoofdquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gooit een pan bami naar justin zijn hoofd
Ik kan mijn muis ook een dagje bij je langs sturen, dan smeek je binnen 0,00000002 seconden al om 450 miljoen miljard pannen bami die naar je hoofd geslingerd wordenquote:
quote:
Dealquote:Op maandag 22 september 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn muis ook een dagje bij je langs sturen, dan smeek je binnen 0,00000002 seconden al om 450 miljoen miljard pannen bami die naar je hoofd geslingerd worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |