Daar redeneer je naar toe omdat anders je hele kaartenhuis in elkaar stort.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja iedereen die hier Kirks moordenaar probeert te verdedigen blijft maar hameren over "woorden" die gezegd worden vanuit Trump of wie dan ook. Ik trek daar de conclusie uit, dat iedereen die maar blijft whataboutismen "maar Trump zei dit" "maar epicbeardman zei dat" een soort van goedpraten is om tot geweld of zelfs moorden over te gaan.
Er blijft hier gewezen worden naar de ander, alsof Trump of Kirk de echte aanstichters zijn? Door telkens te benadrukken dat hun 'woorden/meningen' onacceptabel zijn, lijkt het er hier op dat de anti-Drumpfers impliciet suggereren dat Kirk zijn dood verdiende.
quote:Op maandag 22 september 2025 17:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Opvallend veel linkse studenten tweetten al dat hij die dag vermoord zou gaan worden, het was geen plannetje van een eenling
Nu gaat het in eens weer over kritiek over de houding van Trump, terwijl het enige wat hij zegt is dat hij zijn tegenstanders haat, iets wat Kirk niet deed.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Letterlijk niemand hier probeert Tyler te verdedigen.
[..]
Je raakt verblind door je emoties lijkt het.
Kritiek hebben over Trump zijn houding tijdens de herdenking wil absoluut niet zeggen dat mensen Trump dood willen of de moord op Charlie gerechtvaardigd vinden.
Dat zijn totaal losstaande zaken.
Een hoop geschreeuw en als afsluiter ja maar de libs en tdsquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nu gaat het in eens weer over kritiek over de houding van Trump, terwijl het enige wat hij zegt is dat hij zijn tegenstanders haat, iets wat Kirk niet deed.
Als jij in je oor wordt geschoten (inb4 was een republikein > BNW) en daarna ook nog terwijl je een potje golf speelt beschoten wordt. Daarna Kirk vermoord wordt. Kan ik mij voorstellen dat je wat haat ontwikkelt.
En waarom zou ik emoties hebben? (wie maakt er 3 wall of tekst posts binnen 5minuten)
Kirk's moord heeft hem tot martelaar verheven, de volgende verkiezingen zal de laffe moord natuurlijk worden uitgemolken. De democraten gooien hen eigen glazen in door zich te lieren en stelselmatige brainwashing toe te passen op hen onstabiele achterban, ze creren psychos zoals Tyler die labiel genoeg zijn om over te gaan tot moord.
Wellicht moeten de instanties in Nederland ook maar eens overwegen om Trump Derangement Syndrome een officile psychotische aandoening te noemen.
Maar Trump buuhuu.
Als dit je argument is...quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:08 schreef epicbeardman het volgende:
Het is n en al geframe, maar Trump blijft Trump, en iedereen weet hoe hij communiceert.
Dat komt misschien omdat je net in het topic komt kijken, er zijn genoeg posts verwijderd hier. Ik meen mij ook te herinneren dat er gehuild werd over free speech en dat mensen of democraten werden ontslagen omdat ze de dood van Kirk vierden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit wordt niet gezegd over Kirk. Jij verdraait het naar je eigen interpretatie
Vanaf het begin las ik mee.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat je net in het topic komt kijken
Ik kan tegelijkertijd met je meekijken dus ben op tijd verdwenen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kijk elke avond onder mijn bed on te checken of er geen democraten zitten.
Stel dat hij vermoord zou worden, ga je hem dan weer Timmermans noemen en alleen maar goeie dingen over hem zeggen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom? als bijvoorbeeld Timmerfrans vermoord zou worden door een PVV'er. En dan continue wordt geroepen door PVV'ers van, ja had hij maar niet dingen moeten zeggen over de boeren.
Dat is gewoon goedpraten van geweld.
Nou he, doe maar niet zo inhoudelijk voor intellectuele matsjequote:
Ja, dat was best wel lachen; dat Maga jacht ging maken op elke onwelgevallige mening over de moord op Charlie en diens levens kapot wilden maken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat je net in het topic komt kijken, er zijn genoeg posts verwijderd hier. Ik meen mij ook te herinneren dat er gehuild werd over free speech en dat mensen of democraten werden ontslagen omdat ze de dood van Kirk vierden.
De moordenaar zelf had zelfs geappt naar zijn furry lover dat hij Kirk zijn "hatespeech" niet meer kon toelaten en daarom over was gegaan.
De democraten waren zo irrelevant dat al hen teksten geen impact hebben op republikeinen, de MAGA's lachen om hen rare mensen en uitspraken.
En daar mag kennelijk geen kritiek op zijn...quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nu gaat het in eens weer over kritiek over de houding van Trump, terwijl het enige wat hij zegt is dat hij zijn tegenstanders haat, iets wat Kirk niet deed.
Nee, dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Als jij in je oor wordt geschoten (inb4 was een republikein > BNW) en daarna ook nog terwijl je een potje golf speelt beschoten wordt. Daarna Kirk vermoord wordt. Kan ik mij voorstellen dat je wat haat ontwikkelt.
Die heeft ieder mens.quote:En waarom zou ik emoties hebben?
Ik kan snel typen.quote:(wie maakt er 3 wall of tekst posts binnen 5minuten)
Klopt, dat zagen we meteen na de moord.quote:Kirk's moord heeft hem tot martelaar verheven, de volgende verkiezingen zal de laffe moord natuurlijk worden uitgemolken.
Weer allemaal bladiebla...quote:De democraten gooien hen eigen glazen in door zich te lieren en stelselmatige brainwashing toe te passen op hen onstabiele achterban, ze creren psychos zoals Tyler die labiel genoeg zijn om over te gaan tot moord.
Wellicht moeten de instanties in Nederland ook maar eens overwegen om Trump Derangement Syndrome een officile psychotische aandoening te noemen.
Maar Trump buuhuu.
Ik had gehoopt dat jij best begrepen had dat niemand bedoelde te zeggen dat zijn weduwe dat kan opleggen aan het OM. Context...quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar invloed kunnen hebben op is wat anders dan de doodstraf eisen.
De strafeis ligt bij het openbaar ministerie, niet bij een nabestaande.
Ik hoorde recent dat dat mens getrouwd is met haar broer om een verblijfsvergunning te krijgen. Zou mij niet verbazen als ze daar problemen mee gaat krijgen als dat verhaal klopt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Het beste wat de democraten hebben, the squad![]()
Dat is wel de meme die rondgaat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoorde recent dat dat mens getrouwd is met haar broer om een verblijfsvergunning te krijgen. Zou mij niet verbazen als ze daar problemen mee gaat krijgen als dat verhaal klopt.
Ik zet dan ook even het aluhoedje op, want Elon heeft de INSERT INTO query gevonden dus?quote:Op maandag 22 september 2025 17:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Opvallend veel linkse studenten tweetten al dat hij die dag vermoord zou gaan worden, het was geen plannetje van een eenling
twitter heeft voor de tweets een nosql dbquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zet dan ook even het aluhoedje op, want Elon heeft de INSERT INTO query gevonden dus?
Alleen dit is niet waar. Je kunt het dus zeggen, maar het is een leugen. Wat aanzet tot haat is de hele tijd mensen voor fascist of nazi uitmaken waarmee je een gevoel van dreiging opwekt bij anderen ten aanzien van mensen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf het begin las ik mee.
In de eerste paar comments van deel 1 waren er een paar debielen die meteen verwijderd zijn.
En je kan gewoon zeggen dat bepaalde denkbeelden en uitspraken van Kirk kunnen aanzetten tot. Daar zeg je niks verkeerds mee. Dan kun je alsnog afschuw hebben voor het feit dat hij vermoord is.
Daarmee zeg je ook niet dat hij het niet mocht zeggen, alleen dat je het er niet mee eens bent.
Net als dat Trump mag zeggen dat hij zijn tegenstanders haat. Het maakt hem een totaal niet naar verbinding zoekende, dictatoriale totaaldebiel maar hij mag het wel zeggen
Dat laatste is natuurlijk geen eerlijke representatie van waar Kirk bekend mee is geworden. Zijn hele verdienmodel was gebaseerd op polarisatie. Met goedkope drogredenen en slimme edits kon hij de schijn geven jonge progressievelingen verbaal schaakmat te zetten zodat conservatievelingen konden zeggen; 'haha kijk eens hoe dom zij zijn en hoe slim wij zijn!' Dat is het uitbuiten van een tweedeling in de samenleving en daarmee direct en indirect aanzetten tot haat bij mensen die daar gevoelig voor zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alleen dit is niet waar. Je kunt het dus zeggen, maar het is een leugen. Wat aanzet tot haat is de hele tijd mensen voor fascist of nazi uitmaken waarmee je een gevoel van dreiging opwekt bij anderen ten aanzien van mensen.
Wat Kirk deed was bijvoorbeeld het standpunt innemen dat abortus slecht is of mensen niet van geslacht kunnen veranderen, daar kun je het niet mee eens zijn, maar het is geen haat en in het laatste geval zelfs feitelijk.
Deze dood laat trouwens wel goed zien wie er nogal gevoelig zijn voor complottheorietjes.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:45 schreef Intint het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk geen eerlijke representatie van waar Kirk bekend mee is geworden. Zijn hele verdienmodel was gebaseerd op polarisatie. Met goedkope drogredenen en slimme edits kon hij de schijn geven jonge progressievelingen verbaal schaakmat te zetten zodat conservatievelingen konden zeggen; 'haha kijk eens hoe dom zij zijn en hoe slim wij zijn!' Dat is het uitbuiten van een tweedeling in de samenleving en daarmee direct en indirect aanzetten tot haat bij mensen die daar gevoelig voor zijn.
Vertel. En wat heeft dat met mijn post te maken voor de rest?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Deze dood laat trouwens wel goed zien wie er nogal gevoelig zijn voor complottheorietjes.
Het is een laffe moord, omdat deze heimelijk is gepleegd, vanaf een grote afstand. De confrontatie met Charlie is daarmee vermeden, wat het een laffe daad maakt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef OllieA het volgende:
Een laffe moord, die omschrijving komen we nogaleens tegen bij de berichtgeving rond Charlie Kirk.
Een vreemde uitdrukking. Alsof iets betitelen als moord niet een voldoende diskwalificerende omschrijving is.
Bij gebruik van kwalificaties als ‘bruut’, ‘wreed’ en dergelijke kan ik me nog iets voorstellen: je vermoordt dan iemand bijvoorbeeld door het zo langzaam en pijnlijk mogelijk te doen, je martelt iemand tot de dood, bijvoorbeeld. Dan zou de kwalificatie: sadistische moord, accuraat zijn.
Maar een laffe moord?
Wat is het nut van een dergelijke kwalificatie? Maakt dat de moord extra erg? Zijn er gradaties in moord, waardoor de ene moord erger is dan de andere, anders dan in het geval van de sadistische moordenaar?
En kan er dan ook iets bestaan als een dappere moord?
Ik vind het maar raar, iets betitelen als ‘laffe’ moord. Ik zou haast gaan denken dat het een retorisch dingetje is om de gemoederen nog iets meer op te zwepen. Om de dader nog iets meer te diskwalificeren.
Alsof het niet voldoende is om te stellen dat Tyler Robinson een moordenaar is die vond dat hij zowel de rol van rechter als van executeur op zich mocht nemen.
En dan kun je je ook afvragen wat een niet-laffe moord is, want dat zou dan ook moeten bestaan als er zoiets bestaat als een laffe moord.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef OllieA het volgende:
Een laffe moord, die omschrijving komen we nogaleens tegen bij de berichtgeving rond Charlie Kirk.
Een vreemde uitdrukking. Alsof iets betitelen als moord niet een voldoende diskwalificerende omschrijving is.
Bij gebruik van kwalificaties als ‘bruut’, ‘wreed’ en dergelijke kan ik me nog iets voorstellen: je vermoordt dan iemand bijvoorbeeld door het zo langzaam en pijnlijk mogelijk te doen, je martelt iemand tot de dood, bijvoorbeeld. Dan zou de kwalificatie: sadistische moord, accuraat zijn.
Maar een laffe moord?
Wat is het nut van een dergelijke kwalificatie? Maakt dat de moord extra erg? Zijn er gradaties in moord, waardoor de ene moord erger is dan de andere, anders dan in het geval van de sadistische moordenaar?
Ik vind het maar raar, iets betitelen als ‘laffe’ moord. Ik zou haast gaan denken dat het een retorisch dingetje is om de gemoederen nog iets meer op te zwepen. Om de dader nog iets meer te diskwalificeren.
Alsof het niet voldoende is om te stellen dat Tyler Robinson een moordenaar is die vond dat hij zowel de rol van rechter als van executeur op zich mocht nemen.
Dus als hij, als een soort Hulk het podium was opgestormd en Kirk met zijn blote handen had doodgeslagen, was het geen laffe moord? Toch wel dapper ergens? Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een laffe moord, omdat deze heimelijk is gepleegd, vanaf een grote afstand. De confrontatie met Charlie is daarmee vermeden, wat het een laffe daad maakt.
Dus elke moord met een geweer is eigenlijk laf?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een laffe moord, omdat deze heimelijk is gepleegd, vanaf een grote afstand. De confrontatie met Charlie is daarmee vermeden, wat het een laffe daad maakt.
Als je gezin ernstig bedreigd wordt of mishandeld, je zoekt de dader op en slaat hem dood dan vind ik dat zeker een niet-laffe moord. Als iemands mening je gewoon niet aan staat en je schiet hem nietsvermoedend van een afstandje neer dan vind ik dat een uiterst laffe moord.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:01 schreef Intint het volgende:
[..]
En dan kun je je ook afvragen wat een niet-laffe moord is, want dat zou dan ook moeten bestaan als er zoiets bestaat als een laffe moord.
Iedereen heeft daar zijn eigen mening over.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Intint het volgende:
[..]
Dus elke moord met een geweer is eigenlijk laf?
Een dappere moord is dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:26 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus als hij, als een soort Hulk het podium was opgestormd en Kirk met zijn blote handen had doodgeslagen, was het geen laffe moord? Toch wel dapper ergens? Ik zie het niet.
Dan zou je ook kunnen zeggen dat Robinson wel lef had, omdat de kans dat hij vroeger of later gepakt zou worden toch wel zeer groot was.
Zo rollen de radical left lunatics.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Pop star Pink deletes Instagram comment mocking Charlie Kirk's funeral
Het benoemen dat een Stephen Miller nogal ophitsende/haatdragende speech had, en dat die van trump meer op een rally leek dan op een eerbetoon, dat wordt door deze dames als 'ziek' en 'demonisch' gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Pop star Pink deletes Instagram comment mocking Charlie Kirk's funeral
Tja en de radical right lunatics moesten lachen om de kanker diagnose van Biden. Je punt is dat radicalen radicaal zijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo rollen de radical left lunatics.
[ x ]
https://x.com/RoarShar6064/status/1969062611611164926
Mandquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef OllieA het volgende:
Maar een laffe moord?
Lachen of dansen op iemands graf die doodgeschoten is terwijl je een beroemde artiest bent is exact hetzelfde inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:56 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja en de radical right lunatics moesten lachen om de kanker diagnose van Biden. Je punt is dat radicalen radicaal zijn neem ik aan?
quote:“Why do this vile thing to a young couple?”
@megynkelly reveals that Erika Kirk was shaken by Jezebel's article about placing a curse on Charlie Kirk.
Ok dit is het verhaal:quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:33 schreef Nober het volgende:
Jezebel nog meer extreemlinkse gekken.
[..]
[ x ]
https://x.com/MegynKellyShow/status/1970579672883752997
Tja, Een stom/grappig bedoeld stukje, 2 dagen voor z'n aanslag. En die wordt dan ingetrokken, want ja timing en smaak.quote:Jezebel has pulled down a story from its website with the headline, “We Paid Some Etsy Witches to Curse Charlie Kirk.” The publication said it did so “on the recommendation of our lawyers” after Kirk, a prominent MAGA influencer, was shot and killed Sept. 10 while speaking at an event at a Utah university.
Voor rechts Usa is Kelly geen nobody natuurlijk. Voor Fox lang 1 van hun kijkcijfer kanonnenquote:Op woensdag 24 september 2025 10:26 schreef Sanvi het volgende:
Ik zie ook wel veel te veel nobody's die weer reageren op andere nobody's.
Ik bedoel, wie de fuck is Jezebel en wie de fok is Megyn Kelly?
Oh, ze zit (of zat?) op FOX. Dat verklaard dan e.e.a.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Voor rechts Usa is Kelly geen nobody natuurlijk. Voor Fox lang 1 van hun kijkcijfer kanonnen
zie hier hoe IEDEREEN DIE LINKS SCHRIJFT STEMT EN ZIJN REET AFVEEGT werktquote:Op woensdag 24 september 2025 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen met meningen.
Snel doodschieten. Allemaal!
Ja, echt schitterend. Ongelofelijk dat zulke mongolen gewoon echt bestaanquote:Op woensdag 24 september 2025 11:33 schreef Harmankardon het volgende:
Is iedereen ook zo aan het genieten van die rapture-gekkies?
Een feministische site.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:32 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Oh, ze zit (of zat?) op FOX. Dat verklaard dan e.e.a.
Nog steeds een tamelijk onbeduidend persoon dan, maar geen absolute nobody meer dus.
We noteren het.
En Jezebel?
Megyn Kelly niet kennen...quote:Op woensdag 24 september 2025 10:26 schreef Sanvi het volgende:
Ik zie ook wel veel te veel nobody's die weer reageren op andere nobody's.
Ik bedoel, wie de fuck is Jezebel en wie de fok is Megyn Kelly?
Tja, een nieuwslezeres uit het buitenland. Zo gek is dat natuurlijk niet als men haar hier niet kent.quote:
In de VS kent bijna niemand Youp van het Hek of Peter Pannekoek.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tja, een nieuwslezeres uit het buitenland. Zo gek is dat natuurlijk niet als men haar hier niet kent.
Hoeveel zullen er in de VS Annechien Steenhuizen kennen?
Ah, my bad. Interesse in de VS staat gelijk aan het kennen van (willekeurige) nieuwslezers.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de VS kent bijna niemand Youp van het Hek of Peter Pannekoek.
Maar in Nederland kent vrijwel iedereen wel Kevin Hart, Dave Chappelle, Chris Rock, Jerry Seinfeld, Bill Burr, Chelsea Handler, Ali Wong en Nikki Glaser. Misschien niet iedereen uit de lijst, maar makkelijk 5 uit deze lijst.
Kijk, prima als je de VS totaal niet interessant vindt en je wat er in Brussel gebeurt te ver van je bed vindt. Maar wat doe je dan in deze discussie?
En het gaat een ieder werkelijk waar geen ene reet aan wat ook maar iemand in een bepaald topic of bepaalde discussie doet.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar in Nederland kent vrijwel iedereen wel Kevin Hart, Dave Chappelle, Chris Rock, Jerry Seinfeld, Bill Burr, Chelsea Handler, Ali Wong en Nikki Glaser. Misschien niet iedereen uit de lijst, maar makkelijk 5 uit deze lijst.
Kijk, prima als je de VS totaal niet interessant vindt en je wat er in Brussel gebeurt te ver van je bed vindt. Maar wat doe je dan in deze discussie?
Ja, dat is het waarschijnlijk. Wellicht vooral in rechtse (republikeinse/MAGA-contreien).quote:Op woensdag 24 september 2025 14:54 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat zo'n achterlijk Fox-juffie vooral in bepaalde politieke contreien bekend is, bij de rest wat minder
Niemand doet dat ..quote:Op woensdag 24 september 2025 13:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is ook niet de discussie natuurlijk. Als je namelijk net doet alsof je vrouw was bij geboorte, dan noem je jezelf geen trans...
En vermoedelijk zeker ook hoogblond en flink gebotoxed?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:54 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat zo'n achterlijk Fox-juffie vooral in bepaalde politieke contreien bekend is, bij de rest wat minder
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En vermoedelijk zeker ook hoogblond en flink gebotoxed?
Goede Mar-a-lago-kop. Waarom is ze nog geen minister?quote:
Ik vind 'nieuwslezeres van FOX' nog wel een andere categorie dan 'grootste comedians ter wereld' qua naamsbekendheid.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tja, als je mediadieet bestaat uit MSNBC, The Guardian en BlueSky zal je niet snel geconfronteerd worden met deze vrouw. Alhoewel ze ook voorbij is gekomen bij links activistische accounts zoals Ron Filipkowski, Aaron Rupar en 'Right Wing Watch'.quote:
Dan weet je nu hoe dat voelt.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, als je mediadieet bestaat uit MSNBC, The Guardian en BlueSky zal je niet snel geconfronteerd worden met deze vrouw. Alhoewel ze ook voorbij is gekomen bij links activistische accounts zoals Ron Filipkowski, Aaron Rupar en 'Right Wing Watch'.
Trouwens ook bijzonder om te zien dat men vervolgens deze vrouw op haar uiterlijk gaat aanvallen. Stel je even voor als dit vanuit rechts en conservatieve kringen wordt gedaan jegens een linkse talkshow host. Dan valt men over elkaar om van 'misogynie' te spreken.
Goh, je klinkt nogal gefrustreerd. Niemand zegt dat je toestemming nodig hebt. Maar al gekoketteer met dat je niet weet wie wie is, terwijl zij niet zomaar een nieuwslezeres is, maar een van de bekendste mediapersoonlijkheden en die daarom ook een succesvolle eigen show heeft... Get a life zeg!quote:Op woensdag 24 september 2025 14:56 schreef Sanvi het volgende:
[..]
En het gaat een ieder werkelijk waar geen ene reet aan wat ook maar iemand in een bepaald topic of bepaalde discussie doet.
Alsof we toestemming, goedkeuring of iets dergelijks nodig hebben. Doe niet zo krankzinnig man
Tsja, ik ook niet. Maar ik ken haar wel. Net als dat ik Don Lemon ken, terwijl die natuurlijk compleet aan de andere kant van het spectrum zit. Of een Van Jones. Omdat ik nu eenmaal niet vanuit mijn bubbel weiger om andere geluiden te horen. Want andere meningen... ENG!quote:Op woensdag 24 september 2025 15:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen zit in de Maga-fuik...
Ik zie haar ook regelmatig opduiken bij programma's uit het VK, of Australi. Het is echt niet zo dat ze maar een nieuwslezeresje is die toevallig goed de autocue kan oplezen terwijl ze ook nog prettig oogt.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind 'nieuwslezeres van FOX' nog wel een andere categorie dan 'grootste comedians ter wereld' qua naamsbekendheid.
Ja, de frustratie zit erg diep bij sommigen. Wild om zich heen aan het slaan, net doen alsof ze mensen met een andere mening niet kennen, aanvallen op uiterlijk, enz.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, als je mediadieet bestaat uit MSNBC, The Guardian en BlueSky zal je niet snel geconfronteerd worden met deze vrouw. Alhoewel ze ook voorbij is gekomen bij links activistische accounts zoals Ron Filipkowski, Aaron Rupar en 'Right Wing Watch'.
Trouwens ook bijzonder om te zien dat men vervolgens deze vrouw op haar uiterlijk gaat aanvallen. Stel je even voor als dit vanuit rechts en conservatieve kringen wordt gedaan jegens een linkse talkshow host. Dan valt men over elkaar om van 'misogynie' te spreken.
Dat zeg ik dan ook nergens. Ik zeg alleen dat ik het raar vindt om haar te vergelijken met echt wereldberoemde mensen.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie haar ook regelmatig opduiken bij programma's uit het VK, of Australi. Het is echt niet zo dat ze maar een nieuwslezeresje is die toevallig goed de autocue kan oplezen terwijl ze ook nog prettig oogt.
In de VS doet ze kwa bekendheid toch echt niet onder voor Chelsea Handler bijvoorbeeld. Sterker nog, ik denk dat ze nog net iets bekender is (alhoewel beiden echt wel bij vrijwel iedereen op het netvlies staan).quote:Op woensdag 24 september 2025 16:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook nergens. Ik zeg alleen dat ik het raar vindt om haar te vergelijken met echt wereldberoemde mensen.
En dit baseer je op?quote:Op woensdag 24 september 2025 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de VS doet ze kwa bekendheid toch echt niet onder voor Chelsea Handler bijvoorbeeld. Sterker nog, ik denk dat ze nog net iets bekender is (alhoewel beiden echt wel bij vrijwel iedereen op het netvlies staan).
Niet echtquote:Op woensdag 24 september 2025 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
(alhoewel beiden echt wel bij vrijwel iedereen op het netvlies staan).
Nvm, duidelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de VS doet ze kwa bekendheid toch echt niet onder voor Chelsea Handler bijvoorbeeld. Sterker nog, ik denk dat ze nog net iets bekender is (alhoewel beiden echt wel bij vrijwel iedereen op het netvlies staan).
Ik dacht dat jij de man van de data was, maar ook jou blijkt het onderbuikje niet vreemd.quote:
Wat heeft dat nou met onderbuik te maken?quote:Op woensdag 24 september 2025 17:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de man van de data was, maar ook jou blijkt het onderbuikje niet vreemd.
Wat heeft Derksen met dit onderwerp te maken?quote:Op woensdag 24 september 2025 17:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met onderbuik te maken?
Ook zonder data kunnen wij beiden vaststellen dat vrijwel iedereen in Nederland weet wie Johan Derksen is.
Maar goed, we gaan weer naar het stug blijven ontkennen toe. Daar wens ik je veel succes mee.
Projectie is een bitch.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Goh, je klinkt nogal gefrustreerd. Niemand zegt dat je toestemming nodig hebt. Maar al gekoketteer met dat je niet weet wie wie is, terwijl zij niet zomaar een nieuwslezeres is, maar een van de bekendste mediapersoonlijkheden en die daarom ook een succesvolle eigen show heeft... Get a life zeg!
Stug ontkennen? Ik heb nergens iets ontkend. Ik vraag gewoon waar je je op baseert.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met onderbuik te maken?
Ook zonder data kunnen wij beiden vaststellen dat vrijwel iedereen in Nederland weet wie Johan Derksen is.
Maar goed, we gaan weer naar het stug blijven ontkennen toe. Daar wens ik je veel succes mee.
Al die linkse mensen die je noemt ken ik ook alleen maar omdat er regelmatig tweets van die mensen voorbij komen hier, maar verder kijk ik die shows ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, nu komt de lelijke aap uit de mouw. Je hebt er gewoond. Zeg dat dan.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 17:58 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Projectie is een bitch.![]()
Neem nog een Tylenoletje, misschien wordt je daar rustiger van.
quote:Op woensdag 24 september 2025 18:02 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Al die linkse mensen die je noemt ken ik ook alleen maar omdat er regelmatig tweets van die mensen voorbij komen hier, maar verder kijk ik die shows ook niet.
Jezus man, hebben jullie niets beters te doen dan hele dagen op internet of social media rond te hangen?
Over gefrustreerd gesproken. Ga eens een keer van bil ofzo.
Het heeft er veel weg van dat ad homimems jouw modus operandi zijn. Het voegt op deze manier alleen weinig toe.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:07 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Ah, nu komt de lelijke aap uit de mouw. Je hebt er gewoond. Zeg dat dan.
Dus jarenlang de zooi van die mensen aanschouwd en vervolgens verbouwereerd zijn als mensen die nooit in de VS hebben gewoond en berhaupt niets met FOX hebben die mensen niet kennen.
Kom op zeg. Mag ik zeggen dat dit tamelijk dommig overkomt?
Echt he...deze dame die schijnbaar heeeeel bekend is vergelijken met Kevin Hart of Dave Chappelle.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind 'nieuwslezeres van FOX' nog wel een andere categorie dan 'grootste comedians ter wereld' qua naamsbekendheid.
Ja want op de inhoud gaan hoeft dan niet meer he, als je zegt dat iemand ad hominems verspreidt.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het heeft er veel weg van dat ad homimems jouw modus operandi zijn. Het voegt op deze manier alleen weinig toe.
Net als dat veel te veel woorden gebruiken voor iets wat je al jarenlang als een vastlopende klok aan het herhalen bent jouw modus operandi is, ook daar zitten niet bijzonder veel users op te wachten kan ik je meldenquote:Op woensdag 24 september 2025 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het heeft er veel weg van dat ad homimems jouw modus operandi zijn. Het voegt op deze manier alleen weinig toe.
Tylenol is een pijnstiller…quote:Op woensdag 24 september 2025 17:58 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Projectie is een bitch.![]()
Neem nog een Tylenoletje, misschien wordt je daar rustiger van.
Nee, onderbuik is ook zo’n neutraal woord… Dag hoor!quote:Op woensdag 24 september 2025 17:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stug ontkennen? Ik heb nergens iets ontkend. Ik vraag gewoon waar je je op baseert.
Maar goed, we gaan weer naar het rabiaat om ons heen slaan. Daar wens ik je veel succes mee.
Aldus degene die dacht dat Tylenol een soort van Diazepam is ofzo…quote:Op woensdag 24 september 2025 18:07 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Ah, nu komt de lelijke aap uit de mouw. Je hebt er gewoond. Zeg dat dan.
Dus jarenlang de zooi van die mensen aanschouwd en vervolgens verbouwereerd zijn als mensen die nooit in de VS hebben gewoond en berhaupt niets met FOX hebben die mensen niet kennen.
Kom op zeg. Mag ik zeggen dat dit tamelijk dommig overkomt?
Die projectiequote:Op woensdag 24 september 2025 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aldus degene die dacht dat Tylenol een soort van Diazepam is ofzo…
Maar het is weer klassiek extreem links: iedereen met een ander wereldbeeld is dom.
Sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |