abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218858229
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:35 schreef Nober het volgende:
Iemand moet het doen... wil aandacht
FTFY
Robert Moog died for our synths
pi_218858463
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:26 schreef Sanvi het volgende:
Ik zie ook wel veel te veel nobody's die weer reageren op andere nobody's.

Ik bedoel, wie de fuck is Jezebel en wie de fok is Megyn Kelly?
Megyn Kelly niet kennen...
pi_218858736
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 13:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tja, een nieuwslezeres uit het buitenland. Zo gek is dat natuurlijk niet als men haar hier niet kent.

Hoeveel zullen er in de VS Annechien Steenhuizen kennen?
Robert Moog died for our synths
pi_218858779
quote:

[..]
Wie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218858838
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Tja, een nieuwslezeres uit het buitenland. Zo gek is dat natuurlijk niet als men haar hier niet kent.

Hoeveel zullen er in de VS Annechien Steenhuizen kennen?
In de VS kent bijna niemand Youp van het Hek of Peter Pannekoek.

Maar in Nederland kent vrijwel iedereen wel Kevin Hart, Dave Chappelle, Chris Rock, Jerry Seinfeld, Bill Burr, Chelsea Handler, Ali Wong en Nikki Glaser. Misschien niet iedereen uit de lijst, maar makkelijk 5 uit deze lijst.

Kijk, prima als je de VS totaal niet interessant vindt en je wat er in Brussel gebeurt te ver van je bed vindt. Maar wat doe je dan in deze discussie?
pi_218858894
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar in Nederland kent vrijwel iedereen wel Kevin Hart, Dave Chappelle, Chris Rock, Jerry Seinfeld, Bill Burr, Chelsea Handler, Ali Wong en Nikki Glaser. Misschien niet iedereen uit de lijst, maar makkelijk 5 uit deze lijst.

Kijk, prima als je de VS totaal niet interessant vindt en je wat er in Brussel gebeurt te ver van je bed vindt. Maar wat doe je dan in deze discussie?
Ah, my bad. Interesse in de VS staat gelijk aan het kennen van (willekeurige) nieuwslezers.
Hoe had ik het ook niet kunnen weten!

Wat heeft Brussel er mee te maken echter?
pi_218858907
Denk dat zo'n achterlijk Fox-juffie vooral in bepaalde politieke contreien bekend is, bij de rest wat minder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218858913
quote:

[..]

En het gaat een ieder werkelijk waar geen ene reet aan wat ook maar iemand in een bepaald topic of bepaalde discussie doet.

Alsof we toestemming, goedkeuring of iets dergelijks nodig hebben. Doe niet zo krankzinnig man
pi_218858920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:54 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat zo'n achterlijk Fox-juffie vooral in bepaalde politieke contreien bekend is, bij de rest wat minder
Ja, dat is het waarschijnlijk. Wellicht vooral in rechtse (republikeinse/MAGA-contreien).
En dan vervolgens verbaasd en verbouwereerd zijn dat de rest van de wereld jouw wereldbeeld niet deelt.

Hoe dan?!
pi_218858943
quote:

[..]
Tja, niet iedereen zit in de Maga-fuik...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218858963
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 13:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is ook niet de discussie natuurlijk. Als je namelijk net doet alsof je vrouw was bij geboorte, dan noem je jezelf geen trans...
Niemand doet dat ..
pi_218858975
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:54 schreef Fok-it het volgende:
En vermoedelijk zeker ook hoogblond en flink gebotoxed?
pi_218859078
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En vermoedelijk zeker ook hoogblond en flink gebotoxed?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218859112
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Goede Mar-a-lago-kop. Waarom is ze nog geen minister?
pi_218859133
Wat een intrigerend lelijke foto...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_218859151
quote:

[..]

Ik vind 'nieuwslezeres van FOX' nog wel een andere categorie dan 'grootste comedians ter wereld' qua naamsbekendheid.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218859155
quote:

[..]
Tja, als je mediadieet bestaat uit MSNBC, The Guardian en BlueSky zal je niet snel geconfronteerd worden met deze vrouw. Alhoewel ze ook voorbij is gekomen bij links activistische accounts zoals Ron Filipkowski, Aaron Rupar en 'Right Wing Watch'.

Trouwens ook bijzonder om te zien dat men vervolgens deze vrouw op haar uiterlijk gaat aanvallen. Stel je even voor als dit vanuit rechts en conservatieve kringen wordt gedaan jegens een linkse talkshow host. Dan valt men over elkaar om van 'misogynie' te spreken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218859307
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, als je mediadieet bestaat uit MSNBC, The Guardian en BlueSky zal je niet snel geconfronteerd worden met deze vrouw. Alhoewel ze ook voorbij is gekomen bij links activistische accounts zoals Ron Filipkowski, Aaron Rupar en 'Right Wing Watch'.

Trouwens ook bijzonder om te zien dat men vervolgens deze vrouw op haar uiterlijk gaat aanvallen. Stel je even voor als dit vanuit rechts en conservatieve kringen wordt gedaan jegens een linkse talkshow host. Dan valt men over elkaar om van 'misogynie' te spreken.
Dan weet je nu hoe dat voelt.
pi_218859308
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:56 schreef Sanvi het volgende:

[..]
En het gaat een ieder werkelijk waar geen ene reet aan wat ook maar iemand in een bepaald topic of bepaalde discussie doet.

Alsof we toestemming, goedkeuring of iets dergelijks nodig hebben. Doe niet zo krankzinnig man
Goh, je klinkt nogal gefrustreerd. Niemand zegt dat je toestemming nodig hebt. Maar al gekoketteer met dat je niet weet wie wie is, terwijl zij niet zomaar een nieuwslezeres is, maar een van de bekendste mediapersoonlijkheden en die daarom ook een succesvolle eigen show heeft... Get a life zeg!
pi_218859324
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, niet iedereen zit in de Maga-fuik...
Tsja, ik ook niet. Maar ik ken haar wel. Net als dat ik Don Lemon ken, terwijl die natuurlijk compleet aan de andere kant van het spectrum zit. Of een Van Jones. Omdat ik nu eenmaal niet vanuit mijn bubbel weiger om andere geluiden te horen. Want andere meningen... ENG!
pi_218859326
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niemand doet dat ..
Lees nog eens aandachtig door wat ik schreef...
pi_218859335
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vind 'nieuwslezeres van FOX' nog wel een andere categorie dan 'grootste comedians ter wereld' qua naamsbekendheid.
Ik zie haar ook regelmatig opduiken bij programma's uit het VK, of Australië. Het is echt niet zo dat ze maar een nieuwslezeresje is die toevallig goed de autocue kan oplezen terwijl ze ook nog prettig oogt.
pi_218859345
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ja, de frustratie zit erg diep bij sommigen. Wild om zich heen aan het slaan, net doen alsof ze mensen met een andere mening niet kennen, aanvallen op uiterlijk, enz.

Heel vermoeiend die act.
pi_218859347
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zie haar ook regelmatig opduiken bij programma's uit het VK, of Australië. Het is echt niet zo dat ze maar een nieuwslezeresje is die toevallig goed de autocue kan oplezen terwijl ze ook nog prettig oogt.
Dat zeg ik dan ook nergens. Ik zeg alleen dat ik het raar vindt om haar te vergelijken met echt wereldberoemde mensen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218859357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat zeg ik dan ook nergens. Ik zeg alleen dat ik het raar vindt om haar te vergelijken met echt wereldberoemde mensen.
In de VS doet ze kwa bekendheid toch echt niet onder voor Chelsea Handler bijvoorbeeld. Sterker nog, ik denk dat ze nog net iets bekender is (alhoewel beiden echt wel bij vrijwel iedereen op het netvlies staan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')