abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218851929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik hoorde recent dat dat mens getrouwd is met haar broer om een verblijfsvergunning te krijgen. Zou mij niet verbazen als ze daar problemen mee gaat krijgen als dat verhaal klopt.
Dat is wel de meme die rondgaat.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218852689
Minder tylenol slikken mensen, komt goed.
pi_218853014
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Opvallend veel linkse studenten tweetten al dat hij die dag vermoord zou gaan worden, het was geen plannetje van een eenling
Ik zet dan ook even het aluhoedje op, want Elon heeft de INSERT INTO query gevonden dus?
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 23 september 2025 @ 18:27:55 #221
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218853056
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:23 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Ik zet dan ook even het aluhoedje op, want Elon heeft de INSERT INTO query gevonden dus?
twitter heeft voor de tweets een nosql db
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218853090
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vanaf het begin las ik mee.

In de eerste paar comments van deel 1 waren er een paar debielen die meteen verwijderd zijn.

En je kan gewoon zeggen dat bepaalde denkbeelden en uitspraken van Kirk kunnen aanzetten tot. Daar zeg je niks verkeerds mee. Dan kun je alsnog afschuw hebben voor het feit dat hij vermoord is.

Daarmee zeg je ook niet dat hij het niet mocht zeggen, alleen dat je het er niet mee eens bent.

Net als dat Trump mag zeggen dat hij zijn tegenstanders haat. Het maakt hem een totaal niet naar verbinding zoekende, dictatoriale totaaldebiel maar hij mag het wel zeggen
Alleen dit is niet waar. Je kunt het dus zeggen, maar het is een leugen. Wat aanzet tot haat is de hele tijd mensen voor fascist of nazi uitmaken waarmee je een gevoel van dreiging opwekt bij anderen ten aanzien van mensen.

Wat Kirk deed was bijvoorbeeld het standpunt innemen dat abortus slecht is of mensen niet van geslacht kunnen veranderen, daar kun je het niet mee eens zijn, maar het is geen haat en in het laatste geval zelfs feitelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218853183
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Alleen dit is niet waar. Je kunt het dus zeggen, maar het is een leugen. Wat aanzet tot haat is de hele tijd mensen voor fascist of nazi uitmaken waarmee je een gevoel van dreiging opwekt bij anderen ten aanzien van mensen.

Wat Kirk deed was bijvoorbeeld het standpunt innemen dat abortus slecht is of mensen niet van geslacht kunnen veranderen, daar kun je het niet mee eens zijn, maar het is geen haat en in het laatste geval zelfs feitelijk.
Dat laatste is natuurlijk geen eerlijke representatie van waar Kirk bekend mee is geworden. Zijn hele verdienmodel was gebaseerd op polarisatie. Met goedkope drogredenen en slimme edits kon hij de schijn geven jonge progressievelingen verbaal schaakmat te zetten zodat conservatievelingen konden zeggen; 'haha kijk eens hoe dom zij zijn en hoe slim wij zijn!' Dat is het uitbuiten van een tweedeling in de samenleving en daarmee direct en indirect aanzetten tot haat bij mensen die daar gevoelig voor zijn.
pi_218853201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:45 schreef Intint het volgende:

[..]
Dat laatste is natuurlijk geen eerlijke representatie van waar Kirk bekend mee is geworden. Zijn hele verdienmodel was gebaseerd op polarisatie. Met goedkope drogredenen en slimme edits kon hij de schijn geven jonge progressievelingen verbaal schaakmat te zetten zodat conservatievelingen konden zeggen; 'haha kijk eens hoe dom zij zijn en hoe slim wij zijn!' Dat is het uitbuiten van een tweedeling in de samenleving en daarmee direct en indirect aanzetten tot haat bij mensen die daar gevoelig voor zijn.
Deze dood laat trouwens wel goed zien wie er nogal gevoelig zijn voor complottheorietjes.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218853206
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Deze dood laat trouwens wel goed zien wie er nogal gevoelig zijn voor complottheorietjes.
Vertel. En wat heeft dat met mijn post te maken voor de rest?
pi_218853232
Een laffe moord, die omschrijving komen we nogaleens tegen bij de berichtgeving rond Charlie Kirk.

Een vreemde uitdrukking. Alsof iets betitelen als moord niet een voldoende diskwalificerende omschrijving is.
Bij gebruik van kwalificaties als ‘bruut’, ‘wreed’ en dergelijke kan ik me nog iets voorstellen: je vermoordt dan iemand bijvoorbeeld door het zo langzaam en pijnlijk mogelijk te doen, je martelt iemand tot de dood, bijvoorbeeld. Dan zou de kwalificatie: sadistische moord, accuraat zijn.

Maar een laffe moord?
Wat is het nut van een dergelijke kwalificatie? Maakt dat de moord extra erg? Zijn er gradaties in moord, waardoor de ene moord erger is dan de andere, anders dan in het geval van de sadistische moordenaar?
En kan er dan ook iets bestaan als een dappere moord?

Ik vind het maar raar, iets betitelen als ‘laffe’ moord. Ik zou haast gaan denken dat het een retorisch dingetje is om de gemoederen nog iets meer op te zwepen. Om de dader nog iets meer te diskwalificeren.
Alsof het niet voldoende is om te stellen dat Tyler Robinson een moordenaar is die vond dat hij zowel de rol van rechter als van executeur op zich mocht nemen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_218853248
Bekijk deze YouTube-video

Pop star Pink deletes Instagram comment mocking Charlie Kirk's funeral
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218853266
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef OllieA het volgende:
Een laffe moord, die omschrijving komen we nogaleens tegen bij de berichtgeving rond Charlie Kirk.

Een vreemde uitdrukking. Alsof iets betitelen als moord niet een voldoende diskwalificerende omschrijving is.
Bij gebruik van kwalificaties als ‘bruut’, ‘wreed’ en dergelijke kan ik me nog iets voorstellen: je vermoordt dan iemand bijvoorbeeld door het zo langzaam en pijnlijk mogelijk te doen, je martelt iemand tot de dood, bijvoorbeeld. Dan zou de kwalificatie: sadistische moord, accuraat zijn.

Maar een laffe moord?
Wat is het nut van een dergelijke kwalificatie? Maakt dat de moord extra erg? Zijn er gradaties in moord, waardoor de ene moord erger is dan de andere, anders dan in het geval van de sadistische moordenaar?

Ik vind het maar raar, iets betitelen als ‘laffe’ moord. Ik zou haast gaan denken dat het een retorisch dingetje is om de gemoederen nog iets meer op te zwepen. Om de dader nog iets meer te diskwalificeren.
Alsof het niet voldoende is om te stellen dat Tyler Robinson een moordenaar is die vond dat hij zowel de rol van rechter als van executeur op zich mocht nemen.
Het is een laffe moord, omdat deze heimelijk is gepleegd, vanaf een grote afstand. De confrontatie met Charlie is daarmee vermeden, wat het een laffe daad maakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218853288
quote:

Maar een laffe moord?

En dan kun je je ook afvragen wat een niet-laffe moord is, want dat zou dan ook moeten bestaan als er zoiets bestaat als een laffe moord.
pi_218853471
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is een laffe moord, omdat deze heimelijk is gepleegd, vanaf een grote afstand. De confrontatie met Charlie is daarmee vermeden, wat het een laffe daad maakt.
Dus als hij, als een soort Hulk het podium was opgestormd en Kirk met zijn blote handen had doodgeslagen, was het geen laffe moord? Toch wel dapper ergens? Ik zie het niet.

Dan zou je ook kunnen zeggen dat Robinson wel lef had, omdat de kans dat hij vroeger of later gepakt zou worden toch wel zeer groot was.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_218853483
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus elke moord met een geweer is eigenlijk laf?
pi_218853509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:01 schreef Intint het volgende:

[..]
En dan kun je je ook afvragen wat een niet-laffe moord is, want dat zou dan ook moeten bestaan als er zoiets bestaat als een laffe moord.
Als je gezin ernstig bedreigd wordt of mishandeld, je zoekt de dader op en slaat hem dood dan vind ik dat zeker een niet-laffe moord. Als iemands mening je gewoon niet aan staat en je schiet hem nietsvermoedend van een afstandje neer dan vind ik dat een uiterst laffe moord.
pi_218853869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:28 schreef Intint het volgende:

[..]
Dus elke moord met een geweer is eigenlijk laf?
Iedereen heeft daar zijn eigen mening over.
Met een geweer schieten hoeft natuurlijk niet heimelijk te gebeuren.
pi_218853886
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:26 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dus als hij, als een soort Hulk het podium was opgestormd en Kirk met zijn blote handen had doodgeslagen, was het geen laffe moord? Toch wel dapper ergens? Ik zie het niet.

Dan zou je ook kunnen zeggen dat Robinson wel lef had, omdat de kans dat hij vroeger of later gepakt zou worden toch wel zeer groot was.
Een dappere moord is dat sowieso niet.

Een brute moord wellicht?
pi_218854113
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:56 schreef epicbeardman het volgende:

Zo rollen de radical left lunatics.

twitter

https://x.com/RoarShar6064/status/1969062611611164926
pi_218854372
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2025 18:56 schreef epicbeardman het volgende:

Het benoemen dat een Stephen Miller nogal ophitsende/haatdragende speech had, en dat die van trump meer op een rally leek dan op een eerbetoon, dat wordt door deze dames als 'ziek' en 'demonisch' gezien.

ok, facts hurt their feelings, dus, stelletje wereldvreemde snowflakes dat het zijn :')

edit: Het hele punt over pink, is dat ze 'iets' op de socials zou hebben gezegd, daar leveren ze geen bewijs voor. 'allegedly' en het is sowieso al weg. Nou wat een wereldnieuws, godver _O- Ze willen wel heel graag hun extreem lange tenen uitrollen

[ Bericht 6% gewijzigd door Gehenna op 23-09-2025 21:04:34 ]
pi_218854392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:17 schreef Nober het volgende:

[..]
Zo rollen de radical left lunatics.

[ x ]
https://x.com/RoarShar6064/status/1969062611611164926
Tja en de radical right lunatics moesten lachen om de kanker diagnose van Biden. Je punt is dat radicalen radicaal zijn neem ik aan?
pi_218854394
Vrijheid van meningsuiting, niets mis mee. Dacht dat Trump en zijn achterban daar zo'n fan van waren.
pi_218854658
quote:

Maar een laffe moord?

Mand
pi_218854911
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:56 schreef Intint het volgende:

[..]
Tja en de radical right lunatics moesten lachen om de kanker diagnose van Biden. Je punt is dat radicalen radicaal zijn neem ik aan?
Lachen of dansen op iemands graf die doodgeschoten is terwijl je een beroemde artiest bent is exact hetzelfde inderdaad.
pi_218854944
Jezebel nog meer extreemlinkse gekken.

quote:
“Why do this vile thing to a young couple?”

@megynkelly reveals that Erika Kirk was shaken by Jezebel's article about placing a curse on Charlie Kirk.
twitter

https://x.com/MegynKellyShow/status/1970579672883752997
pi_218855065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 22:33 schreef Nober het volgende:
Jezebel nog meer extreemlinkse gekken.
[..]
[ x ]
https://x.com/MegynKellyShow/status/1970579672883752997
Ok dit is het verhaal:
quote:
Jezebel has pulled down a story from its website with the headline, “We Paid Some Etsy Witches to Curse Charlie Kirk.” The publication said it did so “on the recommendation of our lawyers” after Kirk, a prominent MAGA influencer, was shot and killed Sept. 10 while speaking at an event at a Utah university.
Tja, Een stom/grappig bedoeld stukje, 2 dagen voor z'n aanslag. En die wordt dan ingetrokken, want ja timing en smaak.

Maar je moet wel echt zwakzinnig zijn om te geloven in vloeken van 'etsy heksen' :')

Megyn Kelly praat er dus 1 uur en 43 minuten over in haar podcast _O- :')
pi_218856805
Ik zie ook wel veel te veel nobody's die weer reageren op andere nobody's.

Ik bedoel, wie de fuck is Jezebel en wie de fok is Megyn Kelly?
pi_218856818
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:26 schreef Sanvi het volgende:
Ik zie ook wel veel te veel nobody's die weer reageren op andere nobody's.

Ik bedoel, wie de fuck is Jezebel en wie de fok is Megyn Kelly?
Voor rechts Usa is Kelly geen nobody natuurlijk. Voor Fox lang 1 van hun kijkcijfer kanonnen
pi_218856832
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:30 schreef Ericr het volgende:

[..]
Voor rechts Usa is Kelly geen nobody natuurlijk. Voor Fox lang 1 van hun kijkcijfer kanonnen
Oh, ze zit (of zat?) op FOX. Dat verklaard dan e.e.a.
Nog steeds een tamelijk onbeduidend persoon dan, maar geen absolute nobody meer dus.

We noteren het.

En Jezebel?
  woensdag 24 september 2025 @ 11:17:54 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218857177
Mensen met meningen :r .

Snel doodschieten. Allemaal!
Huilen dan.
pi_218857308
Is iedereen ook zo aan het genieten van die rapture-gekkies?
pi_218857494
quote:
8s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen met meningen :r .

Snel doodschieten. Allemaal!
zie hier hoe IEDEREEN DIE LINKS SCHRIJFT STEMT EN ZIJN REET AFVEEGT werkt :r

Dat bedoel ik dus
Dat bedoel ik nou
Dat bedoel ik dus
#echte weten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')